Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., t. j. Transport sanitarny 2 – zamówienie nr 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Centrum Reumatologii im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243693791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338545493
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.reumatologiczny.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., t. j. Transport sanitarny 2 – zamówienie nr 6
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59be2026-d512-4d8e-82c5-7d6e34fc84c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59be2026-d512-4d8e-82c5-7d6e34fc84c43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówieniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Zamawiający informuje, że głównym źródłem komunikacji elektronicznej z Wykonawcami jest platforma eZamówienia. Każda ze stron postępowania będzie odbierała korespondencję na swoim koncie, na platformie w zakładce komunikacja
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59be2026-d512-4d8e-82c5-7d6e34fc84c4
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach doc. docx. rtf. xls. xlsx. odt. pdf. itp., przy czym dokumenty składane:
1) wraz z ofertą,
2) na wezwanie do uzupełnienia,
3) podmiotowe na wezwanie do złożenia,
4) oświadczenia
składa się na całym etapie postępowania, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, chyba że w treści SWZ dla danego dokumentu postanowiono inaczej.
Dokumenty elektroniczne Wykonawca składa za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Dokumenty składa się jako sporządzony w formie lub postaci elektronicznej załącznik do formularza (przycisk dodaj formularz) lub - dla dokumentów nie wymagających podpisania - jako tekst wprowadzony bezpośrednio do formularza
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w Rozdziale XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 20/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu sanitarnego pacjentów Zamawiającego, transportu krwi i materiałów do badań
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13,5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:1) Wykonawca musi dysponować kierowcą posiadającym uprawnienia do kierowania samochodami kategorii B, posiadającym zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.),
2) Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą uprawnioną do wykonywania czynności ratunkowych,
3) Wykonawca musi dysponować pojazdami, które:
a) Spełniają wymogi sanitarne,
b) Posiadają wyposażenie pojazdu jak dla ambulansu w standardzie T,
c) Posiadają aktualne, dopuszczające do ruchu badania techniczne,
d) Posiadają aktualne ubezpieczenie OC,
e) Są zaopatrzone w sprawny środek łączności, np. telefon komórkowy,
f) Zapewniają odpowiednią temperaturę dla przewożonych osób, niezależnie od pory roku,
g) Umożliwiają transport co najmniej trzech pacjentów w pozycji siedzącej i jednego w pozycji leżącej,
h) Umożliwiają podłączenie do zasilania lodówki na przewożony materiał biologiczny oraz monitorowanie temperatury w lodówce w czasie przewożenia materiału.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o którym mowa w art. 125.1 ustawy PZP
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz pojazdów którymi dysponuje Wykonawca wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych potwierdzających spełnianie warunków wskazanych w ust. 3 pkt 3 g oraz h,
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć jeśli dotyczy:a) pełnomocnictwo,
b) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) oświadczenia sporządzone wg załącznika nr 2 do SWZ Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
e) dokumenty o których mowa w Rozdziale X ust. 3.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wykonawcy według załącznika nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za jego prawidłową realizację.
8. Składający ofertę jako spółka cywilna będzie traktowany jak Wykonawcy wspólnie składający ofertę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zawarto w załączniku nr 1 do SWZ - wzór umowy w paragrafie 57.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59be2026-d512-4d8e-82c5-7d6e34fc84c4
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-18 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Sukcesywne dostawy chemii dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. środków czystości - zamówienie nr 3
- Usługa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., t. j. Transport sanitarny 2 - zamówienie nr 6
- Zakup, dostawa i montaż 12 parkomatów na ośmiu parkingach miejskich w Ustroniu wraz z dostawą urządzenia kontrolującego dla kontrolera
- Odbudowa ul. Nowociny w km 0+150-0+547
- Odbudowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ul. Kasztanowej oraz odbudowa skarpy potoku przy ul. Lipowej w Ustroniu
- Zakup sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na drogi leśne Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Usługa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., t. j. Transport sanitarny 2 - zamówienie nr 6
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do SP w Dubeninkach i do SP w Żytkiejmach w okresie od 7.01.2026 r. do 31.12.2027 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice
- GMINNE,REGULARNE PRZEWOZY,W TYM DOWÓZ DZIECI Z GMINY CHRZYPSKO WIELKIE DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. M. KOPERNIKA W CHRZYPSKU W ORAZ PRZEDSZKOLA U REKSIA W CHRZYPSKU W,W OKRESIE OD 1.01.2026 DO 31.12.2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





