Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00260353/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
- 2022/BZP 00279223/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00385174/01 - Wynik z dnia 2022-10-10
- 2022/BZP 00432309/01 - Wynik z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyposażenia ośrodka szkolenia kierowców kat. T oraz pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki do ZS w Janowie Podl. na potrzeby projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237345
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Brzeska 41
1.4.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zawodowcy@powiatbialski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288582
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00260353/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00030895/04/P
Po zmianie:
2022/BZP 00030895/05/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 4) Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 5) Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 6) Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 7) Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 8) Przed zmianą:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Po zmianie:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga):
a) cena (koszt) – 60,00%;
b) termin dostawy produktów – 20,00%;
c) termin wymiany reklamowanych produktów – 20,00%;
2. Opis kryteriów:
1) Kryterium „Cena”
Maksymalną ilość 60 punktów w kryterium „Cena” (Cn) otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
Cn =Cena oferty najtańszej/Cena oferty badanej x K x Wc
gdzie:
Cn — ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium „Cena”
K — współczynnik proporcjonalności = 100
Wc — waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60,00%
2) Kryterium „Termin dostawy produktów"
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy produktów” (Pd) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 60 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty” będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 60 dni na dostawy produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin dostawy produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin dostawy 29-60 dni – 0 punktów;
b) Termin dostawy 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin dostawy 14 dni lub mniej – 20 punktów.”
3) Kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów”
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany reklamowanych produktów" (Pw) zostanie dokonana na podstawie „Formularza oferty", z przyznaniem ocenianej ofercie punktów. Termin wymiany reklamowanych produktów nie może być dłuższy niż 42 dni. Brak wpisania ilości dni w „Formularzu oferty" będzie uznane jako przyjęcie przez Wykonawcę terminu 42 dni na wymianę reklamowanych produktów i będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w niniejszym kryterium.
Ilość punktów za termin wymiany reklamowanych produktów będzie przyznana w sposób następujący:
a) Termin wymiany reklamowanych produktów 29-42 dni – 0 punktów;
b) Termin wymiany reklamowanych produktów 15-28 dni – 10 punktów;
c) Termin wymiany reklamowanych produktów 14 dni lub mniej – 20 punktów.
3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn), „Termin dostawy produktów” (Pd) oraz „Termin wymiany reklamowanych produktów” (Pw).
4. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy terminem dostawy lub terminem wymiany produktów podanymi cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęty termin dostawy/termin wymiany reklamowanych produktów podane słownie.
6. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
7. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
42
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
42
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
42
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
42
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
42
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
42
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
42
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
42
Po zmianie:
60
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-03 10:00
Po zmianie:
2022-08-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-03 12:00
Po zmianie:
2022-08-10 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-01
Po zmianie:
2022-09-08
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa cewników diagnostycznych do koronarografii, cewników balonowych uwalniających lek (...), w podziale na 24 części.
- Remont budynku głównego oraz garaży w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim a także budynku biurowego, szatni i budynku garażowego w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej
- Sukcesywne wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli w okresie VII-XII.2024
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na obszarach popegeerowskich w ramach realizacji Rządowego Funduszu Polski Ład: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Woroniec
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA AKCESORIÓW ENDOSKOPOWYCH I PROTEZ DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ powtórka
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu pomiarowego i multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie."
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych dla Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy (2)
- Dostawa oraz montaż i instalacja platformy/platform dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się, wraz z wykonaniem robót budowlanych w budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze.
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.