Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00340854/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00341064/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00350058/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-10
- 2023/BZP 00362930/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00373326/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-30
- 2023/BZP 00376567/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-31
- 2023/BZP 00380996/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-05
- 2023/BZP 00384692/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00476365/01 - Wynik z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej z logo, środków ochrony indywidualnej, obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz-Poznańskiego Instytutu Technologicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386566426
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ewarysta Estkowskiego 6
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-755
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: komisjaprzetargowa@pit.lukasiewicz.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pit.lukasiewicz.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi doradcze, badania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382420
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00340854
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowego środka dowodowego w postaci:
a) próbek dla części I zgodnie z zapisami ust. 2 – ust. 4, ust. 12 – ust. 15 niniejszego rozdziału,
b) kart produktów w języku polskim zgodnie z zapisami ust. 5 – ust. 7 oraz ust. 11 niniejszego rozdziału (dla części I i II wszystkie pozycje asortymentu),
c) deklaracji zgodności produktu w języku polskim zgodnie z zapisami ust. 8 – ust. 11 niniejszego rozdziału (dla części I i II pozycje wymienione w ust. 8 niniejszego rozdziału),
d) instrukcji użytkowania produktu w języku polskim zgodnie z zapisami ust. 8 – ust. 9 oraz ust. 11 niniejszego rozdziału (dla części I i II pozycje wymienione w ust. 8 niniejszego rozdziału).
2. W odniesieniu do próbek Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3. Zamawiający informuje, że na wniosek Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki dla części I zostaną zwrócone. Zamawiający informuje, że na wniosek Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, złożone przez niego próbki dla części I zostaną zwrócone, o ile nie stanowią one załączników do umowy.
4. W celu oceny kryterium „Jakość - J” oferowanych przez Wykonawcę dostaw artykułów, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia następujących próbek w zakresie tylko części I:
• odzież robocza i ochronna:
1) Kurtka robocza ostrzegawcza zima, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. J (załącznik nr 1A – Asortyment - część I) z logo Zamawiającego lub innym logo, logotyp w postaci nadruku na lewej piersi.-1 szt.
2)Koszulka T-shirt, kolor czarny z nadrukiem logo Zamawiającego lub innym logo na piersi po lewej stronie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. AA (załącznik nr 1A – Asortyment - część I)-1 szt.
3)Polar, kolor czarny, z logo Zamawiającego lub innym logo haftowane na piersi po lewej stronie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. X (załącznik nr 1A – Asortyment - część I)-1 szt.
4)Bluza, kolor czarny, bez kaptura bawełniana z zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. Y (załącznik nr 1A - Asortyment - część I), z logo Zamawiającego lub innym logo nadruk na lewej piersi z przodu bluzy -1 szt.
5)Spodnie ostrzegawcze TORY ogrodniczki zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. H (załącznik nr 1A – Asortyment - część I), bez logo Zamawiającego -1 szt.
• obuwie robocze i ochronne
a)Półbuty pełne skórzane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. O (załącznik nr 1A – Asortyment - część I) -1 szt.
5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ, załącznik nr 1A do SWZ, załącznik nr 1B do SWZ), Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą kart produktów w języku polskim dla całego asortymentu dla części I i II.
6. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawcy w postaci kart produktów winny zostać złożone jako cyfrowe odwzorowanie potwierdzone za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę.
7. Karta produktu powinna zawierać w szczególności:
a) nazwę produktu
b) zdjęcie produktu
c) kod produktu
d) charakterystyka produktu/przeznaczenie
e) materiał
f) gramatura
g) sposób prania
h) dostępne kolory
i) rozmiar
j) norma.
Ze względu na ograniczenia systemowe (platformy e-zamówienia) pozostała część opisu dotycząca przedmiotowych środków dowodowych znajduje się w rozdziale IV ust. 8 -15 SWZ.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowego środka dowodowego w postaci:
a) próbek dla części I zgodnie z zapisami ust. 2 – ust. 4, ust. 9 – ust. 12 niniejszego rozdziału,
b) kart produktów w języku polskim zgodnie z zapisami ust. 5 – ust. 8 niniejszego rozdziału (dla części I i II wszystkie pozycje asortymentu).
2. W odniesieniu do próbek Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3. Zamawiający informuje, że na wniosek Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, złożone przez nich próbki dla części I zostaną zwrócone. Zamawiający informuje, że na wniosek Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, złożone przez niego próbki dla części I zostaną zwrócone, o ile nie stanowią one załączników do umowy.
4. W celu oceny kryterium „Jakość - J” oferowanych przez Wykonawcę dostaw artykułów, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia następujących próbek w zakresie tylko części I:
• odzież robocza i ochronna:
1) Kurtka robocza ostrzegawcza zima, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. J (załącznik nr 1A – Asortyment - część I) z logo Zamawiającego lub innym logo, logotyp w postaci nadruku na lewej piersi.-1 szt.
2)Koszulka T-shirt, kolor czarny z nadrukiem logo Zamawiającego lub innym logo na piersi po lewej stronie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. AA (załącznik nr 1A – Asortyment - część I)-1 szt.
3)Polar, kolor czarny, z logo Zamawiającego lub innym logo haftowane na piersi po lewej stronie, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. X (załącznik nr 1A – Asortyment - część I)-1 szt.
4)Bluza, kolor czarny, bez kaptura bawełniana z zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. Y (załącznik nr 1A - Asortyment - część I), z logo Zamawiającego lub innym logo nadruk na lewej piersi z przodu bluzy -1 szt.
5)Spodnie ostrzegawcze TORY ogrodniczki zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. H (załącznik nr 1A – Asortyment - część I), bez logo Zamawiającego -1 szt.
• obuwie robocze i ochronne
a)Półbuty pełne skórzane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia poz. O (załącznik nr 1A – Asortyment - część I) -1 szt.
5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ, załącznik nr 1A do SWZ, załącznik nr 1B do SWZ), Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą kart produktów w języku polskim dla całego asortymentu dla części I i II.
6. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawcy w postaci kart produktów winny zostać złożone jako cyfrowe odwzorowanie potwierdzone za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę.
7. Karta produktu powinna zawierać w szczególności:
a) nazwę produktu
b) zdjęcie produktu
c) kod produktu
d) charakterystyka produktu/przeznaczenie
e) materiał
f) gramatura
g) sposób prania
h) dostępne kolory
i) rozmiar
j) norma.
Ze względu na ograniczenia systemowe (platformy e-zamówienia) pozostała część opisu dotycząca przedmiotowych środków dowodowych znajduje się w rozdziale IV ust. 8 -12 SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje wezwanie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart produktów, deklaracji zgodności produktu oraz instrukcji użytkowania produktu, w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart produktów, deklaracji zgodności produktu oraz instrukcji użytkowania produktu. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart produktów, deklaracji zgodności produktu oraz instrukcji użytkowania produktu w języku obcym. Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe w języku obcym, należy przetłumaczyć na język polski.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje wezwanie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart produktów w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart produktów. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart produktów w języku obcym. Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe w języku obcym, należy przetłumaczyć na język polski.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa napoi, produktów bezglutenowych oraz gotowych produktów mrożonych
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
- Zapewnienie specjalistycznej pracy edukacyjnej nad relacją opiekun-dziecko dla dzieci, młodzieży i rodzin zastępczych z terenu powiatu poznańskiego.
- Remont muru granicznego pomiędzy budynkiem Sądu przy Al. K. Marcinkowskiego 32 a Komisariatem Policji Poznań Stare Miasto
- PN 8/05/2025 - ubezpieczenia
- Przebudowa i remont pomieszczeń socjalnych w hali nr 1
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowej i nieużywanej odzieży roboczej (środków ochrony indywidualnej)- "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim-większa zatrudnialność uczniów - etap II"
- ZP/14/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
- Dostawa odzieży roboczej i odzieży ochronnej dla stażystów uczęszczających na staże w ramach projektu pn. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II"
- Dostawa zestawów operacyjnych, serwet, podkładów i jednorazowej odzieży ochronnej
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- Regeneracja (naprawa) Technicznych Środków Materiałowych do KTO Rosomak dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.