Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278901/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00295630/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-08
- 2022/BZP 00446021/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca naprawa oraz konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec
1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca naprawa oraz konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23ce1c2d-0d78-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019397/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278901/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą naprawą oraz konserwacją dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec. Bieżące utrzymanie dróg ma na celu podwyższenie ich stanu technicznego i poziomu użyteczności oraz poprawienie poziomu bezpieczeństwa pojazdów oraz pieszych poruszających się w obrębie pasów drogowych.
2.Powyższe prace należy przeprowadzać zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi. Jeżeli w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów.
3.Ilość wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych odpowiadać będzie rzeczywistym potrzebom wykonania prac remontowych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia sukcesywnie, według bieżących potrzeb, na podstawie zlecenia przekazanego w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, zawierającego w szczególności: lokalizację, rodzaj, zakres prac, wartość prac oraz termin ich wykonania.
4.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:
1) Przedmiar robót,
2) Wykaz dróg gminnych,
- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją”, stanowiącą Załącznik nr 6 do SWZ.
5. Wymagania dotyczące gwarancji:
1)Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały.
2)Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”.
3)Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
4)Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XX SWZ.
5)Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
6. Rozwiązania równoważne:
Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności będą parametry wskazane w SWZ lub w załącznikach do SWZ.
Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
W takim przypadku zastosowanie ma przepis art. 101 ust. 5 ustawy Pzp.
7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2776002,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2976325,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2776002,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Droszcz prowadzący działalnośc gospdarczą pod nazwą Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "RICARDO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151875805
7.3.3) Ulica: Górnicza 35
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "RICARDO" RYSZARD DROSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "RICARDO" RYSZARD DROSZCZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2776002,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu Słonecznym
- Sukcesywne dostawy tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Zgorzelcu"
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Glinianej 30 we Wrocławiu - instalacje elektryczne i teletechniczne
- Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie gminy Solec-Zdrój w 2025 r.
- Piotrowice Świdnickie III - droga dojazdowa do gruntów rolnych w obszarze scalenia gruntów
- Budowa bieżni lekkoatletycznej prostej na Stadionie Miejskim w Grabowie nad Prosną
- Przebudowa placu zabaw przynależącego do Klubu Dziecięcego Jacek w gminie Niepołomice w miejscowości Wola Batorska
- Modernizacja wybiegu dla psów w Parku Róż w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.