Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00388905/01 - Wynik z dnia 2022-10-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa m³ota udarno¶ciowego - wahad³owego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Sieæ Badawcza £ukasiewicz – Instytut Spawalnictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386893674
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. B³ogos³awionego Czes³awa 16-18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: is@is.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.is.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa m³ota udarno¶ciowego - wahad³owego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b4fcf26a-1d48-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00306396
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/is_gliwice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/is_gliwice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie jedynie drog± elektroniczn± w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug
drog± elektroniczn± (t.j. Dz.U. 2020 poz. 344 z pó¼n. zm.).
Preferowan± drog± komunikacji jest Platforma Zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/is_gliwice
Ponadto dopuszcza siê wykorzystanie poczty elektronicznej: tomasz.smykala@is.lukasiewicz.gov.pl
Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ sporz±dzona w formie elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (tzw. e-dowód osobisty) - przez osobê/y
uprawnione lub upowa¿nion±/e (na podstawie pe³nomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy .
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z pkt 26 SWZ - 26 Informacja dotycz±ca ochrony danych osobowych – RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/P/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa m³ota udarno¶ciowego - wahad³owego:
- dostawa do dnia 15.12.2022r.
- dostawa kompletnych urz±dzeñ, nie wymagaj±cych ¿adnego doposa¿enia, ani dodatkowych inwestycji ze strony Zamawiaj±cego
- Dostarczony sprzêt musi byæ nowy i wyprodukowany w 2021 lub 2022 roku.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z dostarczeniem sprzêtu do siedziby Zamawiaj±cego.
- Posadowienie, wypoziomowanie, kalibracjê oraz testowe uruchomienia maszyny i wykonanie przyk³adowego z³±cza spawanego u Zamawiaj±cego;
- Przekazanie dokumentacji kompletu dokumentacji DTR, dokumentacji gwarancyjnej, instrukcji obs³ugi/konserwacji;
- Wykonawca zapewnia na urz±dzenia co najmniej 24 miesiêczn± gwarancjê – d³ugo¶æ okresu gwarancji wynika z oferty Wykonawcy.
- Wykonawca zapewni kalibracjê m³ota przez niezale¿n± jednostkê posiadaj±c± akredytacjê ISO 17025. Wzorcowanie musi byæ przeprowadzone metod± bezpo¶redni± zgodnie z norm± ISO 148-2.
- Wykonawca zapewni szkolenie personelu w siedzibie u¿ytkownika potwierdzone imiennym certyfikatem (2-5 osób).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³/wykonuje nale¿ycie minimum 2 dostawy o podobnym charakterze, jak przedmiot zamówienia, o warto¶ci dostawy nie mniejszej ni¿: 200 000,00 z³ brutto5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. W
przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie.
- O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniach, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie odnosz±cym
siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 pkt 1-3 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku us³ug ci±g³ych równie¿ wykonywanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, zawieraj±cy nastêpuj±ce informacje: rodzaj us³ug, warto¶æ brutto us³ug, daty wykonania / wykonywania,
miejsca wykonania i podmiot na rzecz którego us³ugi by³y wykonane lub s± wykonywane. Zamawiaj±cy wymaga, by co najmniej 2
zamówienia wskazane w wykazie spe³nia³y warunki udzia³u okre¶lone w SWZ, tzn. ka¿de z nich by³o ¶wiadczone by³o przez ci±g³y
okres co najmniej 12 miesiêcy i warto¶æ brutto danego zamówienia wynios³a co najmniej 200 000,00 z³.
- Dowody okre¶laj±ce, czy us³ugi wskazane przez wykonawcê w wykazie zosta³y wykonane nale¿ycie b±d¼ te¿ wykonywane s±
nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
us³ugi zosta³y wykonane. W przypadku us³ug nadal wykonywanych - dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonywanie us³ug
powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed terminem sk³adania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wype³niony formularz pt. „opis przedmiotu zamówienia” potwierdzaj±cy zgodno¶æ oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiaj±cego.Karty katalogowe / foldery producenta potwierdzaj±ce parametry zadeklarowane przez Wykonawcê w formularzu pt. „opis przedmiotu zamówienia”;
Urz±dzenie musi posiadaæ deklaracjê zgodno¶ci CE. Certyfikat CE lub Deklaracjê zgodno¶ci – dotycz±cy oferowanego przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wype³niony formularz pt. „opis przedmiotu zamówienia” potwierdzaj±cy zgodno¶æ oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiaj±cego.Karty katalogowe / foldery producenta potwierdzaj±ce parametry zadeklarowane przez Wykonawcê w formularzu pt. „opis przedmiotu zamówienia”;
Urz±dzenie musi posiadaæ deklaracjê zgodno¶ci CE. Certyfikat CE lub Deklaracjê zgodno¶ci – dotycz±cy oferowanego przedmiotu zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
W celu potwierdzenia posiadania uprawnieñ do podpisywania oferty lub udzielania pe³nomocnictw - odpis z w³a¶ciwegorejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do
rejestru lub ewidencji. Je¿eli Zamawiaj±cy bêdzie móg³ uzyskaæ powy¿sze za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz
danych, rejestrów w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w formularzu ofertowym dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków (link do stosownej strony).
Pe³nomocnictwo (je¿eli uprawnienia nie wynikaj± z powy¿szego dokumentu ) do reprezentowania Wykonawcy ubiegaj±cego
siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o
sporz±dzone w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê wersjê cyfrow± tego dokumentu
(np. skan) opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ wersji cyfrowej z dokumentem w postaci papierowej. Wszelkich po¶wiadczeñ, mo¿e dokonaæ
osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo lub notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci pod warunkiem, ¿e maj± one wp³yw na termin realizacji ca³ego Przedmiotu Umowy:a) zw³oki wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
b) okoliczno¶ci mog±cych spowodowaæ zmianê terminu wynikaj±cych z dzia³ania si³y wy¿szej tj. klêski ¿ywio³owe, huragan, powód¼, katastrofy transportowe, po¿ar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie le¿y poza zasiêgiem i kontrol± Stron;
2) zmiany wynikaj±cej ze zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy, a w szczególno¶ci w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT - w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/is_gliwice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-26 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-24
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Roboty budowlane zwi±zane z modernizacj± Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
- ZP/G/24/24 dostawa oraz instalacja spektrometru XRF z dyspersj± energii umo¿liwiaj±cy odczyt, zapisywanie oraz raportowanie danych wraz ze szkoleniem pracowników.
- Dostawy materia³ów stopowych na potrzeby Sieæ Badawcza £ukasiewicz - Górno¶l±skiego Instytutu Technologicznego
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych zwi±zanych ze sporz±dzeniem map do celów prawnych na potrzeby postêpowañ dotycz±cych regulacji stanów prawnych nieruchomo¶ci zajêtych pod drogi powiatowe
- 71-P-24 Materia³y eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG.1200.2712.20.2024 Us³uga napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urz±dzeñ peryferyjnych dla jednostek wojskowych bêd±cych na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa aparatury badawczej - czytnik OSL
- Dostawa i wdro¿enie czterech stacji wczesnego wykrywania ska¿eñ promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa wyposa¿enia do sal dydaktycznych Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jêdrzeja ¦niadeckiego w Gdañsku z podzia³em na czê¶ci
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.