Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00296941/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie dzieciom, uczniom i młodzieży przejazdu do placówek oświatowych w Gminie Wolbórz w dniach od 01.09.2025 r. do 26.06.2026 r. poprzez zakup biletów miesięcznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLBÓRZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jagiełły 28
1.5.2.) Miejscowość: Wolbórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-320
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: /44/ 616-42-41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wolborz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.wolborz.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie dzieciom, uczniom i młodzieży przejazdu do placówek oświatowych w Gminie Wolbórz w dniach od 01.09.2025 r. do 26.06.2026 r. poprzez zakup biletów miesięcznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2d3c19a-05f8-43c9-9808-59e574625ca8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019331/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zapewnienie dzieciom, uczniom i młodzieży przejazdu do placówek oświatowych w Gminie Wolbórz w dniach od 01.09.2025 r. do 26.06.2026 r. poprzez zakup biletów miesięcznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu: Zapewnienie dzieciom, uczniom i młodzieży przejazdu do placówek oświatowych w Gminie Wolbórz w dniach od 01.09.2025 r. do 26.06.2026 r. poprzez zakup biletów miesięcznych.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów, dojeżdżających do szkół podstawowych i przedszkola na podstawie odpłatnych stałych przewozów uczniów według szacunkowej ilości określonej w SWZ, z przystanków z miejsca ich zamieszkania do placówek oświatowych i odwiezienie ich po zajęciach do miejsc oznaczonych przystanków zlokalizowanych na trasie dowozu do miejscowości:
Bogusławice PSO- 34 dzieci, Bogusławice wieś- 15 dzieci, Brudaki – 11 dzieci, Dąbrowa- 2 dzieci, Golesze D.- 3 dzieci, Komorniki – 30 dzieci, Kuznocin - 16 dzieci, Krzykowice- 2 dziecko, Lubiatów- 14 dzieci, Lubiatów Zakrzew- 3 dzieci, Młoszów- 2 dzieci, Młynary- 16 dzieci, Polichno 34 dzieci, Proszenie- 13 dzieci, Psary Lechawa – 3 dzieci, Psary Stare - 5 dzieci, Psary Witowskie- 15 dzieci, Stanisławów- 2 dzieci, Świątniki- 8 dzieci, Wolbórz- 10 dzieci, Żarnowica – 38 dzieci, Żywocin- 23 dzieci, w oparciu o bilety miesięczne.;
3. Szacunkowa łączna ilość dzieci: 299
4. Wymagana liczba autobusów: 4
5. Wymagana liczba autobusów rezerwowych: minimum 1
6. Autobusy powinny posiadać dostosowaną ilość miejsc siedzących do ilości dzieci przewożonych na danych trasach.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dzieci, dla których będą zakupione bilety
w miesięcznych okresach rozliczeniowych.
8. Przewidywane kursy: zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
9. Dowóz będzie realizowany zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2025/2026 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych.
10. Szkoły nie zabezpieczają miejsc parkingowych dla autobusów przywożących dzieci .
11. Opiekę podczas dowożenia na podstawie art. 32 ust. 5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 737) zapewni Zamawiający.
12. Wykonawca powinien posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób i posiadać pakiety opłaconych ubezpieczeń OC i NNW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) prawne:- art. 255 pkt 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
2) uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu Zamawiający w dniu 30 lipca 2025 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez BUS CAR SERVICE Sp. z o.o., ul. Kolberga 9, 25-516 Kielce, o czym Wykonawcy zostali poinformowaniu zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy Pzp. W dniu 11 sierpnia 2025 r. ww. Wykonawca poinformował o odstąpieniu od zawarcia umowy.
Termin związania ofertą upłynął w dniu 05.08.2025 r. Działając na podstawie art. 252 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. –ustawy Pzp, Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę tj. Prywatna Komunikacja Samochodowa Skorpion Pietrzyk A. Librowski M. Spółka Jawna, ul. Rolnicza 104A, 97-330 Uszczyn, o wyrażenie zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą. W/w Wykonawca nie wyraził zgody na wybór oferty Wykonawcy po upływie terminu związania ofertą.
W związku z powyższym oferta w/w Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp. (Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą).
Oferta Wykonawcy P.T.H.U. Dar-Bus Dariusz Denis, ul. Szkolna 15, 07-130 Łochów (cena oferty: 340 860,00 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Przed otwarciem ofert Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 320 000,00 zł.
Wobec tego, że cena oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg leśnych II
- Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty
- Dostawa kruszywa na drogi leśne Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Usługa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., t. j. Transport sanitarny 2 - zamówienie nr 6
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do SP w Dubeninkach i do SP w Żytkiejmach w okresie od 7.01.2026 r. do 31.12.2027 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





