Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00147464/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00160179/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
- 2025/BZP 00166077/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00176183/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-03
- 2025/BZP 00186235/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-10
- 2025/BZP 00192606/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-15
- 2025/BZP 00195607/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: „Dobry start (…)”, Bystrzaki (…)”, „Aktywne przedszkolaki (…)”, „W krainie zabawy (…)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6
1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327224903
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pilchowice.ezamawiajacy.pl/pn/pilchowice/demand/200749/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: „Dobry start (…)”, Bystrzaki (…)”, „Aktywne przedszkolaki (…)”, „W krainie zabawy (…)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39aeff2f-46f3-4a1d-866c-1a8244cec4b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041635/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia w ramach projektów: Dobry Start, Aktywne Przedszkolaki, W Krainie Zabawy, Bystrzaki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
program regionalny FE dla Śląskiego na lata 2021- 2027 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus oraz budżetu państwa dla priorytetu FESL.06.01 – Fundusze Europejskie dla edukacji, dla działania FESL.06.01 – Edukacja przedszkolna, realizowane w ramach projektów: „Dobry start - (...)”, „Bystrzaki - (...)”, „Aktywne przedszkolaki – (...)”, „W krainie zabawy - (...)"”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147464
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101559,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu multimedialnego w ramach realizacji projektów: „Dobry start - zajęcia dodatkowe dla przedszkolaków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stanicy”, „Bystrzaki - zajęcia dodatkowe dla przedszkolaków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pilchowicach”, „Aktywne przedszkolaki – zajęcia dodatkowe dla przedszkolaków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wilczy”, „W krainie zabawy - zajęcia dodatkowe dla przedszkolaków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Żernicy”.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie podstawowym obejmuje dostawę:
a) komputerów przenośnych - 12 sztuk,
b) drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych - 3 sztuki,
c) głośników mobilnych – 3 sztuki,
d) laminatorów – 3 sztuki,
e) radioodtwarzaczy – 1 sztuka,
f) monitorów i tablic interaktywnych – 7 sztuk.
3. Przedmiot zamówienia w zakresie prawa opcji
a) system nagłośnienia mobilnego – 1 sztuka;
b) komputer przenośny – 1 sztuka.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) transport do Odbiorców (miejsca dostawy zostały wskazane w Formularzu asortymentowo – cenowym) i rozładunek na koszt i ryzyko Wykonawcy,
b) wsparcie techniczne,
c) bieżącą konserwację
d) ewentualne przeglądy techniczne
e) serwis gwarancyjny.
5. Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy oraz do 3 miesięcy po jej zakończeniu (podpisania protokołu odbioru);
2) zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego;
3) skorzystanie z prawa opcji będzie uzależnione od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego;
4) Zamawiający, w zależności od potrzeb i możliwości finansowych, może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień;
5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy – zamówieniem;
6) Zamawiający zastrzega, że czas na realizację dostaw w ramach prawa opcji od momentu przesłania oświadczenia woli – zamówienia przez Zamawiającego, będzie zgodny z terminem wykonania zadeklarowanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załączniku nr 3 do umowy);
7) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ, projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (dalej: Wzorze umowy) stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ i załącznikach do umowy;
8) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
6. Wszelkie koszty dostawy będzie ponosił Wykonawca. W tym celu wszelkie koszty dostawy muszą zostać wycenione w cenie złożonej oferty, w tym m.in. koszty: załadunku, transportu, zakupu paliwa, wynagrodzenia, rozładunku i wniesienia, związane z należytą realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartą na tą okoliczność umową.
7. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta na teren Polski, wyprodukowany w 2024 lub w 2025 roku.
8. Jeżeli w czasie obowiązywania umowy produkcja sprzętu zostanie wstrzymana lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje sprzęt równoważny dla sprzętu, którego produkcja została wstrzymana lub dla produktu wycofanego , w tej samej ilości, o nie gorszych parametrach, oraz nie droższy niż pierwotnie zaoferowany w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
9. Zamawiający pozostaje uprawniony do zmiany ilości zamawianego sprzętu w obrębie asortymentu określonego w Formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawcy (Załączniku nr 2 do SWZ) stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 80% wartości przedmiotu umowy wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo - cenowym. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za dostarczony sprzęt.
10. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia;
2) Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych.
UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SWZ), w kolumnie „Model, typ/Producent*” - w przypadku, gdy nazwa Model, typ nie jest stosowana/y, należy podać symbol, nr katalogowy bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu.
3) Zamawiający nie wymaga w postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
10. W zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie wskazuje w niniejszym zamówieniu wymogu zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami.
11. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Oferty z rozwiązaniami równoważnymi:
Zgodnie z treścią art. 99 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne, dopuszcza się odpowiednio: rozwiązania, elementy, materiały, urządzenia równoważne.
Za równoważne uznaje się: rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia, oprogramowanie o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych ale nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt, który nie jest identyczny, tj. tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada istotne dla Zamawiającego zbliżone i nie gorsze do produktu referencyjnego: standardy, cechy i parametry. Za istotne dla Zamawiającego standardy, cechy i parametry należy rozumieć takie, które pozwolą uzyskać parametry i cechy funkcjonalne i jakościowe nie gorsze od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej sygn. akt KIO/UZP 1400/08 „Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry”.
Parametry i wymagania wskazane w SWZ określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia.
Jeżeli w SWZ bądź w załącznikach do SWZ zostały wskazane jakiekolwiek nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, normy czy pochodzenie (materiałów lub urządzeń), należy przyjąć, że Zamawiający zawsze dopuszcza rozwiązanie równoważne. Celem niniejszego postępowania jest osiągnięcie określonej w SWZ jakości i funkcjonalności.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
42994230-1 - Laminatory
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
30231320-6 - Monitory dotykowe
48952000-6 - System nagłaśniający
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139307,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139307,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139307,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Intersell Waldemar Płonka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540002349
7.3.3) Ulica: Jesionowa 17a
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139307,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań z OLiOC
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości oraz czynności pomocniczych przy obsłudze pacjentów i transportu wewnętrznego w Szpitalu w Pilchowicach
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych (laptopów) oraz stacji dokujących
- Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Dostawa 6 sztuk laptopów o dużej mocy obliczeniowej na potrzeby Zespołu Informatyki i Cyberbezpieczeństwa
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





