Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233153/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostarczenie mebli w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych” z podziałem na części (2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1d6630d-dba3-4886-a96d-e823c44243451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostarczenie mebli w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych” z podziałem na części (2 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1d6630d-dba3-4886-a96d-e823c4424345
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070839/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sprzedaż i dostarczenie mebli w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych (2 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podmiot dofinansowujący: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Projekt/program (nazwa): Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych / Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 Numer identyfikacyjny projektu/programu: FEPK.07.12-IP.01-0007/23-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.40.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skład zamówienia obejmuje: w szczególności dostawę biurek, stolików, szaf, fotela dla reżysera do szkoły. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany,w pełni sprawny i gotowy do użycia, spełniający wymogi bezpieczeństwa oraz wymogi techniczne posiadający wymagane certyfikaty lub atesty zgodnie z przepisami § 9 pkt3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
Skład zamówienia obejmuje:
- biurka uczniowskie z blatem laminowanym z falistym wycięciem - 14 szt.
- biurka nauczycielskie narożne - 3 szt.
- stoliki uczniowskie - 152 szt
- szafka małego artysty - 1 szt.
- szafa garderobiana - 2 szt.
- biurko nauczycielskie - 4 szt.
- segment szaf - 6 szt.
- stół szkolny regulowany - 52 szt.
- szafka z półkami - 1 szt.
- szafki - 8 szt.
- fotel dla reżysera - 1 szt.
- stół konferencyjny - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 120826,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skład zamówienia obejmuje: zakup krzeseł do szkoły. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, w pełni sprawny i gotowy do użycia, spełniający wymogi bezpieczeństwa oraz wymogi techniczne posiadające wymagane certyfikaty lub atesty zgodnie z przepisami § 9 pkt3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach..Skład zamówienia obejmuje:
- krzesła - 53 szt.
- krzesła ergonomiczne - 231 szt.
- krzesła dla nauczyciela - 2 szt
- krzesła obrotowe – 5 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 60137,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114618,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356392,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115718,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710001912
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115718,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66038,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232580,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66038,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66038,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa kamery termowizyjnej wraz z akcesoriami, oprogramowaniem, przeprowadzeniem szkolenia oraz dostawa laserowego czujnika drgań wraz z zestawem niezbędnych akcesoriów
- Dostawy osobistych pomp insulinowych z możliwością podawania bolusa zdalnie i aplikacją sterującą pętlą zamkniętą.
- Dostawa czterech quadów na potrzeby Wojewody Podkarpackiego (znak sprawy: OA-XVI.272.64.2025)
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem urządzenia do pomiaru zmienności rytmu serca
- Modernizacja sal gimnastycznych w Szkole Podstawowej nr 31 w Rzeszowie
- Przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej w radiu i stworzenie wideo w ramach projektu PRZESTRZEŃ OTWARTA - Rzeszowski Office Sharing ( 2 części )
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i szatniowych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A.Świętochowskiego w Gołotczyźnie.
- Zakup wyposażenia sal lekcyjnych w SP im. J. Drzeżdżona w Werblini w podziale na II części.
- Zamówienie na dostawę mebli szkolnych dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy-Zdroju, Zespołu Szkół (...)
- Doposażenie szkół służące rozwojowi umiejętności uczniów w ramach projektu EduGmina
- Dostawa mebli w ramach utworzenia BCU przy Zespole Szkół Architektoniczno- Budowlanych w Krakowie
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do pracowni przedmiotowej w SP nr 1 w Żukowie i w SP w Leźnie.
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





