Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00241868/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-21
- 2025/BZP 00312633/01 - Wynik z dnia 2025-07-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: WIOŚ we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931020269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Chełmońskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-630
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kozyra@wroclaw.wios.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wroclaw.wios.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd615c4a-1ce0-46f8-8134-bf99e23bb6fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094447/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Adaptacja obiektu biurowo-administracyjnego dla potrzeb wałbrzyskiej delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd615c4a-1ce0-46f8-8134-bf99e23bb6fc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 8.1. Złożenie oferty jest możliwe wyłącznie na platformie e-zamówienia zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/, adres postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cd615c4a-1ce0-46f8-8134-bf99e23bb6fc#:~:text=ocds%2D148610%2Dcd615c4a%2D1ce0%2D46f8%2D8134%2Dbf99e23bb6fc
Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd615c4a-1ce0-46f8-8134-bf99e23bb6fc
8.2. Pozostała korespondencja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie prowadzona w formie elektronicznej za pomocą poczty elektronicznej platformy zakupowej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8.3. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych.
8.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie platformy e-zamowienia.
8.5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (za pomocą e-dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego).
8.6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na Platformie e-zamowienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie e-zamowienia ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji.
8.7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150MB.
8.8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-zamowienia.
8.9. Zamawiający przekazuje identyfikator do postępowania: ocds-148610-cd615c4a-1ce0-46f8-8134-bf99e23bb6fc
8.10. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na Platformie e-zamowienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.722.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na pełnienie funkcji inspektora zastępczego polegającego na zarządzaniu zadaniem inwestycyjnym pn.: „Adaptacja obiektu biurowo – administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu” w części i na zasadach określonych w załączniku nr 9 do SWZ – Projekt umowy wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3.3. W ramach niniejszego postępowania, Zamawiający wydziela:3.3.1. zamówienie podstawowe wyrażone zakresem: nadzór i zarządzanie robotami budowlanymi w części:
a) Konstrukcja i architektura,
b) Instalacje elektryczne wewnętrzne,
c) Instalacje teletechniczne,
d) Instalacje sanitarne,
oraz wyznaczone terminem: do 31 grudnia 2025 r.
3.3.2. zamówione realizowane w ramach prawa opcji wyrażone zakresem: nadzór i zarządzanie robotami budowlanymi w części: zagospodarowanie terenu oraz wyrażona czasem: od 1 stycznia do 31 grudnia 2026r.
3.3.3. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, a brak realizacji prawa opcji nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. Sposób uruchamiania opcji został opisany w załączniku nr 9 do SWZ – Projekt umowy z załącznikami.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca musi posiadać uprawnienia z zakresu:
Inspektora nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane tj. Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające mu ważne uprawnienie wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw EWG oraz Konfederacji Szwajcarskiej.
Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólnie, co najmniej jeden z Wykonawców musi posiadać ww. uprawnienia
6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
6.2.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej jedna usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, z zastrzeżeniem, że nadzorowane roboty budowlane były wartości co najmniej 2 000 000 zł każda.
6.2.4.2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności:
Osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie:
- kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoenergetycznych.
a każda z tych osób musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe;
Zamawiający dopuszcza łączenie wszystkich wymienionych powyżej uprawnień, stąd Wykonawca może wykazać uprawnienia w ramach jednej lub wielu osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdziale pkt 6.2.4.1. SWZ – wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
b. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji –zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzające spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.4.2. SWZ -wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu i zmiany wynagrodzenia na zasadach i warunkach określonych w załączniku nr 9 do umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 11.1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej zamieszczonej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cd615c4a-1ce0-46f8-8134-bf99e23bb6fc#:~:text=ocds%2D148610%2Dcd615c4a%2D1ce0%2D46f8%2D8134%2Dbf99e23bb6fc Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd615c4a-1ce0-46f8-8134-bf99e23bb6fc
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-21
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Automatyzacja procesów obsługi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych oraz gastronomicznych celem przeprowadzenia w dniach 6-8 października 2025 r. szkolenia pracowników okręgu Sądu Okręgowego we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa leków i środków leczniczych weterynaryjnych, drobnego sprzętu weterynaryjnego dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - 4 części
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i formularzy służbowych ( dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego.
- Remont sanitariatów na parterze w Szkole Podstawowej Nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- Remont i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 42 przy ul. Wałbrzyskiej 50 we Wrocławiu wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku Kaplicy Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku
- "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku Oranżerii Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku"
- Branice - Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (...)
- SZP/243-174/2025 Wykonanie wydzielenia pomieszczenia na potrzeby Uniwersytetu III wieku na I piętrze w budynku C-13 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie dokumentacji projektowej na drogę dojazdową do budynku Politechniki Morskiej w Szczecinie - SDM Korab.
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg gminnych 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.