eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CegłówZakup i dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2025-08-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cegłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Cegłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-319

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ceglow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ceglow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1125542

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0719ff5-5d80-4b23-920b-f64a2d5fb0c1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289139

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Tryb postępowania uzasadniony jest brakiem ofert w ramach przeprowadzonych postępowań Nr: 2025/BZP 00217878 oraz 2025/BZP 00272187. Zgodnie z przepisami, art. 214 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp mówi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo wszystkie wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zostały odrzucone na podstawie art. 146 ust. 1 pkt 2 albo nie zostały złożone żadne oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub, ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/11048741

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z z
a) Koparka używana rok produkcji minimum 2000 - nie starsza.
b) Przebieg maszyny (kryterium punktowane)
c) Koparka całkowicie sprawna technicznie –gotowa do pracy.
d) Koparka bezwypadkowa.
e) Silnik: min. 4 cylindrowy diesel chłodzony cieczą.
f) Moc silnika: min.80kW (min.100KM).
g) Skrzynia biegów (prędkość droga i teren).
h) Wydajność pompy hydraulicznej: min. 120l/min.
i) Koparka wyposażona w głowicę wychylno- obrotową 360 stopni z siłownikami typu rotator oraz szczypce hydrauliczne
j) Łyżka do kopania minimum skarpowa typu skandynawskiego (trapez) oczekiwana również łyżka 60 cm z zębami nakładany lemiesz, łyżka skarpowa min 120 cm,
k) Szybkozłącza hydrauliczne
l) .Dodatkowe złącze i zaczep do przyczepy
m) Zasięg kopania: min. 8,0m.
n) Głębokość kopania: min. 4,0m.
o) Lemiesz do pchania i mieszania materiału.
p) Układ bieżny – koła pojedyncze lub bliżniaki
q) Zbiornik paliwa min. 150l.
r) Waga maszyny: od 11t do 16t.
s) Wysięgnik trzy razy łamany.
t) Zawory bezpieczeństwa siłowników wysięgnika i ramienia.
u) Kabina: klimatyzacja, szyby uchylne lub przesuwne.
v) Kabina spełniająca standardy ROPS.
w) Joystiki i pedały do proporcjonalnego sterowania układem hydraulicznym do osprzętu.
x) Oświetlenie maszyny zgodnie z ustawą o transporcie drogowym
y) Oświetlenie robocze na ramieniu kopiącym
z) Napęd na 4 koła.
aa) Obie osie skrętne
bb) Lewe i prawe lusterka wsteczne koparki.
cc) Maszyna spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ruchu drogowym.
dd) Szybkozłącze łyżek koparki mechaniczne.
ee) Opinia autoryzowanego serwisu producenta maszyny o stanie maszyny oraz potwierdzającego przebieg maszyny, lub jak niżej
ff) Certyfikat CE.

W momencie przekazania przedmiotu umowy przekazać Zamawiającemu wszelkich dokumentów dotyczących koparki:
a) instrukcję obsługi w języku polskim,
c) certyfikat CE,
d) instrukcje bhp,
e) maszyna spełniająca wymogi pojazdu dopuszczonego do ruchu po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym.
(Dz.U.2021.450 t.j.) i ustawy Transport drogowy (Dz.U.2022.180 t.j.),
f) pojazd nie wymaga rejestracji –pojazd wolnobieżny.
g) Opinię autoryzowanego serwisu producenta maszyny, lub inny dokument potwierdzający przebieg np. oświadczenie dostawcy (potwierdzony przebieg przez producent lub autoryzowany serwis stanowi kryterium punktowane)

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALDEMAR PUTERNICKI Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "Wald-Put"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710490171

7.3.3) Ulica: Trakt Kamiński

7.3.4) Miejscowość: Gąbin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-530

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.