Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00384553/01 - Wynik z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zarządzanie, zabezpieczenie, oraz utrzymanie techniczne - wpisanego do rejestru zabytków Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie wraz z zabytkowym parkiem i wyposażeniem wnętrz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Asnyka 7
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.rzeszow@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/zamowienia
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomosciami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie, zabezpieczenie, oraz utrzymanie techniczne - wpisanego do rejestru zabytków Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie wraz z zabytkowym parkiem i wyposażeniem wnętrz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5182a673-1bf8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028341/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zarządzanie, zabezpieczenie oraz utrzymywanie techniczne wpisanego do rejestru zabytków „ Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie” wraz z zabytkowym parkiem i wyposażeniem wnętrz pałacu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IX SWZ dostępnej na stronie
prowadzonego postępowania https://kowr.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XI i XV SWZ dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://kowr.eb2b.com.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZE.WOP.260.5.2023.SW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie, zabezpieczenie oraz utrzymywanie techniczne - wpisanego do rejestru zabytków „Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie” o ogólnej powierzchni: 27,0194 ha wraz z zabytkowym parkiem i wyposażeniem wnętrz budynku „ZESP0ŁU PAŁACOWO – PARKOWEGO w SIENIAWIE”. Na przedmiot zamówienia składają się: przejęcie pełnej odpowiedzialność materialnej za całe za w/w mienie, w tym obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z przepisami o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami a w szczególności w taki sposób aby mienie to nieuległo zniszczeniu, uszkodzeniu lub kradzieży, zabezpieczenia w/w mienia przed dostępem osób trzecich, zapewnienia całodobowego dozoru mienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zapewnienia obsługi technicznej wszelkich urządzeń znajdujących się w obiektach w tym grzewczych, energii elektrycznej, wodno-kanalizacyjnych, gazowych i innych, zapewnienia ogrzewania i oświetlenia budynków w niezbędnym zakresie na podstawie umów zawartych przez KOWR o dostawę mediów (prąd, gaz, woda, wod. –kan. itp.), umożliwienie dostępu uprawnionym podmiotom do nieruchomości w celu realizacji usług kominiarskich i innych niezbędnych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych, prowadzenie prac pielęgnacyjnych (mechaniczna i chemiczna) szaty roślinnej, drzewostanu, krzewów ozdobnych w ogrodzie włoskim, usuwanie liści i gałęzi, koszenie traw, nawożenie, wykonywanie niezbędnych oprysków, odśnieżanie głównych alejek parkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia jest zarządzanie, zabezpieczenie oraz utrzymywanie techniczne - wpisanego do rejestru zabytków „Zespołu Pałacowo Parkowego w Sieniawie
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp za pomocą procedury z wolnej ręki na okres nie dłuższy niż 3 miesiące w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia jest uwzględniona przy obliczaniu jego wartości na warunkach dotychczasowych na podstawie nowo zawartej umowy. Na warunkach wskazanych w obecnym postępowaniu
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę 3 500 000 zł brutto (słownie trzy i pół miliona zł brutto zero gr)2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, - jeżeli Wykonawca wykaże, że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że spełnia minimalne warunki dotyczące:
a) doświadczenia – wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) należycie co najmniej jedną usługę w zakresie zarządzania nieruchomością zabudowana, zorganizowaną w jeden kompleks.
b) kadry zawodowej - wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie zawodowe w dziedzinie zarządzania nieruchomościami
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa razem z ofertą, oświadczenie sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
2. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
3. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik Nr 4 do SWZ - na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 3 a SWZ.
2. Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą
posiadającą wykształcenie zawodowe w dziedzinie zarządzania nieruchomościami - na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 3 b SWZ.
3. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony ( polisy
ubezpieczeniowej) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 3 500 000 zł brutto.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Pełnomocnictwab) Oferta wykonawcy
c) Wykaz wykonanych usług doświadczenie w celu uzyskania punktów w kryterium oceny ofert
d) Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby
e) Zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
f) Zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W przypadku, o którym mowa, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania tych Wykonawców.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym
do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie o zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na wskazanym formularzu powinny zostać sporządzone w postaci odrębnego dokumentu i opatrzone podpisem przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 57 ust.
1 ustawy Pzp. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
a) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie.
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w załączniku nr 6 do SWZ w projekcie umowy § 87.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-14 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-12
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Chmielnik oraz Gminy Hyżne - 2 zadania
- Remont budynku administracyjnego, remont łazienki z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, malowanie korytarza i klatki schodowej na bazie RDW w Rymanowie
- Sprzedaż i dostawa odczynników, testów, zestawu do samodzielnego tworzenia perfum, materiałów laboratoryjnych i szkła do prowadzenia zajęć na Wydziale Technologiczno - Przyrodniczym
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem ekspresów do kawy dla Centrum Polonijnego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa i montaż rolet, żaluzji i verticali na potrzeby jednostek podległych Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla kadry kształcenia zawodowego Technikum Nr 9 w Rzeszowie z podziałem na części
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.