Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO OZNACZANIA WŁAŚCIWOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH
I ZUŻYWALNYCH DO ANALIZATORÓW MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW MOCZU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 172240146
1.5.8.) Numer faksu: +48 172252302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmaowienia3@cm-lancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO OZNACZANIA WŁAŚCIWOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH
I ZUŻYWALNYCH DO ANALIZATORÓW MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW MOCZU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a439434-6122-4c66-9ed6-c242d4eac958
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/380/22/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO OZNACZANIA WŁAŚCIWOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I ZUŻYWALNYCH DO ANALIZATORÓW MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW MOCZU zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach Nr 2 oraz 10 do SWZ.
2. Załącznik Nr 2.1. – formularz asortymentowo – cenowy:
• pkt I zawiera planowaną ilość oznaczeń za pomocą testów paskowych do oznaczania właściwości fizykochemicznych, które Zamawiający planuje wykonać przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz zapotrzebowanie na okres 36 miesięcy na mocze kontrolne płynne;
• w pkt. II każdy z Wykonawców zobowiązany jest zaoferować i tym samym samodzielnie wpisać ilość materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do eksploatacji analizatorów moczu
w ilościach odpowiadających do zakresu wykonywanych badań.
3. Załącznik Nr 2.2. zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 36 miesięcy) za analizatory moczu
oraz za zewnętrzny zestaw komputerowy.
4. Załącznik Nr 10.1. pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” przedstawia dokładny opis parametrów technicznych analizatorów moczu oraz opis wymaganych minimalnych warunków dzierżawy analizatorów.
5. Załącznik Nr 10.2. zawiera opis dzierżawionego zewnętrznego zestawu komputerowego.
Pozostałe zapisy określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z opisem zawartym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z zapisami w SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z zapisami w SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z zapisami w SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z zapisami w SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami w SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-03 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-03 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- "DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK DLA DOROSŁYCH I PIELUSZKI DLA DZIECI ORAZ CHUSTECZEK"
- PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY OSP W SONINIE
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH ORAZ KONTROLNYCH DO PRACOWNI SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ DO OZNACZEŃ IMMUNOTRANSFUZJOLOGICZNYCH Z WYKORZYSTANIEM MIKROMETODY ŻELOWEJ ...
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych dla SPZOZ w Sanoku- uzupełnienie
- Dzierżawa używanego analizatora parametrów krytycznych i dostawa odczynników dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SP ZOZ w Mońkach.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników dla Wydziału Biotechnologii
- Zakup i dostawa odczynników do analizatora Phadia 200
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, zestawów do oznaczania wartości MIC metodą mikrorozcieńczeń na mikropłytkach, preparatów do usuwania DNA z powierzchni, glicerolu w podziale na 4 części
- "Zakup i sukcesywną dostawę odczynników, materiałów zużywalnych i kontrolnych do badan biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora"
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.