eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZarządzanie, zabezpieczenie, oraz utrzymanie techniczne - wpisanego do rejestru zabytków Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie wraz z zabytkowym parkiem i wyposażeniem wnętrz



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie, zabezpieczenie, oraz utrzymanie techniczne - wpisanego do rejestru zabytków Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie wraz z zabytkowym parkiem i wyposażeniem wnętrz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: A. Asnyka 7

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.rzeszow@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/zamowienia

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomosciami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie, zabezpieczenie, oraz utrzymanie techniczne - wpisanego do rejestru zabytków Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie wraz z zabytkowym parkiem i wyposażeniem wnętrz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5182a673-1bf8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028341/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zarządzanie, zabezpieczenie oraz utrzymywanie techniczne wpisanego do rejestru zabytków „ Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie” wraz z zabytkowym parkiem i wyposażeniem wnętrz pałacu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294577

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZE.WOP.260.5.2023.SW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie, zabezpieczenie oraz utrzymywanie techniczne - wpisanego do rejestru zabytków „Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie” o ogólnej powierzchni: 27,0194 ha wraz z zabytkowym parkiem i wyposażeniem wnętrz budynku „ZESP0ŁU PAŁACOWO – PARKOWEGO w SIENIAWIE”. Na przedmiot zamówienia składają się: przejęcie pełnej odpowiedzialność materialnej za całe za w/w mienie, w tym obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z przepisami o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami a w szczególności w taki sposób aby mienie to nieuległo zniszczeniu, uszkodzeniu lub kradzieży, zabezpieczenia w/w mienia przed dostępem osób trzecich, zapewnienia całodobowego dozoru mienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zapewnienia obsługi technicznej wszelkich urządzeń znajdujących się w obiektach w tym grzewczych, energii elektrycznej, wodno-kanalizacyjnych, gazowych i innych, zapewnienia ogrzewania i oświetlenia budynków w niezbędnym zakresie na podstawie umów zawartych przez KOWR o dostawę mediów (prąd, gaz, woda, wod. –kan. itp.), umożliwienie dostępu uprawnionym podmiotom do nieruchomości w celu realizacji usług kominiarskich i innych niezbędnych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych, prowadzenie prac pielęgnacyjnych (mechaniczna i chemiczna) szaty roślinnej, drzewostanu, krzewów ozdobnych w ogrodzie włoskim, usuwanie liści i gałęzi, koszenie traw, nawożenie, wykonywanie niezbędnych oprysków, odśnieżanie głównych alejek parkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91020 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Leszczyński Zarządzanie Obiektami

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-159-84-05

7.3.3) Ulica: ul. Milionowa 106/1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-310

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Ochrona obiektu - EKOTRADE sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314245,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-24 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Kwota wynagrodzenia miesięczna 73 800 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.