eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzRoboty na drogach:1)Scalanie gruntów na terenie ob ewid.Gródczanki,j.e. Pietrowice Wlk,2)ob.ewid.Owsiszcze i Nowa Wioska,j.e. Krzyżanowice,3)ob.ewid.Pawłów i Żerdziny,j.e. Pietrowice Wielkie (3 cz.)



Ogłoszenie z dnia 2025-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty na drogach:1)Scalanie gruntów na terenie ob ewid.Gródczanki,j.e. Pietrowice Wlk,2)ob.ewid.Owsiszcze i Nowa Wioska,j.e. Krzyżanowice,3)ob.ewid.Pawłów i Żerdziny,j.e. Pietrowice Wielkie (3 cz.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RACIBORSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Raciborski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255111

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Okrzei 4

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 45 97 385

1.5.8.) Numer faksu: (32) 415 87 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatraciborski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatraciborski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89357150-15e1-40cc-8b0c-7b3bd444c245

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty na drogach:1)Scalanie gruntów na terenie ob ewid.Gródczanki,j.e. Pietrowice Wlk,2)ob.ewid.Owsiszcze i Nowa Wioska,j.e. Krzyżanowice,3)ob.ewid.Pawłów i Żerdziny,j.e. Pietrowice Wielkie (3 cz.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89357150-15e1-40cc-8b0c-7b3bd444c245

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031021/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Roboty na drogach:1)Scalanie gruntów na terenie ob ewid.Gródczanki,j.e. Pietrowice Wlk,2)ob.ewid.Owsiszcze i Nowa Wioska,j.e. Krzyżanowice,3)ob.ewid.Pawłów i Żerdziny,j.e. Pietrowice Wielkie (3 cz.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Działanie 4 – Inwestycje w środki trwałe, Poddziałanie 4.3 – „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” Operacja typu „Scalanie gruntów”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00301948

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.VII.272.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2436665,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 zamówienia pn . „Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Gródczanki, jednostka ewidencyjna Pietrowice Wielkie – przebudowa dróg transportu rolnego” – etap 2,

Część 1 zamówienia polega na przebudowie odcinków dróg transportu rolnego na terenie obrębu ewidencyjnego Gródczanki na łącznej długości 779,60 m, w tym następujące odcinki dróg: nr D-12 o dł. 405,70 mb, i nr D-13 o dł. 373,90 mb.

Planowany zakres prac dla przebudowy dróg D-12 i D-13 obejmuje głównie: roboty pomiarowe, mechaniczne korytowanie, transport urobku, ustabilizowanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych pochodzenia naturalnego, wykonanie nawierzchni w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z użyciem emulsji asfaltowej i grysów kamiennych, profilowanie i plantowanie poboczy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ) został określony w:
- dokumentacji technicznej,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
- przedmiarze robót.

UWAGA!
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 337758,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia polega na:
1) przebudowie odcinków dróg transportu rolnego na terenie obrębu ewidencyjnego Owsiszcze o łącznej długości 637,20 m, w tym następujące odcinki dróg: D-2A o dł. 107,00m, D-29-3 o dł. 243,60m, D-7-2 o dł. 66,60m, D-38-1 o dł. 40,00m i D-7-1 o dł. 180,00m.
Planowany zakres prac dla przebudowy dróg D-2A, D-29-3, D-7-2 obejmuje głównie: roboty pomiarowe, wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni z kruszyw łamanych kruszywem 0-31,5mm pochodzenia naturalnego, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna), utwardzenie poboczy kruszywem.
Planowany zakres prac dla przebudowy drogi D-38-1 obejmuje głównie: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, mechaniczne korytowanie, transport urobku, ustabilizowanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych pochodzenia naturalnego, montaż krawężników na ławie betonowej z oporem, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna), wykonanie poboczy gruntowych (za krawężnikiem) oraz utwardzonych kruszywem.
Planowany zakres prac dla przebudowy drogi D-7-1 obejmuje głównie: roboty pomiarowe, mechaniczne korytowanie, transport urobku, ustabilizowanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych pochodzenia naturalnego, wykonanie nawierzchni z kruszyw łamanych, wykonanie poboczy gruntowych.

2) przebudowie odcinków dróg transportu rolnego na terenie obrębu ewidencyjnego Nowa Wioska o łącznej długości 1 699,00m w tym następujące odcinki dróg: D-3C o dł. 228,00m, D-19 o dł. 255,00m, D-23A o dł. 66,0m, D-2 o dł. 186,00m, D-31A o dł. 228,00m, D-31C o dł. 540,0m, D-16 o dł. 204,0m.
Planowany zakres prac dla przebudowy dróg D-3C, D-19, D-23A, D-2, D-31A, D-31C obejmuje głównie: roboty pomiarowe, wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni z kruszyw łamanych kruszywem 0-31,5mm pochodzenia naturalnego, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna), utwardzenie poboczy kruszywem.
Planowany zakres prac dla przebudowy drogi D-16 obejmuje głównie: roboty pomiarowe, mechaniczne korytowanie, transport urobku, ustabilizowanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych pochodzenia naturalnego, wykonanie nawierzchni z kruszyw łamanych, wykonanie poboczy gruntowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ) został określony w:
- dokumentacji technicznej,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
- przedmiarze robót.

UWAGA!
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 867475,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia polega na:
1)przebudowie odcinków dróg transportu rolnego na terenie obrębu ewidencyjnego Pawłów o łącznej długości 2 325,70 m, w tym następujące odcinki dróg: D-17 o dł. 514,00m, D-18 o dł. 480,30m, D-19 o dł. 237,10m, D-20 o dł. 676,00m i D-21 o dł. 418,30m.
Planowany zakres prac dla przebudowy drogi D-17 obejmuje głównie: roboty pomiarowe, wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym pochodzenia naturalnego, wykonanie nawierzchni w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z użyciem emulsji asfaltowej i grysów kamiennych, profilowanie i plantowanie poboczy.
Planowany zakres prac dla przebudowy dróg D-18, D-19, D-20, D-21 obejmuje głównie: roboty pomiarowe, mechaniczne korytowanie, transport urobku, ustabilizowanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych pochodzenia naturalnego, wykonanie nawierzchni w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z użyciem emulsji asfaltowej i grysów kamiennych, profilowanie i plantowanie poboczy.
2)przebudowie odcinka drogi transportu rolnego na terenie obrębu ewidencyjnego Żerdziny nr D-8 o dł. 388,70 m.

Planowany zakres prac dla przebudowy drogi D-8 obejmuje głównie: roboty pomiarowe, mechaniczne korytowanie, transport urobku, ustabilizowanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych pochodzenia naturalnego, wykonanie nawierzchni w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z użyciem emulsji asfaltowej i grysów kamiennych, profilowanie i plantowanie poboczy

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ) został określony w:
- dokumentacji technicznej,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
- przedmiarze robót.

UWAGA!
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1231431,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433085,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596443,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433085,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639-10-05-245

7.3.3) Ulica: Adamczyka

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433085,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 937723,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1757425,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 937723,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639-10-05-245

7.3.3) Ulica: Adamczyka

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 937723,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1172959,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1893555,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1172959,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bauvip Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-26-00-667

7.3.3) Ulica: Wiosny Ludów

7.3.4) Miejscowość: Marklowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-321

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1172959,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.