Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MROCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092960547
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Mrocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@cus.mrocza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b0962a4-0ab0-4954-a14e-c194f696fa1c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b0962a4-0ab0-4954-a14e-c194f696fa1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048967/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy,edukacji i włączenia społecznego z programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373692
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 305 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych- tryb zamówienia z wolnej ręki - w
postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym z możliwością negocjacji nie złożono żadnej oferty, a
pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-966b65db-96be-4a6b-aa8d-204ffc114073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113811,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wsparcie 10 opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia na rok w codziennym
funkcjonowaniu w latach 2025 - 2027, łącznie będzie to 30 osób w całym okresie obowiązywania umowy.
2. Działania do realizacji w ramach usługi:
Działania do realizacji Zakres rzeczowy
1) Spotkania ze specjalistami
Spotkania grupowe:
1. Pielęgniarka
2. Ratownik medyczny
3. Doradca podatkowy
4. Pracownik PEFRON Łącznie 36 godzin zegarowych (2 godziny = 1 spotkanie) w tym:
1. Pielęgniarka – 18 godzin tj. 3 spotkania x 2 godziny/rok x 3 lata od 2025 do 2027
2. Ratownik medyczny – 6 godzin tj. 1 spotkanie x 2 godziny/rok x 3 lata od 2025 do 2027
3. Doradca podatkowy – 6 godzin tj. 1 spotkanie x 2 godziny/rok x 3 lata od 2025 do 2027
4. Pracownik PEFRON – 6 godzin tj. 1 spotkanie x 2 godziny/rok x 3 lata od 2025 do 2027
2) Konsultacje ze specjalistami
Konsultacje indywidualne ze specjalistami:
Fizjoterapeuta
Dietetyk Łącznie 60 godzin zegarowych (1 godz. = 1 spotkanie) w tym:
1. Fizjoterapeuta - 10 godz./rok x 3 lata od 2025 do 2027
2. Dietetyk - 10 godz./
rok x 3 lata od 2025 do 2027
3) Poradnictwo z psychologiem, psychoterapeutą, pedagogiem, prawnikiem indywidualne i grupowe w ramach grupy
wsparcia, w tym:
Poradnictwo indywidualne: psychologiczne, psychoterapeutyczne, pedagogiczne, prawnicze Łącznie 150 godzin
zegarowych w tym: 5 godzin indywidualnych x 10 osób/rok x 3 lata od 2025 do 2027.
4) Poradnictwo z psychologiem, psychoterapeutą, pedagogiem, prawnikiem indywidualne i grupowe w ramach grupy
wsparcia, w tym:
Poradnictwo grupowe: psychologiczne, psychoterapeutyczne, pedagogiczne, prawnicze Łącznie 30 godzin w tym: 10 godzin
zegarowych grupowych (1 godz. = 1 spotkanie)/rok x 3 lata od 2025 do 2027.
5) Grupa wsparcia - koszt opiekuna (psycholog)
Opiekun grupy potrzebny jest, aby właściwie pokierować spotkaniami, gdzie rozmawia się o emocjach, problemach,
trudnościach związanych z opieką nad osobą niesamodzielną, potrzebny jest specjalista taki jak psycholog. Grupa wsparcia
to spotkania osób, które łączą podobne doświadczenia życiowe i trudności. Celem jest m.in. dzielenie się problemami z
osobą, która przeżywa to samo. Miejsce, gdzie możesz podzielić się własnymi doświadczeniami, poznać historie innych
opiekunów, nawiązać znajomości i wzajemnie się wspierać. Uczestnictwo w grupie wsparcia pomoże w radzeniu sobie z
codziennymi trudnościami związanymi z opieką nad osobą niesamodzielną. Łącznie 30 godzin zegarowym w tym
w ilości 10 spotkań grupowych (grupa liczy 10 osób) x 1 godzina zegarowa/rok x 3 lata od 2025 do 2027.
6 )Opieka wytchnieniowa dla osoby zależnej – w ilości, której wymagają spotkania w ramach grupy wsparcia
Osoba ma za zadanie odciążenie członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością poprzez wsparcie ich w
codziennych obowiązkach lub czasowego zastępstwa, w ilości, której wymagają spotkania w ramach grupy wsparcia –
Łącznie 1860 godzin zegarowych w tym: 62 godziny x 10 osób/rok x 3 lata od 2025 do 2027.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Pro Omnis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-286-67-96
7.3.3) Ulica: Jarużyńska 9
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-790
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139980,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MROCZA
- Przebudowa i modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej w Mroczy
- Dostawa oleju napędowego (ON) oraz płynu Ad Blue
- "Dostawa oleju napędowego z przeznaczeniem dla środków transportu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o."
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji i realizacji dwóch szkoleń realizowanych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie z podziałem na 2 części
- Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Techniki położnicze i prowadzenie porodu dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Przeprowadzenie szkolenia dla usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej rodzinnej i instytucjonalnej
- Przepr kursu na operatora drona w zakresie wykonywania inspekcji i termowizji z modułem zarządzania stresem i kontrolowania emocji w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Kat
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.