Og³oszenie z dnia 2025-08-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00459044/01 - Wynik z dnia 2025-10-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Luszowicach
- bran¿a ogólnobudowlana i elektryczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA RADGOSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660789
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: PL. ¦W. KAZIMIERZA 7-8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-207
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146414139
1.5.8.) Numer faksu: 146414661
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@radgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.radgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Luszowicach
- bran¿a ogólnobudowlana i elektryczna
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7369c96b-6947-43f5-9c56-3931b642334d
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00387560
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krajowy Pan Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci, Komponent B „Zielona energia i zmniejszenie energoch³onno¶ci”, B1.1.3. Wymiana ¼róde³ ciep³a i poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gmina-radgoszcz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej MarketplanetOnePlace https://gmina-radgoszcz.ezamawiajacy.pl
2. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej MarketplanetOnePlace, okre¶lone w regulaminie platformy. 3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ darmowe konto na platformie zakupowej MarketplanetOnePlace https://gmina-radgoszcz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:1.1. Elektronicznie na adres e-mail:
urzad@radgoszcz.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:https://gmina-radgoszcz.ezamawiajacy.pl w zak³adce -Korespondencja-.2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu (godziny pracy Zamawiaj±cego: od 7:30 do 15:30 w dni robocze). Za datê wp³ywu
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.3. Ogólne zasady korzystania z
Platformy;3.1. zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Radgoszcz;
https://gmina-radgoszcz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.3.2. Wykonawca po wybraniu opcji Przyst±p do
postêpowania zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci
zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie - zarejestruj siê-. 3.3. Rejestracja
Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu
niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 3.4. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w
szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki -Korespondencja-. Szczegó³owy opis zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informujê, ¿e:• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Radgoszcz, 33-207 Radgoszcz, Pl. ¦w. Kazimierza 7-8, tel.: 14 641-41-39, faks: 14 641-46-61;• kontakt z wyznaczonym inspektorem ochrony
danych osobowych w Gminie Radgoszcz e-mail: od@radgoszcz.pl, tel: 14 641-41-39;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd±
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, •odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;•Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;• na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;• nie przys³uguje Pani/Panu:• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.271.156.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 2796308,89 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót:
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Luszowicach o pow. o reg. temp. pow. [Af]: 3 070,9 m2, adres budynku: ul. Tarnowska 31, 33-206 Luszowice, obejmuj±ca:
1. Wykonanie ocieplenia ¶cian elewacyjnych
2. Wykonanie ocieplenia stropów w sali sportowej i poddaszu u¿ytkowym
3. Wykonanie ocieplenia stropów dostêpnych strychów z pokryciem posadzk± natryskow±
4. Wykonanie ocieplenia ¶cianek lukarnów z pokryciem blach±
5. Wymiana pokrycia dachowego
6. Wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej powlekanej z prze³o¿eniem wpustów w gruncie
7. Remont kominów z wykonaniem nowych okuæ czapek kominowych z ociepleniem pokryciem tynkiem
8. Wykonanie instalacji odgromowej dachu
9. Wymiana parapetów zewnêtrznych na nowe z blachy stalowej powlekanej
10. Wymiana sufitów podwieszonych w czê¶ci u¿ytkowego poddasza na p³yty GKF EI30 z ociepleniem we³n± mineraln± granulowan± po uprzednim usuniêciu istniej±cej zniszczonej warstwy we³ny mineralnej
11. Wymiana ocieplenia sufitu podwieszonego sali sportowej na we³nê mineraln± granulowan± z usuniêciem istniej±cej zniszczonej warstwy we³ny mineralnej
12. Wymiana instalacji elektrycznych w czê¶ci u¿ytkowego poddasza w zwi±zku z wymian± sufitów podwieszanych i ociepleniem we³n± mineraln±
13. Wymiana w ca³ym obiekcie stolarki i ¶lusarki okiennej i drzwiowej
Monta¿ instalacji fotowoltaicznej o mocy 13,95kW
Wykonawca zobowi±zuje siê do realizacji prac termomodernizacyjnych zgodnie z zasad± DNSH („do no significant harm”, czyli „nie czyn powa¿nych szkód”) wynikaj±c± z rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/852 z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie ustanowienia ram u³atwiaj±cych zrównowa¿one inwestycje, zmieniaj±ce rozporz±dzenie (UE) 2019/2088 (Dz. Urz. UE L 198 z 22.6.2020, s. 13), a w szczególno¶ci aby by³y realizowane dzia³ania na rzecz maksymalizacji wska¼nika (wagowo) odpadów budowlanych i rozbiórkowych innych ni¿ niebezpieczne wytworzonych na placu budowy, mo¿liwych do ponownego u¿ycia, recyklingu i innego odzysku materia³ów, uwzglêdniaj±c lokalne mo¿liwo¶ci w tym zakresie, jak równie¿ rodzaj i charakter danego projektu oraz aby odpowiednio dobrano technologie, materia³y i urz±dzenia maj±c na celu zachowanie zasady DNSH.
Wykonawca ma obowi±zek sporz±dzenia oraz ci±g³ej aktualizacji Raportu potwierdzaj±cego realizacjê zadania zgodnie z zasadami DNSH (Raport Otwarcia / Raport Koñcowy).
Roboty bêd± prowadzone w obiekcie czynnym, w zwi±zku z powy¿szym nale¿y tak zaplanowaæ prace, ¿eby nie by³y nadmiernie uci±¿liwe dla u¿ytkowników obiektu oraz nale¿y zachowaæ dostêpno¶æ do budynku.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czone do niniejszej SWZ dokumenty, tj. dokumentacja techniczna, przedmiar robót. Dokumentacja techniczna zosta³a opracowana przez firmê: Autorska Pracownia Projektowa mgr in¿. arch. Dorota Krzy¿anowska i „GASKOP” S.C. Nowoczesne Systemy w Budownictwie.
2) Przedmiot zamówienia ma byæ zrealizowany zgodnie z przedmiarem robót i dokumentacj± projektow± opracowan± przez firmê: Autorska Pracownia Projektowa mgr in¿. arch. Dorota Krzy¿anowska i „GASKOP” S.C. Nowoczesne Systemy w Budownictwie.
Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do okre¶lenia warto¶ci robót budowlanych.
Szczegó³owy opis zawiera SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena – znaczenie: 60 %
b) Okres gwarancji – znaczenie: 40%
Sposób oceny ofert zosta³ wskazany w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli (wykonawca) posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 100 000,00 z³otych.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli Wykonawca spe³nia ³±cznie nastêpuj±ce wymagania:
a) wykona³ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie podobne zamówienia, tj. min. 1 robotê budowlan± w zakresie • termomodernizacji obiektów kubaturowych
- o ³±cznej warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 1.000.000 z³ brutto.
b) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego na stanowisku kierownika budowy (robót) posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi jak w przedmiocie zamówienia, tj.:
• konstrukcyjno-budowlane,
• instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
• instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych.
wydane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy za¿±da: a) o¶wiadczenia o
aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego (za³±cznik nr 4 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w
postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy za¿±da: a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej
tego ubezpieczenia. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci
technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy za¿±da: a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór – za³±cznik nr 5 do SWZ; b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania
zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór – za³±cznik nr 6 do SWZ;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) Formularz oferty - Za³±cznik nr 1 do SWZ. b) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji iInformacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia powy¿szego
dokumentu, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. c) Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w SWZ – pe³nomocnictwo lub inny dokument
potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. d) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w
postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. e) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy – nale¿y wype³niæ odpowiedni pkt w formularzu oferty).
f) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia przez Wykonawcê wadium w wysoko¶ci: 35.000,00 z³. Szczegó³owe informacje na temat WADIUM zosta³y zamieszczone w SWZ do niniejszego postêpowania6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o dzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W powy¿szym przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, którego wynika, które
roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (nale¿y wype³niæ odpowiedni pkt w formularzu oferty)
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³ wskazany we wzorze umowy (za³±cznik nr 7 do SWZ)7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://gmina-radgoszcz. ezamawiajacy.pl w zak³adce OFERTY. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-08 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-07
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania istniej±cej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Gie³dowa 15, dzia³ka nr 257/8 obr. 200
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarz±dzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie czê¶ci.
- REMONT POMIESZCZEÑ SANITARNYCH ( 3 £AZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJ¡CYCH SKANSEN UJÊTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
- Dostawa wraz z monta¿em i uruchomieniem dwóch urz±dzeñ d¼wigowych w istniej±cych szybach windowych zlokalizowanych w Zamku Ksi±¿ w Wa³brzychu
- Wykonanie robót budowlanych obejmuj±cych dostosowanie pomieszczeñ do potrzeb biurowych oraz zmianê funkcji wybranych pomieszczeñ w budynku A-50 na terenie PMAB
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem sta³ym odkrytym na terenie dzia³ki o nr ewidencyjnym 630/6 obrêb Krzy¿owa Góra
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





