Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu „Kwalifikacje i kariera” z podziałem na III części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGIERSKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH IM. JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473062546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Kilińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 3001312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@zgierz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgierz.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu „Kwalifikacje i kariera” z podziałem na III części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf3aed2c-df23-433f-954b-c1efb635ebac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017239/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Kwalifikacje i kariera"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. „Kwalifikacje i kariera” realizowany w ramach Priorytetu 8. Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, Działanie 8.8 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf3aed2c-df23-433f-954b-c1efb635ebac3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej projekty@zgierz.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej projekty@zgierz.edu.pl
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: projekty@zgierz.edu.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdz. XIX. SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdz. XIX. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ZZSP/KIK/2025/1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu „Kwalifikacje i kariera” z podziałem na III części:
1) Część I - Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej elektrycznej dla uczniów/uczennic Zgierskiego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Zgierzu.
Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia, sprzęty składające się na przedmiot umowy muszą być nowe, nieużywane, zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, jeśli takie są wymagane.
Uwaga:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części postępowania - zawiera Załącznik nr 4, 4-1, 4-2 do SWZ. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa/numer/tytuł normy, nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
2) Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
a) Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - dotyczący części I.
Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów na każdą część składającą się na niniejsze zamówienie, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.
3) Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu pt. „Kwalifikacje i kariera” realizowanego w ramach Priorytetu 8. Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, Działanie 8.8 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
4) Żądanie złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności jakości oferowanego produktu (sprzętu) oraz wymaganych cech i parametrów oferowanego produktu (sprzętu) z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – dla części, na którą składana jest oferta.
W celu weryfikacji powyższego wymagane są następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) Specyfikacja oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 5 do SWZ – dla części I - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym produkcie (sprzęcie) i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Przez równoważne przedmiotowe środki dowodowe Zamawiający rozumie w szczególności m.in. opisy, deklaracje zgodności, karty katalogowe i inne dokumenty, które potwierdzą spełnianie określonych wymagań (zgodnie z zasadą prowadzenia postępowania w języku polskim dokumenty obcojęzyczne muszą posiadać tłumaczenie).
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5) Okres gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu dla każdej części kryterium oceny ofert, i tak:
– minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
Uwaga:
1) W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż 12 miesięcy okresu gwarancji i rękojmi lub innego nie podanego w SWZ okresu oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp (treść oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
2) W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego niż 24 miesiące okresu gwarancji i rękojmi do oceny oferty zostanie przyjęty okres 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31110000-0 - Silniki elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31681100-4 - Styki elektryczne
31211310-4 - Wyłączniki
35125100-7 - Czujniki
31221600-7 - Przekaźniki czasowe
42131130-6 - Regulatory temperatury
31518000-0 - Światła sygnalizacyjne
31213100-3 - Rozdzielnie
44512200-4 - Szczypce
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla części I, II i III Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) „Cena” – C;
2) „Okres gwarancji i rękojmi” – G;
3) Termin wykonania zamówienia – „T”
2. Powyższym kryteriom dla Części I, Części II i Części III Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
1) Cena 60 % 60 pkt
Cena najtańszej oferty
C = ------------------------------------------ x 60 pkt
Cena badanej oferty
2) Okres gwarancji i rękojmi 20% 20 pkt
- 12 miesięcy – 0 pkt
- 24 miesiące – 20 pkt
3) Termin wykonania zamówienia 20% 20 pkt
- 60 dni – 0 pkt
- 45 dni – 10 pkt
- 30 dni – 20 pkt
Razem 100% 100 pkt
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + G + T
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.
4. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie całkowitej ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5. Ocena punktowa dla Części I, dla Części II i dla Części III w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące).
6. Ocena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia” dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej na podstawie terminu wykonania zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (to jest 30 dni lub 45 dni lub 60 dni).
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
9. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu „Kwalifikacje i kariera” z podziałem na III części:
2) Część II - Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej urządzeń i systemów energetyki odnawialnej dla uczniów/uczennic Zgierskiego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Zgierzu.
Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia, sprzęty składające się na przedmiot umowy muszą być nowe, nieużywane, zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, jeśli takie są wymagane.
Uwaga:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części postępowania - zawiera Załącznik nr 4, 4-1, 4-2 do SWZ. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa/numer/tytuł normy, nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
2) Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
b) Załącznik nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia – dotyczący części II,
Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów na każdą część składającą się na niniejsze zamówienie, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.
3) Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu pt. „Kwalifikacje i kariera” realizowanego w ramach Priorytetu 8. Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, Działanie 8.8 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
4) Żądanie złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności jakości oferowanego produktu (sprzętu) oraz wymaganych cech i parametrów oferowanego produktu (sprzętu) z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – dla części, na którą składana jest oferta.
W celu weryfikacji powyższego wymagane są następujące przedmiotowe środki dowodowe:
b) Specyfikacja oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 6 do SWZ – dla części II - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym produkcie (sprzęcie) i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informacje o oferowanym produkcie (sprzęcie) dla części na którą składa ofertę i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane produkty (sprzęt) spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Przez równoważne przedmiotowe środki dowodowe Zamawiający rozumie w szczególności m.in. opisy, deklaracje zgodności, karty katalogowe i inne dokumenty, które potwierdzą spełnianie określonych wymagań (zgodnie z zasadą prowadzenia postępowania w języku polskim dokumenty obcojęzyczne muszą posiadać tłumaczenie).
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5) Okres gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu dla każdej części kryterium oceny ofert, i tak:
– minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
Uwaga:
1) W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż 12 miesięcy okresu gwarancji i rękojmi lub innego nie podanego w SWZ okresu oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp (treść oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
2) W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego niż 24 miesiące okresu gwarancji i rękojmi do oceny oferty zostanie przyjęty okres 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38551000-2 - Liczniki energii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31211310-4 - Wyłączniki
31215000-6 - Ograniczniki napięcia
09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
38425100-1 - Manometry
42131260-6 - Zawory kulowe
42511110-5 - Pompy grzewcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla części I, II i III Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) „Cena” – C;
2) „Okres gwarancji i rękojmi” – G;
3) Termin wykonania zamówienia – „T”
2. Powyższym kryteriom dla Części I, Części II i Części III Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
1) Cena 60 % 60 pkt
Cena najtańszej oferty
C = ------------------------------------------ x 60 pkt
Cena badanej oferty
2) Okres gwarancji i rękojmi 20% 20 pkt
- 12 miesięcy – 0 pkt
- 24 miesiące – 20 pkt
3) Termin wykonania zamówienia 20% 20 pkt
- 60 dni – 0 pkt
- 45 dni – 10 pkt
- 30 dni – 20 pkt
Razem 100% 100 pkt
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + G + T
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.
4. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie całkowitej ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5. Ocena punktowa dla Części I, dla Części II i dla Części III w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące).
6. Ocena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia” dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej na podstawie terminu wykonania zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (to jest 30 dni lub 45 dni lub 60 dni).
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
9. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu „Kwalifikacje i kariera” z podziałem na III części:
3) Część III - Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni zawodowej elektrycznej oraz urządzeń i systemów energetyki odnawialnej dla uczniów/uczennic Zgierskiego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Zgierzu
Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia, sprzęty składające się na przedmiot umowy muszą być nowe, nieużywane, zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, jeśli takie są wymagane.
Uwaga:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części postępowania - zawiera Załącznik nr 4, 4-1, 4-2 do SWZ. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa/numer/tytuł normy, nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
2) Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
c) Załącznik nr 1b do Specyfikacji Warunków Zamówienia – dotyczący części III.
Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów na każdą część składającą się na niniejsze zamówienie, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.
3) Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu pt. „Kwalifikacje i kariera” realizowanego w ramach Priorytetu 8. Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, Działanie 8.8 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
4) Żądanie złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności jakości oferowanego produktu (sprzętu) oraz wymaganych cech i parametrów oferowanego produktu (sprzętu) z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – dla części, na którą składana jest oferta.
W celu weryfikacji powyższego wymagane są następujące przedmiotowe środki dowodowe:
c) Specyfikacja oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 7 do SWZ – dla części III - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym produkcie (sprzęcie) i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informacje o oferowanym produkcie (sprzęcie) dla części na którą składa ofertę i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane produkty (sprzęt) spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Przez równoważne przedmiotowe środki dowodowe Zamawiający rozumie w szczególności m.in. opisy, deklaracje zgodności, karty katalogowe i inne dokumenty, które potwierdzą spełnianie określonych wymagań (zgodnie z zasadą prowadzenia postępowania w języku polskim dokumenty obcojęzyczne muszą posiadać tłumaczenie).
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5) Okres gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu dla każdej części kryterium oceny ofert, i tak:
– minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
Uwaga:
1) W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż 12 miesięcy okresu gwarancji i rękojmi lub innego nie podanego w SWZ okresu oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp (treść oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
2) W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego niż 24 miesiące okresu gwarancji i rękojmi do oceny oferty zostanie przyjęty okres 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej dla części I, II i III Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) „Cena” – C;
2) „Okres gwarancji i rękojmi” – G;
3) Termin wykonania zamówienia – „T”
2. Powyższym kryteriom dla Części I, Części II i Części III Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
1) Cena 60 % 60 pkt
Cena najtańszej oferty
C = ------------------------------------------ x 60 pkt
Cena badanej oferty
2) Okres gwarancji i rękojmi 20% 20 pkt
- 12 miesięcy – 0 pkt
- 24 miesiące – 20 pkt
3) Termin wykonania zamówienia 20% 20 pkt
- 60 dni – 0 pkt
- 45 dni – 10 pkt
- 30 dni – 20 pkt
Razem 100% 100 pkt
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + G + T
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.
4. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie całkowitej ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5. Ocena punktowa dla Części I, dla Części II i dla Części III w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące).
6. Ocena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia” dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej na podstawie terminu wykonania zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (to jest 30 dni lub 45 dni lub 60 dni).
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
9. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności jakości oferowanego produktu (sprzętu) oraz wymaganych cech i parametrów oferowanego produktu (sprzętu) z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – dla części, na którą składana jest oferta.W celu weryfikacji powyższego wymagane są następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) Specyfikacja oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 5 do SWZ – dla części I - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym produkcie (sprzęcie) i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
b) Specyfikacja oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 6 do SWZ – dla części II - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym produkcie (sprzęcie) i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
c) Specyfikacja oferowanego wyposażenia – Załącznik nr 7 do SWZ – dla części III - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym produkcie (sprzęcie) i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informacje o oferowanym produkcie (sprzęcie) dla części na którą składa ofertę i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane produkty (sprzęt) spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Przez równoważne przedmiotowe środki dowodowe Zamawiający rozumie w szczególności m.in. opisy, deklaracje zgodności, karty katalogowe i inne dokumenty, które potwierdzą spełnianie określonych wymagań (zgodnie z zasadą prowadzenia postępowania w języku polskim dokumenty obcojęzyczne muszą posiadać tłumaczenie).
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Oferty.2. Przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – w zakresie składanej oferty dla danej części:
1) Specyfikacja oferowanego wyposażenia - Załącznik nr 5 – dla części I,
2) Specyfikacja oferowanego wyposażenia - Załącznik nr 6 – dla części II,
3) Specyfikacja oferowanego wyposażenia - Załącznik nr 7 – dla części III;
3. Formularz cenowy/formularze cenowe dla części, na którą składana jest oferta;
4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu w postępowaniu składa każdy z Wykonawców;
7. Klauzula informacyjna RODO podpisana przez Wykonawcę/Podwykonawców – wymagana dla celów Projektu - Załącznik nr 11 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu w postępowaniu składa każdy z Wykonawców;
4. Klauzula informacyjna RODO podpisana przez Wykonawcę/Podwykonawców – wymagana dla celów Projektu - Załącznik nr 11 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określają projektowane postanowienia umowy w sprawiezamówienia publicznego - Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - dotyczący części I, Załącznik nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia – dotyczący części II, Załącznik nr 1b do Specyfikacji Warunków Zamówienia – dotyczący części III.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.Termin wykonania zamówienia jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert.
Najdłuższy możliwy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Najkrótszy możliwy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Uwaga: W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż 30 dniowego terminu wykonania zamówienia i dłuższego lub innego niewskazanego w SWZ terminu wykonania zamówienia oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp (treść oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Kwalifikacje i kariera" z podziałem na III części.
- Świadczenie usługi doradztwa oraz weryfikacji i oceny w zakresie prac badawczych i projektowych wykonywanych w związku z opracowaniem dokumentacji służącej poprawie stanu środowiska (...)
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie" III CZĘŚĆ Klub Rodzica
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie" CZĘŚĆ I 2. Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców 3. Trening Umiejętności Społecznych dla Dzieci
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz - ul. Rembielińskiego, ul. Sienkiewicza
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz - ul. Ciosnowska, ul. Drewnowska
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej i społecznej w gminie Zakrzówek etap I
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa wyposażenia pracowni językowej i sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej w Żernikach Wrocławskich
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Surowe"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki w podziale na zadania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.