Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00377978/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
- 2022/BZP 00386227/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-11
- 2022/BZP 00475021/01 - Wynik z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przygotowanie koncepcji i realizacja kampanii marketingowych w Internecie we współpracy z Biurem Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, mająca na celu promocję Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI
1.2.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Kościuszki 4
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.krawczyk@umed.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391470
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00377978/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) Wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie łącznie:
- co najmniej dwie kampanie PPC w najpopularniejszej w Polsce wyszukiwarce internetowej (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, kierowane na Polskę i promujące ofertę edukacyjną wszystkich typów szkół w Polsce;
- co najmniej jedną kampanię PPC w najpopularniejszej w Polsce wyszukiwarce internetowej (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto kierowaną na odbiorców zagranicznych i promującą ofertę edukacyjną wszystkich typów szkół w Polsce;
- co najmniej dwie kampanie w najpopularniejszych w Polsce portalach społecznościowych (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com), o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda, kierowane na Polskę i promujące ofertę edukacyjną wszystkich typów szkół w Polsce;
- co najmniej jedną kampanię w najpopularniejszych w Polsce portalach społecznościowych (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com), o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, kierowaną na odbiorców zagranicznych i promującą ofertę edukacyjną wszystkich typów szkół w Polsce;
- co najmniej jedną kampanię w najpopularniejszym międzynarodowym portalu społecznościowym specjalizującym się w kontaktach zawodowo-biznesowych (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, kierowaną na Polskę i dotycząca usług edukacyjnych;
- co najmniej jedną kampanię wideo w najpopularniejszym w Polsce portalu video (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartość nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto kierowaną na Polskę i promująca ofertę edukacyjną wszystkich typów szkół w Polsce;
Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku przedstawiając dowody określające, czy usług zostały wykonane w sposób należyty.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj,. zespołem składającym się minimum z:
-1 osoby obsługującej Zamawiającego - account manager z doświadczeniem w prowadzeniu działań na rynkach krajowych w obszarze usług;
-1 osoby pełniącej funkcję analityka / wykonującej czynności analityka z doświadczeniem w prowadzeniu działań na rynkach krajowych w obszarze usług;
c) Posiada status Partnera- Google Partners lub inny certyfikat potwierdzający osiąganie najlepszych wyników prowadzenia kampanii reklamowych w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej w Polsce (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com)
Po zmianie:
a) Wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie łącznie:
- co najmniej dwie kampanie PPC w najpopularniejszej w Polsce wyszukiwarce internetowej (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, kierowane na Polskę i promujące ofertę edukacyjną szkół;
-co najmniej jedną kampanię PPC w najpopularniejszej w Polsce wyszukiwarce internetowej (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto kierowaną na odbiorców zagranicznych i promującą ofertę edukacyjną szkół;
-co najmniej dwie kampanie w najpopularniejszych w Polsce portalach społecznościowych (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com), o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda, kierowane na Polskę i promujące ofertę edukacyjną szkół;
-co najmniej jedną kampanię w najpopularniejszych w Polsce portalach społecznościowych (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com), o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, kierowaną na odbiorców zagranicznych i promującą ofertę edukacyjną szkół;
-co najmniej jedną kampanię w najpopularniejszym międzynarodowym portalu społecznościowym specjalizującym się w kontaktach zawodowo-biznesowych (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, kierowaną na Polskę i dotyczącą usług edukacyjnych;
-co najmniej jedną kampanię wideo w najpopularniejszym w Polsce portalu video (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com) o wartość nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto kierowaną na Polskę i promująca ofertę edukacyjną szkół.
Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku przedstawiając dowody określające, czy usług zostały wykonane w sposób należyty.
W przypadku, gdy wartość usług wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podane wartości po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiający przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj,. zespołem składającym się minimum z:
-1 osoby obsługującej Zamawiającego - account manager z doświadczeniem w prowadzeniu działań na rynkach krajowych w obszarze usług;
-1 osoby pełniącej funkcję analityka / wykonującej czynności analityka z doświadczeniem w prowadzeniu działań na rynkach krajowych w obszarze usług;
c) Posiada status Partnera- Google Partners lub inny certyfikat potwierdzający osiąganie najlepszych wyników prowadzenia kampanii reklamowych w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej w Polsce (według raportu Digital 2022, przygotowanego przez KEPIOS - www.kepios.com)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-10-17 10:00
Po zmianie:
2022-10-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-10-17 10:10
Po zmianie:
2022-10-21 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-11-15
Po zmianie:
2022-11-19
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa preparatów do diagnostyki serologicznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Budowa chodnika na ul. Dębowskiego na odc. od ul. Zaruskiego do ul. Hyrnej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: W028ST)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Usługa w zakresie promocji związana z produkcją gadżetów dla WRS-u
- Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Unii Europejskiej.
- Promocja Miasta Białystok przez sport w 2024 roku
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- Wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych promujących walory i potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego oraz ideę uczenia się przez całe życie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.