eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa wyposażenia ośrodka szkolenia kierowców kat. T oraz pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki do ZS w Janowie Podl. na potrzeby projektu "Zawodowcy z powiatu bialskiego" (II postępowanie)



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia ośrodka szkolenia kierowców kat. T oraz pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki do ZS w Janowie Podl. na potrzeby projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 41

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zawodowcy@powiatbialski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia ośrodka szkolenia kierowców kat. T oraz pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki do ZS w Janowie Podl. na potrzeby projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e606b3c-0406-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030895/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Wyposażenie ośrodka szkolenia kierowców kategorii T oraz pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki w ZS w Janowie Podlaskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260353/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.272.1.8.2022.MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199998,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części nr 1 przedmiotem zamówienia są: szczelinomierz płytkowy – 6 sztuk; endoskop WiFi wodoodporny – 6 zestawów; czujnik zegarowy ze statywem magnetycznym – 6 sztuk; refraktometr tester elektrolitu – 6 sztuk; miernik temperatury tester szczelności chłodnicy – 6 sztuk; miernik uniwersalny – 6 sztuk; tester bezpieczników ciągnika – 6 sztuk; tester ciśnienia oleju – 6 sztuk, lusterko inspekcyjne - 6 sztuk; suwmiarka noniuszowa analogowa 002 - 6 sztuk; suwmiarka noniuszowa analogowa 005 – 6 sztuk; średnicówka zegarowa – 6 sztuk; tester szczelności uszczelki głowicy – 6 sztuk; oscyloskop cyfrowy – 6 sztuk; interfejs diagnostyczny + przewody w zestawie – 6 zestawów; wyważarka i montażownica zestaw wulkanizacja automat – 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

33694000-1 - Czynniki diagnostyczne

34324100-5 - Sprzęt do wyważania kół

35125100-7 - Czujniki

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 26504,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części nr 2 przedmiotem zamówienia są: wiertarka stołowa słupowa – 6 sztuk; ściągacz zaworów - 6 zestawów; zestaw szczotek do czyszczenia gniazd wtryskiwaczy - 6 zestawów; Szczypce do pierścieni - 6 zestawów; zestaw do demontażu pierścieni tłokowych - 6 zestawów; zestaw do honowania cylindrów tłokowych - 6 zestawów; zestaw do czyszczenia gniazd wtryskiwaczy - 6 zestawów; pasta do docierania zaworów - 6 zestawów; podnośnik pneumatyczny udźwig 3,5 T - 6 sztuk; prostownik z rozruchem - 6 zestawów; zestaw do odpowietrzania hamulców - 6 zestawów; szafa warsztatowa metalowa - 6 sztuk; szczypce do pierścieni segera - 6 zestawów; paleciak wózek 2,5 T - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24951100-6 - Smary

31153000-3 - Prostowniki

42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 26003,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części nr 3 przedmiotem zamówienia jest system do jazdy równoległej – 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)

4.5.5.) Wartość części: 20684,90 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części nr 4 przedmiotem zamówienia jest przyczepa dwuosiowa typu tandem – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 39484,28 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części nr 5 przedmiotem zamówienia jest pług obrotowy 3 skibowy – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 17235,77 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części nr 6 przedmiotem zamówienia jest agregat uprawowo-siewny – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 29183,82 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części nr 7 przedmiotem zamówienia jest nawigacja rolnicza z systemem automatycznego kierowania ciągnikiem – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 26184,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części nr 8 przedmiotem zamówienia jest zestaw symulacyjny uzbrojony w pełną nawigację – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)

4.5.5.) Wartość części: 14687,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32491,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53999,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32491,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magopoll Robert Gogacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9372385627

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32491,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31488,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49674,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31537,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magopoll Robert Gogacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 9372385627

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31537,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70971,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471598442

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971679895

7.3.4) Miejscowość: Zielęcice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona w tej części oferta podlega odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.