Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00150869/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00160563/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Narzędzia i urządzenia zegarmistrzowskie wraz z aranżacją ich w przestrzeni pracowni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM RZEMIOSŁA W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001395383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krosno@muzeumrzemiosla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumrzemiosla.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10798211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona zabytków, edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Narzędzia i urządzenia zegarmistrzowskie wraz z aranżacją ich w przestrzeni pracowni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9966876e-3426-4e4e-b642-3443513ef427
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00132464/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Narzędzia i urządzenia zegarmistrzowskie wraz z aranżacją ich w przestrzeni pracowni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
INTERREG Polska – Słowacja 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA/21/05/2025/BG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup narzędzi i urządzeń zegarmistrzowskich, a także ich aranżacja w pracowni zegarów wraz z dostawą i montażem.Zakres zamówienia obejmuje:
1. Dostawę, wniesienie i montaż wyposażenia do pracowni zegarmistrzowskiej.
2. Maszyny i urządzenia specjalistyczne, w tym tokarki, frezarki, mikroskopy, myjki ultradźwiękowe, kompresory, prasy i testery.
3. Narzędzia precyzyjne, takie jak suwmiarki, mikrometry, wkrętaki, młotki, imadła i zestawy gwintowników.
4. Materiały eksploatacyjne, w tym smary, kleje, oleje, pasty polerskie i elementy do polerki.
5. Oświetlenie, zarówno górne, jak i punktowe (lampy stołowe).
6. Środki ochrony osobistej, takie jak odzież robocza i okulary ochronne.
7. Wyposażenie organizacyjne, w tym: segregatory i pudełka robocze.
8. Środki zabezpieczeń, w tym zestaw przeciwpożarowy i apteczka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część I znajduje się w załączonej do SWZ Specyfikacji dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39254000-7 - Wyroby zegarmistrzowskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42620000-8 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania
42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38510000-3 - Mikroskopy
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
33735100-2 - Gogle ochronne
39290000-1 - Wyposażenie różne
30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
92520000-2 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych
4.5.5.) Wartość części: 519208,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stanowiska pracy obejmujące stoły, szafki, krzesła warsztatowe oraz zabudowę meblową wraz z dostawą i montażem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część II znajduje się w załączonej do SWZ Specyfikacji dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
44421300-0 - Sejfy
92520000-2 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych
4.5.5.) Wartość części: 75365,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Durska 4RENT.PL ZEGARMISTRZOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212232700
7.3.3) Ulica: ul. Muszyńska 23
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-916
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁGORZATA DURSKA 4RENT.PL ZEGARMISTRZOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
MAŁGORZATA DURSKA 4RENT.PL ZEGARMISTRZOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na fakt, że cena oferty niepodlegającej odrzuceniu w części II postępowania przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu części II postępowania z przyczyn ekonomicznych na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z treścią wskazanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej Nr 8 im. "Dar Górników" w Krośnie
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 14 z Oddziałami Sportowymi i Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Krośnie
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatu Krośnieńskiego w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku"
- Dostawa środków do utrzymania czystości II
- Dostawa asortymentu do zabiegów na blok operacyjny_5
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "III etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem - wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w budynku przedszkola w Skoroszycach"
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie w sprzęt do działań ratowniczych i ochrony ludności - II podejście
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice
- Dostawa zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna
więcej: Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





