eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyDostawa mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów wraz z montażem i uruchomieniem dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Nowych Syntez Chemicznych



Ogłoszenie z dnia 2025-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów wraz z montażem i uruchomieniem dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ins.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1143667

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania Naukowe i Prace Rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów wraz z montażem i uruchomieniem dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6af7ebf-a7d6-4c37-8fbc-6bbf89630cae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INS/FT-17/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 394448,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów wraz z montażem i uruchomieniem do Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w Puławach w ramach realizacji inwestycji pn. „Modernizacja pracowni surowców roślinnych” dofinansowywanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach przyznania dotacji celowej na realizację inwestycji związanej z działalnością naukową.
Zamówienie finansowane jest ze środków uzyskanych z dotacji celowej na realizację inwestycji pn. „Modernizacja pracowni surowców roślinnych” finansowanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Dostawę dygestorium ceramicznego – 3 szt.,
2. Dostawę stanowiska laboratoryjnego do mycia – 5 szt.,
3. Dostawę stanowiska laboratoryjnego przyściennego – 6 szt.,
4. Dostawę stanowiska laboratoryjnego mobilnego – 6 szt.,
5. Dostawę stanowiska laboratoryjnego mobilnego przyściennego – 8 szt.
6. Dostawę stanowiska laboratoryjnego biurowego – 8 szt.,
7. Dostawę szafek wiszących – 22 szt.,
8. Dostawę szaf laboratoryjnych – 5 szt.,
9. Dostawę stanowiska laboratoryjnego wolnostojącego – 1 szt.,
10. Dostawę regału – 1 szt.,
11. Dostawę krzeseł laboratoryjnych z oparciem – 17 szt.,
12. Dostawę taboretu laboratoryjnego wysokiego – 1 szt.,
13. Montaż mebli oraz dygestoriów wraz z uruchomieniem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
1) Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
2) Wzorze umowy – załącznik nr 7
Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione i opisane szczegółowo w Załączniku 1 do SWZ normy i parametry. Odnośnie wymaganych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia certyfikatów lub atestów, Zamawiający wskazuje, iż będzie akceptował również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Wymagany okres gwarancji:
1. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczone meble wynosi - 60 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
3.13. Zamawiający dopuszcza możliwość, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizowanej inwestycji, tj., Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych, 24 – 110 Puławy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, w celu zdobycia informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, niezależnie od informacji zawartych w SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej, lecz tego nie wymaga i nie odrzuci na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy oferty złożonej bez odbycia wizji lokalnej.
Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają telefonicznego uzgodnienia z Zamawiającym.
Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Kontakt do Przedstawiciela Zamawiającego odpowiedzialnego za przeprowadzenie wizji lokalnej Pan Mariusz Gliwka tel. (81) 473 15 07, mobile + 48 663 771 089, email: mariusz.gliwka@ins.lukasiewicz.gov.pl;
Przed rozpoczęciem wizji przedstawiciele Wykonawców obowiązani będą potwierdzić swoją tożsamość (przedstawić dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość).
Informujemy, że Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych nie jest miejscem publicznie dostępnym i dotarcie w wyznaczone miejsce wiąże się z przejściem ściśle określonej procedury sprawdzającej, dotarcie do wyznaczonego budynku - po otrzymaniu odpowiedniej przepustki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZANID Grażyna Marcinkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 898-178-73-33

7.3.3) Ulica: ul. Atramentowa 12

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca na dzień zawarcia umowy zamierza powierzyć produkcję mebli laboratoryjnych i dydestoriów Podwykonawcy DREMER Grzegorz Marcinkowski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.