eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Przebudowa lokali nr 2 i 2A w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zwycięstwa 176 w Koszalinie, w celu ich usamodzielnienia wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej



Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokali nr 2 i 2A w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zwycięstwa 176 w Koszalinie, w celu ich usamodzielnienia wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943409100

1.5.8.) Numer faksu: 943409196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80e3ed1c-2797-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa lokali nr 2 i 2A w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zwycięstwa 176 w Koszalinie, w celu ich usamodzielnienia wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80e3ed1c-2797-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070962/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa lokali nr 2 i nr 2A przy ul. Zwycięstwa 176 w Koszalinie w celu ich usamodzielnienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319752

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.261.17AB.2023.AA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 287980,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: „Przebudowa lokali nr 2 i 2A w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zwycięstwa 176 w Koszalinie, w celu ich usamodzielnienia wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej”
Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części. Ze względów technologicznych i wykonawczych oraz racjonalnego wydatkowania środków publicznych nie ma możliwości podzielenia go na części. Groziłoby to ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. W postępowaniach prowadzonych przez Zamawiającego w ok. 90 % biorą udział wykonawcy należący do sektora małych i średnich firm.
Przedmiot zamówienia stanowi niepodzielną całość, jedynie ze względu na rozliczenie finansowe wyodrębniono dwa zakresy:
- Zakres A – Przebudowa lokalu nr 2 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zwycięstwa 176 w Koszalinie, w celu jego usamodzielnienia wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej.
- Zakres B – Przebudowa lokalu nr 2A w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zwycięstwa 176 w Koszalinie, w celu jego usamodzielnienia wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja stanowiąca załączniki do SWZ:
2) Dokumentacja dla każdego z zakresów oddzielnie:
Dokumentacja techniczna dla Zakresu A - Zwycięstwa 176_2
Załącznik nr 10 – BIOZ
Załącznik nr 11 – STWIOR – Zwycięstwa 176/2
Załącznik nr 12 – Opis techniczny_Zwycięstwa 176/2
Załącznik nr 13 – Projekt architektoniczno-budowlany_gaz;
Załącznik nr 14 – Projekt techniczny instalacji sanitarnej
Załącznik nr 15 – Projekt techniczny instalacji elektrycznej
Załącznik nr 16 – instalacje elektryczne – rysunki
Załącznik nr 17 – Inwentaryzacja;
Załącznik nr 18 – Rzut lokalu;
Załącznik nr 19 – Kosztorys inwestorski zerowy ogólnobudowlany;
Załącznik nr 20 – Kosztorys inwestorski zerowy sanitarny;
Załącznik nr 21 – Kosztorys inwestorski zerowy elektryczny;

Dokumentacja techniczna dla Zakresu B - Zwycięstwa 176_2A
Załącznik nr 22 – BIOZ
Załącznik nr 23 – STWIOR – Zwycięstwa 176/2
Załącznik nr 24 – Opis techniczny_Zwycięstwa 176/2
Załącznik nr 25 – Projekt architektoniczno-budowlany_gaz;
Załącznik nr 26 – Projekt techniczny instalacji sanitarnej
Załącznik nr 27 – Projekt techniczny instalacji elektrycznej
Załącznik nr 28 – instalacje elektryczne – rysunki
Załącznik nr 29 – Inwentaryzacja;
Załącznik nr 30 – Rzut lokalu;
Załącznik nr 31 – Kosztorys inwestorski zerowy ogólnobudowlany;
Załącznik nr 32 – Kosztorys inwestorski zerowy sanitarny;
Załącznik nr 33 – Kosztorys inwestorski zerowy elektryczny;

Dokumenty wspólne dla Zakresu A i B
Załącznik nr 34 – Ekspertyza dla lokali Zwycięstwa 176_2 i 2A
Załącznik nr 35 – Plan sytuacyjny

Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.

Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji.

Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z art. 95 Pzp w zakresie realizacji zamówienia (roboty budowlane, elektryczne i sanitarne), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm).

Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:
1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.
2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego
w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany
do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób:
• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),
• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu
za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,
• dowody odprowadzenia składek ZUS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367580,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367580,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367580,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane ”DRAWA” Wiesław Denis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003831546

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 190

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-611

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367580,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.