Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00457396/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie działki w celu utworzenia terenu rekreacyjnego dla Zespołu Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży "Promyk" w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ REHABILITACJI DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ "PROMYK" SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Rehabilitacji "Promyk" SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971285918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 8 A
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-301
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rejestracja@promyk.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://promyk.zgora.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a5c135c-c7a7-46cf-abde-77ef7b367ce11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie działki w celu utworzenia terenu rekreacyjnego dla Zespołu Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży "Promyk" w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a5c135c-c7a7-46cf-abde-77ef7b367ce1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00455875/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie działki w celu utworzenia terenu rekreacyjnego dla Zespołu Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży "Promyk" w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00457396
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZR: 118.01.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia są roboty budowlane w zakresie zagospodarowania Działki Nr 25/27 Obr. 0028 w celu utworzenia terenu rekreacyjnego dla dzieci oraz młodzieży niepełnosprawnej korzystającej z usług Zespołu Rehabilitacji Dzieci I Młodzieży. W ramach zadania zaplanowano utwardzenie terenu, wykonanie wiaty, montaż obiektów małej architektury, wycinkę krzewów oraz pielęgnację istniejących drzew.
Zakres zadania obejmuje roboty budowlane:
Przygotowanie terenu budowy:
Przygotowanie terenu budowy, organizacja zaplecza robót, zabezpieczenie placu budowy.
Wykonywanie pomiarów geodezyjnych.
Usunięcie krzewów i korzeni z terenu inwestycji.
Teren utwardzony:
Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni.
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego.
Wykonanie ławy betonowej z oporem pod obrzeża betonowe.
Ułożenie obrzeży betonowych.
Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej behaton o grubości 8 cm.
Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej eko-behaton grubości 8 cm.
Wykonanie ogrodzenia panelowego na podmurówce prefabrykowanej.
Wiata:
Wykonanie fundamentów betonowych pod wiatę.
Wykonanie wiaty rekreacyjnej o konstrukcji stalowej.
Mała architektura:
Dostarczenie i montaż elementów małej architektury.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera „Dokumentacja budowlana” - załącznik nr 9 na którą składa się:
Projekt architektoniczno – budowlany;
Projekt zagospodarowania terenu;
STWiORB;
Przedmiar;
Dokumentacja geotechniczna;
oraz
Załącznik nr 10 – Decyzja nr 326/2025;
.
2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
45000000 – 7 – Roboty budowlane;
45112700 – 2 – Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233260 – 9 – Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45112723 – 9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw.
3. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji jakości 36 miesięcy, liczonego od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru.
4. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary i funkcjonalności. W przedmiotowym postępowaniu równoważność polegać ma w szczególności na zapewnieniu prawidłowej realizacji celu, w tym w szczególności żywotności użytych materiałów i rozwiązań.
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), jest obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane, dostawy i usługi spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ.
7. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232347 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347475 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232347 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY MACIEJ JAKUBOSZCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231302912
7.3.4) Miejscowość: Kopanica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232347,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu instalacji gazowych w pojazdach ( powiat słubicki)
- Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
- Dostawa materiałów promocyjnych II
- Usuwanie padłych zwierząt z dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Przeprowadzenie kursu spawania ( powiat sulęciński)
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych - jezdniowych ( powiat sulęciński)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- 297/Cir/25/KK_ Remont kwater służbowych w budynkach mieszkalnych - lokal ul. Zaruby.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Cedry Wielkie
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
- Remont komór mroźniczej i chłodniczej znajdujących się w budynku Szkoły Policji w Pile
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





