eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa wyposażenia ośrodka szkolenia kierowców kat. T oraz pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki do ZS w Janowie Podl. na potrzeby projektu "Zawodowcy z powiatu bialskiego" (II postępowanie)



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyposażenia ośrodka szkolenia kierowców kat. T oraz pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki do ZS w Janowie Podl. na potrzeby projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237345

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Brzeska 41

1.4.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.4.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zawodowcy@powiatbialski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288582

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00260353/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00030895/04/P

Po zmianie:
2022/BZP 00030895/05/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1)

Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2)

Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3)

Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 4)

Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 5)

Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 6)

Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 7)

Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 8)

Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;

2. Opis kryteriów:

1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%

2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”

3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.

3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
42

Po zmianie:
60

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
42

Po zmianie:
60

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
42

Po zmianie:
60

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
42

Po zmianie:
60

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
42

Po zmianie:
60

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
42

Po zmianie:
60

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:
42

Po zmianie:
60

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8)

Przed zmianą:
42

Po zmianie:
60

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-08-03 10:00

Po zmianie:
2022-08-10 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-08-03 12:00

Po zmianie:
2022-08-10 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-09-01

Po zmianie:
2022-09-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.