Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie szkół służące rozwojowi umiejętności uczniów w ramach projektu EduGmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZEBRZYDOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Antoniego Janusza 6
1.5.2.) Miejscowość: Zebrzydowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-410
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebrzydowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie szkół służące rozwojowi umiejętności uczniów w ramach projektu EduGmina
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b544bcd4-964f-4a24-8e0a-0669ad06a04f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033644/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 EduGmina - doposażenie szkoły służące rozwojowi umiejętności uczniów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie w ramach programu projektu „EduGmina” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12131263.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213126
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213126.
3. W celu skrócenia udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213126 i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213126 poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@zebrzydowice.pl.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213126. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213126 do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213126 przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021 r. ,ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.30.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT do placówek oświatowych zgodnie z specyfikacją techniczną dla każdego zadania oddzielnie.
W skład zamówienia wchodzi:
1. Robot z flamastrami - 5
2. Drukarka atramentowa - 1
3. Boombox - 2
4. Drukarka laserowa cz-b z drukiem dwustronnym - 1
5. Monitor interaktywny 65 cali - 7
6. Monitor interaktywny z OPS 65 cali - 3
7. Przenośny głośnik Bluetooth - 3
8. Laptop dla nauczyciela z oprogramowaniem - 48
9. Zestaw długopisów 3d - 1
10.Robot do nauki programowania - 1
Wykonawca zrealizuje dostawę, a w tym: zakup lub wytworzenie, opakowanie, załadunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach / obiektach.
Wykonawca zawiadomi Zamawiającego pisemnie z min. 3 dniowym wyprzedzeniem o terminie dostarczenia przedmiotu umowy. Dostarczenie może odbyć się jedynie w godzinach pracy Zamawiającego tj. w godz. między 8.00 a 15.00.
Oferowany przez Wykonawcę sprzęty muszą być produktami: wysokiej, jakości, fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad materiałowych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, muszą być dopuszczone do użytku w placówkach oświatowych.
Sprzęt IT oraz pomoce dydaktyczne muszą spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i jakościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie oferowane sprzęty muszą być oznaczone znakiem CE, (jeżeli dotyczy), winny spełniać wymogi norm UE oraz posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, certyfikaty ISO 9001 dla producenta sprzętu.
Wykonawca oświadcza, że zapewnia dla wyposażenia na terenie Polski autoryzowany serwis SLA do trzech tygodni, serwis i wsparcie techniczne w języku polskim oraz instrukcje obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowa).
Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu Wykonawca dostarczy:
1) instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski,
2) dokumentację producenta,
3) nośniki, na których utrwalono oprogramowanie (jeżeli dotyczy).
Własność przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru ilościowego i jakościowego.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony/wykonany przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis pojazdu zawarto w Specyfikacji technicznej - załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
30213100-6 - Komputery przenośne
30231320-6 - Monitory dotykowe
30232150-0 - Drukarki atramentowe
48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
32342412-3 - Głośniki
30232110-8 - Drukarki laserowe
32344200-8 - Odbiorniki radiowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych zgodnie z specyfikacją techniczną dla każdego zadania oddzielnie.
W skład zamówienia wchodzi:
1. Kostki obrazkowe - własne historie - 1
2. Gra ESCAPE ROOM Historia klasy 5-8 lub równoważna - 1
3. Domino - badanie kątów lub równoważne - 4
4. DOMINO – ZROZUMIEĆ UŁAMKI lub równoważne - 4
5. Domino dodawanie ułamków dziesiętnych lub równoważne - 4
6. Around the City-gra jęz. lub równoważna - 2
7. Let's Role-play! - zabawa w odgrywanie ról - karty do konwersacji lub równoważna - 1
8. Fantom – dziecięcy manekin ratowniczy - 2
9. Gra Digit lub równoważna - 3
10. Question Maker - gra językowa lub równoważna - 2
11. Gra matematyczna - ORTOGRAFFITI lub równoważna - 2
12. Kompas - 6
13. Sentence Maker!-gra jęz. lub równoważna - 1
14. Atlas geograficzny - 12
15. The Great Verb Game - gra językowa angielskie czasowniki regularne i nieregularne lub równoważna - 1
16. Lupa podświetlana - 8
17. Magnetyczna oś liczbowa od 25 do 25 - 2
18. Meble zestaw (3 x regał) - 3
19. Mikroskop – wersja zasilana z sieci i/lub z baterii - 4
20. Drewnianie puzzle do nauki programowania - 3
21. Who's Who? -lub równoważna - 1
22. Multiklocki 17 mm - 10 kolorów - 100 sztuk - 2
23. Words In Action Game lub równoważna - 1
24. Adjectives & Opposite – gra językowa lub równoważne - 1
25. Przybory tablicowe magnetyczne z tablicą ścienną do powieszenia - 2
26. PUS. Logopedyczne potyczki 1. Głoski ciszące lub równoważne - 1
27. PUS. Logopedyczne potyczki 2. Głoski syczące lub równoważne - 1
28. PUS. Logopedyczne potyczki 3. Głoski szumiące lub równoważne - 1
29. PUS. Logopedyczne potyczki 4. Głoski R-L lub równoważne - 1
30. PUS. Logopedyczne potyczki 5. Głoski K-G lub równoważne - 1
31. Mata kodowanie na dywanie lub równoważna - 1
32. Ułamkowe koła magnetyczne 20cm - 1
33. Roundtrip of the U.S.A.-gra jęz. lub równoważna - 1
34. Zestaw preparatów mikroskopowych min. 50 szt. - 1
35. Szkielet człowieka z ruchomymi elementami - skala 1:2 - 1
36. Bingo dodawanie i odejmowanie do 100 lub równoważne - 1
37. Bingo dodawanie i odejmowanie do 20 lub równoważne - 1
38. BINGO - mnożenie i dzielenie do 100 lub równoważne - 1
39. Bingo mnożenie i dzielenie do 20 lub równoważne - 1
40. Bryły obrotowe, wys. 17 cm - 3
41. Bryły ostrosłupy i graniastosłupy, wys. 17 cm - 3
42. Bryły porównawcze 10cm, 17 szt. - 3
Wykonawca zrealizuje dostawę, a w tym: zakup lub wytworzenie, opakowanie, załadunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach / obiektach.
Wykonawca zawiadomi Zamawiającego pisemnie z min. 3 dniowym wyprzedzeniem o terminie dostarczenia przedmiotu umowy. Dostarczenie może odbyć się jedynie w godzinach pracy Zamawiającego tj. w godz. między 8.00 a 15.00.
Oferowany przez Wykonawcę sprzęty muszą być produktami: wysokiej, jakości, fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad materiałowych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, muszą być dopuszczone do użytku w placówkach oświatowych.
Sprzęt IT oraz pomoce dydaktyczne muszą spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i jakościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie oferowane sprzęty muszą być oznaczone znakiem CE, (jeżeli dotyczy), winny spełniać wymogi norm UE oraz posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, certyfikaty ISO 9001 dla producenta sprzętu.
Wykonawca oświadcza, że zapewnia dla wyposażenia na terenie Polski autoryzowany serwis SLA do trzech tygodni, serwis i wsparcie techniczne w języku polskim oraz instrukcje obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowa).
Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu Wykonawca dostarczy:
1) instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski,
2) dokumentację producenta,
3) nośniki, na których utrwalono oprogramowanie (jeżeli dotyczy).
Własność przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru ilościowego i jakościowego.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony/wykonany przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis pojazdu zawarto w Specyfikacji technicznej - załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39162000-5 - Pomoce naukowe
22114200-4 - Atlasy
37524000-7 - Gry
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XIV SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1.2. Uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie:
a. co najmniej jedną dostawę polegające na dostawie przedmiotu zamówienia do placówek oświatowych, o wartości nie mniejszej niż:
Zad. 1 – 100 000,00 zł brutto;
Zad. 2 – 10 000,00 zł brutto.
2. W stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik G;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych/dostaw/usług (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych
z robotami budowlanymi/dostawami/usługami (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik H.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:zad. 1. Zakup i dostawa sprzętu IT - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);
zad. 2. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2020, poz. 299).
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Jastrzębie Zdrój 85 8470 0001 2001 0030 4283 0011 z dopiskiem: wadium „Doposażenie szkół służące rozwojowi umiejętności uczniów w ramach projektu EduGmina”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
5.1. Musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
5.2. Z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium.
5.3. Powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie.
5.4. Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).
5.5. W treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania.
5.6. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający.
5.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp) Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - zgodnie z rozdziałem XVI pkt 1.3. SWZ - nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zawartej w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213126
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-20
INNE PRZETARGI ZEBRZYDOWICE
- Doposażenie szkół służące rozwojowi umiejętności uczniów w ramach projektu EduGmina
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej ul. PCK w Zebrzydowicach
więcej: przetargi ZEBRZYDOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni ZSS w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik" - III
- Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatów/zajęć w ramach projektu"Wsparcie rozwijania kompetencji,umiejętności,uzdolnień, zainteresowań ucz. poza edukacją formalną w SzP im. BLP w Komarówce Podl
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego do jednostek oświatowych obsługiwanych przez Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach.
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn. "Dziedzictwo Kulturowe Podlasia - cyfryzacja i prezentacja zbiorów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku"
więcej: Atlasy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





