Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00361255/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie „Jak radzić sobie ze stresem, stratą mienia i rodzin – PTSD” dla osób legalnie przebywających w Polsce w wyniku ucieczki przed wojną po 24.02.2022 połączonego z zajęciami integracyjnymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KOŁOBRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331012774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 11
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943548066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@kolobrzeg.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprkolobrzeg.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/powiatkolobrzeski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie „Jak radzić sobie ze stresem, stratą mienia i rodzin – PTSD” dla osób legalnie przebywających w Polsce w wyniku ucieczki przed wojną po 24.02.2022 połączonego z zajęciami integracyjnymi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-569acda5-3b0e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061281/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 3 dniowe szkolenie wyjazdowe "Jak radzić sobie ze stresem, stratą mienia, rodzin (zespół stresu pourazowego)" oraz zajęcia integracyjne dla dzieci w ramach projektu "Nie jest nam wszystko jedno"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nie jest nam wszystko jedno2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361255/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 43500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia pn. „Jak radzić sobie ze stresem, stratą mienia i rodzin – zespół stresu pourazowego” dla
osób legalnie przebywających w Polsce w wyniku ucieczki przed wojną po 24.02.2022 r. połączonego z zajęciami
integracyjnymi dla dzieci w ramach projektu NIE JEST NAM WSZYSTKO JEDNO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert.
Uzasadnienie faktyczne:
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia w wysokości 43.500.00 zł brutto. Wykonawca złożył ofertę o wartości 47 600,00 zł brutto.
W związku z faktem, że wartość oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47600 PLN
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Budowa przedszkola gminnego w ramach projektu pn. Infrastruktura przedszkolna w miejscowości Budzistowo
- Modernizacja łazienek - stworzenie miejsc prysznicowych
- "Dostawa i montaż projektora i modernizacja kina"
- Zakup ambulansu z wyposażeniem
- Budowa ciągów pieszo-rowerowych w miejscowościach Korzystno i Grzybowo
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg - etap II
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwóch 3 - dniowych turnusów szkoleniowych w ramach projektu "Wygrana rodzina - gdański model przeciwdziałania dziedziczeniu biedy"
- Kompleksowe świadczenie usługi polegającej na opracowaniu i przeprowadzeniu szkolenia online pn. "Pierwsza pomoc" dla kadry świadczącej usługi społeczne w środowisku lokalnym
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 dniowego obozu socjoterapeutycznego dla 45 dzieci
- Usługa szkoleniowa pt. "Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Starostwie Powiatowym w Makowie Mazowieckim "Cyberbezpieczny samorząd"
- Świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.