Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00359859/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Broku w roku szkolnym 2025/2026”- II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościelny 6
1.5.2.) Miejscowość: Brok
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-306
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://brok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Broku w roku szkolnym 2025/2026”- II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd28828c-d9b9-4a59-bb79-7aa95ab98eb2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017436/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Broku w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359859
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia posiłków do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Broku w roku szkolnym 2025/2026
Maksymalna ilość posiłków dziennie wyniesie:
posiłki dla przedszkola:
I pakiet: śniadanie + obiad (zupa plus drugie danie) – 34 dania,
II pakiet: śniadanie + obiad + podwieczorek - 36 dań,
III pakiet: obiad – 25 dań
posiłki dla szkoły:
IV pakiet: zupa - 45 dań,
V pakiet: drugie danie - 95 dań.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków w trakcie trwania roku szkolnego, ilość zamawianych posiłków uzależniona jest
od frekwencji uczniów i przedszkolaków zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Ilość zamawianych posiłków Dyrektor Zespołu poda Wykonawcy najpóźniej do 10:00 dnia poprzedzającego dostarczenie.
Zamawiający dysponuje zapleczem w postaci stołówki szkolnej wraz z zapleczem
do wydawania posiłków (pomieszczenia po kuchni przy stołówce szkolnej).
Dostawa odbywać się będzie 5 dni w tygodniu. Wydawanie posiłków odbywać się będzie:
Przedszkole: śniadanie godz. 9:00, obiad godz. 12:00, podwieczorek godz. 14:30,
Szkoła: zupa godz. 11:35, obiad II danie: 12:35,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych i świąt oraz ferii.
W miesiącu sierpniu 2025 r. dla przedszkola wydawany będzie tylko obiad.
Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy wydawanie posiłków oraz utrzymanie czystości stołówki.
Zamawiający zastrzega, że ma prawo niezrealizowania Umowy w pełnej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację zamówień o wartości nie niższej niż 30% wartości wynagrodzenia brutto określonej w par. 4 ust. 1 projektu Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423298,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 785861,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423298,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Marta Bazelak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591014344
7.3.3) Ulica: Brzostowa
7.3.4) Miejscowość: Brok
7.3.5) Kod pocztowy: 07-306
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423298,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-31INNE PRZETARGI BROK
- Modernizacja SUW w Broku oraz wdrożenie systemu zarządzania siecią na terenie gminy
- Remont części drogi gminnej 260320 W ul. Jana Pawła II w Broku
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadań z zakresu małej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdziałanie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
więcej: przetargi BROK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa w zakresie całodziennego wyżywienia dla mieszkanek Domu Pomocy Społecznej
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- Świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas 7 konferencji / spotkań branżowych organizowanych przez BCU
- Usługa cateringowa: przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla wychowanków oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Jana Pawła II w Krośnie w okresie I-VI i IX-XII 2026 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dla dzieci ze Szkół Podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Wyszków"
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Dobrzeniu, Gmina Dobroszyce, w roku 2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





