Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00339574/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Husów Gmina Markowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1399
1.5.2.) Miejscowość: Markowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172265352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugmarkowa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Husów Gmina Markowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bcc7e06-351f-4a5d-98ac-a1906b13ac10
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062641/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla miejscowości Husów Gmina Markowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339574
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1041603,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Husów Gmina Markowa”. Realizacja zadania będzie dofinansowana z krajowych środków publicznych i środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Zamawiający będzie realizował Umowę zgodnie z warunkami dofinansowania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w tym 1 sieciową przepompownię ścieków z zagospodarowaniem terenu. Zakres obejmuje wykonanie sieci rozdzielczej kanalizacji sanitarnej na odcinku od działki 3917/3 w miejscowości Husów do działki 2034 w miejscowości Husów wraz z włączeniami do kolektora głównego kanalizacji sanitarnej realizowanego w ramach I etapu zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Husów Gmina Markowa”.
Grawitacyjna sieć kanalizacji sanitarnej. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna – wykonana zostanie z rur kanalizacyjnych kielichowych z uszczelką fabrycznie zamontowaną w kielichu. Należy stosować rury PVC-U o wydłużonych kielichach sztywności obwodowej SN 8 SDR34. Rury muszą spełniać wymagania normy: PN-EN 1401-1:2009 – Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do podziemnego bezciśnieniowego odwadniania i kanalizacji — Nieplastyfikowany poli (chlorek winylu) (PVC-U). Przedmiot inwestycji obejmuje budowę:
• Kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 200 o długości ok 59m,
• Kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 160 o długości ok 1514m,
3. Przepompownia ścieków: dwupompowa, z pompami zatapialnymi pracującymi w trybie czynnej rezerwy. Zagospodarowanie przepompowni ścieków – należy wykonać z paneli ogrodzeniowych o wysokości 1,53 i szerokości 2,50 z drutu 5mm na podmurówce systemowej, z bramą otwieraną o szerokości min. 3m i zamkiem na klucz. Zagospodarowanie terenu zgodnie z projektem budowlanym. W zakresie przedmiotu zamówienia jest budowa 1 sieciowej przepompowni ścieków P18 wraz instalacją policznikową, systemem monitoringu, zagospodarowaniem terenu i ogrodzeniem.
4. Tłoczne odcinki kanalizacji sanitarnej. Przewody tłoczne wykonać z rur polietylenowych do przesyłu ścieków PE 100 RC. Przewody łączyć za pomocą zgrzewania doczołowego i kształtek PE wtryskowych oraz żeliwnych. Przewody muszą spełniać wymagania normy: PN-EN 12201-2+A1:2013-12 Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do przesyłania wody oraz do ciśnieniowej kanalizacji deszczowej i sanitarnej -- Polietylen (PE) -- Część 2: Rury PN-EN 12201-3+A1:2013-05 Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do przesyłania wody oraz do ciśnieniowej kanalizacji deszczowej i sanitarnej -- Polietylen (PE) -- Część 3: Kształtki. Na rurociągach tłocznych należy zabudować odwodnienia i odpowietrzenia przewodów zgodnie z projektem zagospodarowania terenu i profilami podłużnymi. Armaturę należy zabudować w studniach betonowych o średnicy DN 1500. Przedmiot inwestycji obejmuje budowę:
• Kanalizacji sanitarnej tłocznej PE 90 o długości ok 99m.
5. Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej” Projekt budowlany sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami, pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym w miejscowości Husów” opracowany przez Eko Projekt Sp. z o.o. oraz prawomocnego pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Łańcuckiego numer 62/09 z dnia 11.02.2009.
6. Szczegółowy opis przedmiotu umowy stanowi: Dokumentacja projektowa” Projekt budowlany sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami, pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym w miejscowości Husów” opracowany przez Eko Projekt Sp. z o.o..
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 853383,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1090395,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 853383,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Sereda Przedsiębiorstwo Projektowo - Budowlane "BUDAMEX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941656630
7.3.3) Ulica: Dynowska
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAMIAN SEREDA PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO - BUDOWLANE "BUDAMEX"
jakie przetargi wygrała firma
DAMIAN SEREDA PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO - BUDOWLANE "BUDAMEX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 853383,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MARKOWA
- Remont drogi gminnej, publicznej nr 109902R w km 0+006 ÷ 2+195 i 2+200 ÷3+16 w miejscowości Markowa.
- Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych - zakup pojazdu specjalnego ochrony przeciwpożarowej w ramach OL i OC na lata 2025 - 2026
więcej: przetargi MARKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Celinach
- Budowa dróg wraz z systemem odwodnienia w miejscowości Zawrocie-Nowiny - Etap I
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





