Ogłoszenie z dnia 2024-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00319860/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA RACZYŃSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-739
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bracz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bracz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bracz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1e65ed0-0ee3-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084707/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynku przy Al. Marcinkowskiego 23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2024/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny nad budynkami Biblioteki Raczyńskich zlokalizowanych przy Alejach Marcinkowskiego 23 oraz Placu Wolności 19 w Poznaniu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ oraz w załącznikach nr A, B, C, D, E do Załącznika nr 2 do Umowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia tworzy nierozerwalną całość, co oznacza, że nie może zostać podzielony na części, ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych, a brak podziału zamówienia na część nie zakłóca konkurencji w ramach postępowania.
4. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, zostały złożone 2 oferty.Oferta wykonawcy VEOLIA INDUSTRY POLSKA Sp. z o.o. została odrzucona, ponieważ została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
Pozostała oferty, złożona w przedmiotowym postępowaniu, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zamierzał przeznaczyć 365 000,00 PLN brutto.
Cena kolejnej oferty kolejnej najkorzystniejszej oferty to 369 000,00 PLN brutto.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn.: "Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap".
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej dla Działania FENIX 06.01
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Koninie
- Rozprowadzanie wśród mieszkańców miasta Poznania, zebranie oraz przekazanie do zagospodarowania worków z liśćmi z obszaru pasów drogowych w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH dla Filharmonii Poznańskiej im. T. Szeligowskiego w Poznaniu
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Śremie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK
- Świadczenie usług pogotowia technicznego (awaryjnego) dla nieruchomości zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach należących do Gminy Wrocław - Rejony D,E,M,N.
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Utrzymywanie w sprawności technicznej instalacji elektrycznych i sanitarnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.