eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przygotowanie koncepcji i realizacja kampanii marketingowych w Internecie we współpracy z Biurem Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, mająca na celu promocję Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przygotowanie koncepcji i realizacja kampanii marketingowych w Internecie we współpracy z Biurem Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, mająca na celu promocję Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI

1.2.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: al. Kościuszki 4

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 90-419

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.krawczyk@umed.lodz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391470

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00377978/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
a) Wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie łącznie:
- co najmniej dwie kampanie PPC w najpopularniejszej w Polsce wyszukiwarce internetowej (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, kierowane na Polskę i promujące ofertę edukacyjną wszystkich typów szkół w Polsce;
- co najmniej jedną kampanię PPC w najpopularniejszej w Polsce wyszukiwarce internetowej (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto kierowaną na odbiorców zagranicznych i promującą ofertę edukacyjną wszystkich typów szkół w Polsce;
- co najmniej dwie kampanie w najpopularniejszych w Polsce portalach społecznościowych (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com), o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda, kierowane na Polskę i promujące ofertę edukacyjną wszystkich typów szkół w Polsce;
- co najmniej jedną kampanię w najpopularniejszych w Polsce portalach społecznościowych (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com), o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, kierowaną na odbiorców zagranicznych i promującą ofertę edukacyjną wszystkich typów szkół w Polsce;
- co najmniej jedną kampanię w najpopularniejszym międzynarodowym portalu społecznościowym specjalizującym się w kontaktach zawodowo-biznesowych (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, kierowaną na Polskę i dotycząca usług edukacyjnych;
- co najmniej jedną kampanię wideo w najpopularniejszym w Polsce portalu video (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartość nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto kierowaną na Polskę i promująca ofertę edukacyjną wszystkich typów szkół w Polsce;
Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku przedstawiając dowody określające, czy usług zostały wykonane w sposób należyty.

b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj,. zespołem składającym się minimum z:
-1 osoby obsługującej Zamawiającego - account manager z doświadczeniem w prowadzeniu działań na rynkach krajowych w obszarze usług;
-1 osoby pełniącej funkcję analityka / wykonującej czynności analityka z doświadczeniem w prowadzeniu działań na rynkach krajowych w obszarze usług;
c) Posiada status Partnera- Google Partners lub inny certyfikat potwierdzający osiąganie najlepszych wyników prowadzenia kampanii reklamowych w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej w Polsce (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com)

Po zmianie:
a) Wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie łącznie:
- co najmniej dwie kampanie PPC w najpopularniejszej w Polsce wyszukiwarce internetowej (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, kierowane na Polskę i promujące ofertę edukacyjną szkół;
-co najmniej jedną kampanię PPC w najpopularniejszej w Polsce wyszukiwarce internetowej (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto kierowaną na odbiorców zagranicznych i promującą ofertę edukacyjną szkół;
-co najmniej dwie kampanie w najpopularniejszych w Polsce portalach społecznościowych (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com), o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda, kierowane na Polskę i promujące ofertę edukacyjną szkół;
-co najmniej jedną kampanię w najpopularniejszych w Polsce portalach społecznościowych (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com), o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, kierowaną na odbiorców zagranicznych i promującą ofertę edukacyjną szkół;
-co najmniej jedną kampanię w najpopularniejszym międzynarodowym portalu społecznościowym specjalizującym się w kontaktach zawodowo-biznesowych (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, kierowaną na Polskę i dotyczącą usług edukacyjnych;
-co najmniej jedną kampanię wideo w najpopularniejszym w Polsce portalu video (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartość nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto kierowaną na Polskę i promująca ofertę edukacyjną szkół.

Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku przedstawiając dowody określające, czy usług zostały wykonane w sposób należyty.
W przypadku, gdy wartość usług wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podane wartości po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiający przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.

b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj,. zespołem składającym się minimum z:
-1 osoby obsługującej Zamawiającego - account manager z doświadczeniem w prowadzeniu działań na rynkach krajowych w obszarze usług;
-1 osoby pełniącej funkcję analityka / wykonującej czynności analityka z doświadczeniem w prowadzeniu działań na rynkach krajowych w obszarze usług;
c) Posiada status Partnera- Google Partners lub inny certyfikat potwierdzający osiąganie najlepszych wyników prowadzenia kampanii reklamowych w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej w Polsce (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-17 10:00

Po zmianie:
2022-10-21 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-17 10:10

Po zmianie:
2022-10-21 10:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-11-15

Po zmianie:
2022-11-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.