Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00306396/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa młota udarnościowego - wahadłowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Spawalnictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386893674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Błogosławionego Czesława 16-18
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: is@is.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/is_gliwice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa młota udarnościowego - wahadłowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4fcf26a-1d48-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306396/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/P/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa młota udarnościowego - wahadłowego:
- dostawa do dnia 15.12.2022r.
- dostawa kompletnych urządzeń, nie wymagających żadnego doposażenia, ani dodatkowych inwestycji ze strony Zamawiającego
- Dostarczony sprzęt musi być nowy i wyprodukowany w 2021 lub 2022 roku.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu do siedziby Zamawiającego.
- Posadowienie, wypoziomowanie, kalibrację oraz testowe uruchomienia maszyny i wykonanie przykładowego złącza spawanego u Zamawiającego;
- Przekazanie dokumentacji kompletu dokumentacji DTR, dokumentacji gwarancyjnej, instrukcji obsługi/konserwacji;
- Wykonawca zapewnia na urządzenia co najmniej 24 miesięczną gwarancję – długość okresu gwarancji wynika z oferty Wykonawcy.
- Wykonawca zapewni kalibrację młota przez niezależną jednostkę posiadającą akredytację ISO 17025. Wzorcowanie musi być przeprowadzone metodą bezpośrednią zgodnie z normą ISO 148-2.
- Wykonawca zapewni szkolenie personelu w siedzibie użytkownika potwierdzone imiennym certyfikatem (2-5 osób).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343785,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343785,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343785,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LaborTech Polska Marceli Fuczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122768821
7.3.3) Ulica: ul Chemików 1B lok.516
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marceli Fuczek LaborTech Polska
jakie przetargi wygrała firma
Marceli Fuczek LaborTech Polska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343785,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fiołkowej 24 - roboty budowlane (2)
- Remont toalet wraz z wymianą pionów wodnych i kanalizacyjnych w budynku Wydziału Organizacji i Zarządzania - etap I. Znak sprawy: DZPZ.284.44.2025.EK
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu zapisów ustawy Prawo budowlane nad przedsięwzięciem pn. Przebudowa rowu K-4 wraz z budową przepustu w nasypie PKP w Przyszowicach Gmina Gierałtowice - Etap I - km 0+000 do 0+608.
- Dostawa dwóch przecinarek taśmowych z ramieniem skrętnym dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.51.2025.MK
- Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia laboratorium dydaktycznego w obszarze neuromarketingu.
- Dostawa komory solnej.
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju - Część I
- Dostawa Pieca CVD
- Dostawa precyzyjnej drukarki do sitodruku
- Zakup i dostawa zestawu do pomiaru izolacyjności akustycznej (Rura Kundta)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.