Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00357870/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa zestawu audiowizualnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa zestawu audiowizualnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e3d3aba-3cf6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043348/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FP.272.13.2023.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6887,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawu audiowizualnego składającego się z monitora LCD, komputera stacjonarnego typu mini / micro z oprogramowaniem oraz uniwersalnego mobilnego stojaka do monitora oraz licencji na oprogramowania do zarządzania oraz tworzenia treści reklamowych wyświetlanych na monitorze. Zgodnie z OPZ stanowiącym zał. nr 2 do SWZ.
2. Wymagania ogólne dla zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt oraz oprogramowanie:
a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego,
b) był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów,
c) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,
d) spełniał wszystkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce,
e) posiadały deklarację CE.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) udzielił minimum gwarancji określonych w załączniku nr 2 do SWZ (UWAGA: dodatkowy okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert), na oferowany sprzęt objęty przedmiotem zamówienia z wyjątkiem gwarancji na oprogramowanie, która nie stanowi kryterium oceny ofert. Gwarancja Wykonawcy obejmuje okres nie krótszy niż gwarancja producenta.
b) dostarczył sprzęt na własny koszt do siedziby Zespołu Szkół Nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego w Kluczborku przy ul. Byczyńskiej 7 zgodnie z wykazem, o którym mowa pkt. 6 oraz dokonał wniesienia oferowanego sprzętu,
c) dostarczył instrukcję obsługi i dokumentację techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim/angielskim.
3) Zamawiający wymaga, aby licencje na oferowane oprogramowania były fabrycznie nowe nieużywane oraz pochodziły z legalnego kanału dystrybucji, nie mogą być przedmiotem przestępstwa lub naruszenia praw autorskich oraz aby nie były dotychczas aktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu ani odnawiane. Licencje na oferowane oprogramowania muszą być dostarczone w formie zgodnej z warunkami dystrybucyjnymi producenta oprogramowania.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia niezależnej firmie audytu w zakresie weryfikacji kompatybilności dostarczonego oprogramowania z wymaganiami SWZ.
5) Jeżeli ze względu na zaoferowane oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji usług sieciowych, szkolenie pracowników, szkolenie administratorów) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania oprogramowania w infrastrukturze odbierającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie Wykonawca.
6) Oprogramowanie powinno posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny lub umożliwiać cyfrową aktywacje systemu. Forma potwierdzenia autentyczności jest różna dla różnych systemów operacyjnych, jednakże musi być ona zgodna wymaganą przez producenta oferowanego oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30231300-0 - Monitory ekranowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do ustalonego w ogłoszeniu o zamówieniu terminu tj. do dnia 28.08.2023 r. nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Strzeleckiej od kampusu "STOBRAWA" do zalewu Kluczbork oraz parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej i domu rekolekcyjnym wraz z infrastrukturą techniczną
- Modernizacja szatni w budynku Krytej pływalni w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup licencji Microsoft
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - dostawa i wdrożenie systemu do centralnego składowania zdarzeń sieciowych oraz dostawa licencji
- DOSTAWA SPRZĘTU RTV/AGD, FOTO, AUDIO, AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH, CHEMICZNYCH ŹRÓDEŁ ZASILANIA, NAGRÓD RZECZOWYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.