Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00388635/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO OZNACZANIA WŁAŚCIWOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH 
I ZUŻYWALNYCH DO ANALIZATORÓW MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW MOCZU    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 172240146
1.5.8.) Numer faksu: +48 172252302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmaowienia3@cm-lancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO OZNACZANIA WŁAŚCIWOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU, MATERIAŁÓW KONTROLNYCHI ZUŻYWALNYCH DO ANALIZATORÓW MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW MOCZU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a439434-6122-4c66-9ed6-c242d4eac958
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/380/22/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238290,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO OZNACZANIA WŁAŚCIWOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I ZUŻYWALNYCH DO ANALIZATORÓW MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW MOCZU zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach Nr 2 oraz 10 do SWZ.
2.	Załącznik Nr 2.1. – formularz asortymentowo – cenowy:
•	pkt I zawiera planowaną ilość oznaczeń za pomocą testów paskowych do oznaczania właściwości fizykochemicznych, które Zamawiający planuje wykonać przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz zapotrzebowanie na okres 36 miesięcy na mocze kontrolne płynne;
•	w pkt. II każdy z Wykonawców zobowiązany jest zaoferować i tym samym samodzielnie wpisać ilość materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do eksploatacji analizatorów moczu 
w ilościach odpowiadających do zakresu wykonywanych badań. 
3.	Załącznik Nr 2.2. zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 36 miesięcy) za analizatory moczu 
oraz za zewnętrzny zestaw komputerowy. 
4.	Załącznik Nr 10.1. pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” przedstawia dokładny opis parametrów technicznych analizatorów moczu oraz opis wymaganych minimalnych warunków dzierżawy analizatorów.
5.	Załącznik Nr 10.2. zawiera opis dzierżawionego zewnętrznego zestawu komputerowego.
Pozostałe zapisy określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283478,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283478,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283478,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "BOR-Pol" Mariusz Borkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-020-68-80
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 6
7.3.4) Miejscowość: Sośnicowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283478,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-10-31INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Dostawa samochodu typu pickup
 - Doposażenie bazy szpitalnej Centrum Medycznego w Łańcucie sp. z o. o. w łóżka szpitalne
 - Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (2)
 
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp.z o.o.
 - Dostawa odczynników do koagulologii wraz dzierżawą analizatora
 - Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych na Wydziałach UR
 - Dostawa odczynników oraz materiałów eksploatacyjnych z podziałem na 5 zadań dla Laboratorium Diagnostycznego Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
 - żakup i dostawa odczynników/pasków testowych wraz z dzierżawą automatycznego systemu analizy moczu dla zakładu diagnostyki laboratoryjnej ŚĆÓ w Kielcach IZP.2411.219.2025.JM
 - Dostawa odczynników chemicznych i wzorców
 
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





