Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00284746/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
- 2025/BZP 00303826/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00308740/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i doposażenie pl. zabaw przy ul. Brodzińskiego 22 oraz ul. Pod Grodziskiem 4 w Bielsku-Białej w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 "zaprojektuj i wybuduj" - 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,199220,674aaa8a5939fb3fb007e77121fb1581.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i doposażenie pl. zabaw przy ul. Brodzińskiego 22 oraz ul. Pod Grodziskiem 4 w Bielsku-Białej w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 "zaprojektuj i wybuduj" - 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ef8c8d9-18ec-4e9b-a5a6-006d53d9392c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.70.2025.UF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 487804,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i doposażenie placu zabaw przy ul. Kazimierza Brodzińskiego 22 w Bielsku-Białej w ramach Resortowego programu „Aktywne place zabaw” 2025 w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2) Zamówienie obejmuje w szczególności: opracowanie pełnozakresowej dokumentacji projektowej wraz z przebudową i doposażeniem placu zabaw przy ul. Kazimierza Brodzińskiego w Bielsku-Białej (działki nr 536/58 ,536/62, 532/1 oraz 533/27 obręb: Aleksandrowice), w formule "zaprojektuj i wybuduj" a także pełnienie nadzoru autorskiego.
3) Na wykonanie umowy składa się w szczególności:
― sporządzenie pełnozakresowej dokumentacji projektowej w zakresie wszystkich niezbędnych branż i z uzyskaniem wymaganych uzgodnień wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (dalej zwanej Dokumentacją) oraz przygotowanie wniosku wraz z załącznikami do organu administracji architektoniczno-budowlanej na zgłoszenie robót nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę (a w razie konieczności wniosku o pozwolenie na budowę),
― pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonywaniem robót objętych przedmiotową Dokumentacją,
― wykonanie wszelkich robót budowlanych i montażowych w oparciu o opracowaną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zamawiającego Dokumentację oraz dokonanie wszelkich prób i sprawdzeń, sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz odbiorów.
4) Obszar przewidziany pod inwestycję zlokalizowany jest na terenie Żłobka Miejskiego przy ul. Kazimierza Brodzińskiego 22 w Bielsku-Białej i obejmuje działkę stanowiące własność Miasta na prawach powiatu oraz Gminy Bielsko-Biała (dz. nr 536/58, 536/62, 532/1, 533/27 obręb Aleksandrowice) we władaniu Żłobka Miejskiego. Obszar inwestycji nie zmienia dotychczasowej funkcji terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i doposażenie placu zabaw przy ul. Pod Grodziskiem 4 w Bielsku-Białej w ramach Resortowego programu „Aktywne place zabaw” 2025 w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2) Zamówienie obejmuje w szczególności: opracowanie pełnozakresowej dokumentacji projektowej wraz z przebudową i doposażenie placu zabaw przy ul. Pod Grodziskiem w Bielsku-Białej (część działki nr 642/3 obręb: Aleksandrowice), w formule "zaprojektuj i wybuduj" a także pełnienie nadzoru autorskiego.
3) Na wykonanie umowy składa się w szczególności:
― sporządzenie pełnozakresowej dokumentacji projektowej w zakresie wszystkich niezbędnych branż i z uzyskaniem wymaganych uzgodnień wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (dalej zwanej Dokumentacją) oraz przygotowanie wniosku wraz z załącznikami do organu administracji architektoniczno-budowlanej na zgłoszenie robót nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę,
― pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonywaniem robót objętych przedmiotową Dokumentacją,
― wykonanie wszelkich robót budowlanych i montażowych w oparciu o opracowaną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zamawiającego Dokumentację oraz dokonanie wszelkich prób i sprawdzeń, sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz odbiorów.
4) Obszar przewidziany pod inwestycję zlokalizowany jest na terenie Żłobka Miejskiego przy ul. Pod Grodziskiem 4 i obejmuje działkę stanowiące własność Miasta na prawach powiatu oraz Gminy Bielsko-Biała (dz. nr 642/3 obręb Aleksandrowice) we władaniu Żłobka Miejskiego. Obszar inwestycji nie zmienia dotychczasowej funkcji terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354614,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299911,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TOMART Barbara Tomala
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOMART ALEKSANDER TOMALA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9370002993
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299911,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279730,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842217,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299723,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TOMART Barbara Tomala
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOMART ALEKSANDER TOMALA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9370002993
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299723,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-18SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO - ZAKUP STOŁU OPERACYJNEGO
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Pacjentów Bielskiego Centrum Psychiatrii- Olszówka w Bielsku-Białej.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Wykonanie kompleksowej usługi archiwizacji oraz brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. B dla Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Niepodległości i ul. Szpitalnej w Pionkach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami "Budowa ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach" - etap ul. Złote Piaski i ul. Ogrodowa w Mostach"
- Wykonanie projektu budowy magazynu z funkcją ukrycia
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





