Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00336420/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja miejskiego oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Stargardu w okresie od lipca 2024 do czerwca 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Stargard
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stargard.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja miejskiego oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Stargardu w okresie od lipca 2024 do czerwca 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86aa1af2-18ca-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047151/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Konserwacja miejskiego oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Stargardu w okresie od lipca 2024 do czerwca 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) zakres objęty ryczałtowym miesięcznym wynagrodzeniem za 1 punkt oświetleniowy:
a) wymiana uszkodzonych źródeł światła (dotyczy opraw sodowych),
b) wymiana opraw lub jej elementów zużytych w wyniku eksploatacji,
c) naprawa i/lub wymiana kabli energetycznych, w których stwierdzi się brak ciągłości działania,
d) konserwacyjne, zabezpieczające malowanie (podmalowania) wybranych elementów urządzeń oświetlenia (metalowe obudowy szafek oświetleniowych, fragmentów słupów oświetleniowych) – jako zabieg konserwujący - w sytuacjach tego wymagających,
e) czyszczenie osłon źródeł światła (mycie kloszy mlecznych, itp. dotyczy opraw oświetleniowych parkowych),
f) przegląd szafek oświetleniowych, oczyszczenie wnętrza szafek, ocena stanu technicznego,
g) naprawa, wymiana, uzupełnienie w wyniku kradzieży tabliczek słupowych oraz drzwiczek latarni oświetleniowych,
h) sprawdzanie poprawności działania zegara astronomicznego w przypadku awarii całego obwodu oświetleniowego,
i) regulacja układów czasowych (w tym zmiana czasu pracy obwodu oświetleniowego na żądanie Zamawiającego),
j) naprawa lub wymiana uszkodzonych wskutek eksploatacji elementów słupów oświetleniowych,
k) pomiary elektryczne urządzeń (skuteczności zerowania, uziemienia ochronnego) – w sytuacjach tego wymagających,
l) przeprowadzanie comiesięcznych kontrolnych przeglądów wszystkich punktów oświetleniowych dla zdiagnozowania ich stanu technicznego, a w szczególności ustalenia niepalących się punktów, z których sporządzać się będzie pisemne sprawozdania przekazywane Zamawiającemu,
m) w ramach zamówienia Wykonawca dokona jednokrotnych pomiarów elektrycznych i oględzin wszystkich urządzeń (słupów i szafek oświetleniowych) oraz obwodów elektrycznych (badanie ochrony przeciwporażeniowej, izolacji kabli, uziemień ochronnych) zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. Protokoły badań w wersji papierowej oraz elektronicznej Wykonawca przekazywać będzie Zamawiającemu sukcesywnie w miarę realizacji zamówienia, przy czym ostatnie protokoły zostaną przekazane najpóźniej do 01 maja 2025 roku.
2) zakres robót konserwacyjnych lub naprawczych nie objętych ryczałtowym miesięcznym wynagrodzeniem - wykonywane na podstawie dyspozycji Zamawiającego, odrębnie rozliczane:
a) usuwanie wszelkich uszkodzeń oświetlenia związanych z nieprzewidzianymi zdarzeniami losowymi (np.: akty wandalizmu, zniszczenia spowodowane uszkodzeniami przez użytkowników dróg) w zakresie np: naprawy lub wymiany słupów, opraw lub ich elementów
b) wykonanie wszelkich innych robót niezbędnych dla zachowania właściwego stanu i funkcjonowania konserwowanych elementów, w tym np. przestawianie kolidujących słupów, dostawianie słupów dla zapewnienia właściwego oświetlenia wybranych miejsc, awaryjna naprawa innych elementów infrastruktury oświetleniowej.
3) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) – załącznik nr 3 do SWZ.
Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:
1) 2 913 punktów oświetleniowych podlegających konserwacji (stan obecny);
2) struktura oświetlenia: 2163 szt. oprawy sodowe; 750 szt. oprawy typu LED;
3) wartość robót konserwacyjno-naprawczych nie objętych ryczałtowym miesięcznym wynagrodzeniem nie przekroczy 150 tys. zł netto przez cały okres realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676325,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1045659,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676325,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HS TRAFFIC Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jarosław Radkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542449255
7.3.3) Ulica: Szczecińska 71
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Votum s.c. Jacek Pelc, Elżbieta Pelc
Litewska 14, 71-344 Szczecin, NIP 8511049230
jako podmiot udostępniający zasoby w zakresie robót konserwacyjnych lub naprawczych nie objętych ryczałtowym miesięcznym wynagrodzeniem
a) usuwanie wszelkich uszkodzeń oświetlenia związanych z nieprzewidzianymi zdarzeniami losowymi (np.: akty wandalizmu, zniszczenia spowodowane uszkodzeniami przez użytkowników dróg) w zakresie np: naprawy lub wymiany słupów, opraw lub ich elementów
b) wykonanie wszelkich innych robót niezbędnych dla zachowania właściwego stanu i funkcjonowania konserwowanych elementów, w tym np. przestawianie kolidujących słupów, dostawianie słupów dla zapewnienia właściwego oświetlenia wybranych miejsc, awaryjna naprawa innych elementów infrastruktury oświetleniowej.
W/w podmiot zobowiązał się oddać do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby, jeżeli wystąpią okoliczności i zakres prac, o których mowa wyżej oraz zawrzeć z Wykonawcą stosowną umowę o podwykonawstwo w tym zakresie.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676325,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STARGARD
- "Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze gminy Stargard"
- modernizacja wraz z scaleniem wolnego lokalu mieszkalnego przy ul. Wojska Polskiego 7/2 i 7/2A w Stargardzie
- Modernizacja centrum rekreacyjno-sportowego przy SP3
- Modernizacja boisk "Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 w Stargardzie
- Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wzdłuż ulicy Kresowian w m. Witkowo Drugie.
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- "Rewitalizacja obszaru osiedla Bloki w Ciechanowie poprzez rewaloryzację zabytkowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych" - ul. Hallera 19 i ul. Wyzwolenia 7"
- Budowa oświetlenia na terenie gminy Barcin.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trojanów.
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Kościan - wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.