eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JutrosinBudowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej - Osiedle Słoneczne



Ogłoszenie z dnia 2025-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej – Osiedle Słoneczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jutrosin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Jutrosin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655471419

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@jutrosin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jutrosin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jutrosin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej – Osiedle Słoneczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba0411ae-06d5-4b15-8d56-699c07ee7300

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00378350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040024/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej – Osiedle Słoneczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276058

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚiGN.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej – Osiedle Słoneczne” jest wykonanie robót budowlanych polegających na:



Zakres robót obejmuje:
1. Roboty ziemne – wykopy
2. Roboty montażowe:
- montaż rurociągu z rur PE 40 mm – 81 m
- montaż rurociągu z rur PE 110 mm – 115 m
- montaż rurociągu z rur PCV 200 mm – 109 m
- ustawienie hydrantu
- ustawienie studni rewizyjnych – 3 szt.
- dezynfekcja, płukanie, oznakowanie
3. Przyłącza kanalizacji sanitarnej
- rurociągi z rur PVC 200 mm – 84 m
- rurociągi z rur PVC 160 mm – 9 m
- ustawienie studzienek rewizyjnych – 5 szt.
5. Przepompownia ścieków 1500mm- przejazdowa
6. Rurociąg tłoczny z rur PE 90mm - 14m
7. Roboty drogowe – odtworzenie nawierzchni,
8. Uporządkowanie terenu
Szczegółowy zakres robót określony został w:
- dokumentacja projektowa – załączniki do SWZ,
- przedmiarach robót i kosztorysach zerowych – załącznik do SWZ,

UWAGA:
W ramach załącznika 9b – dokumentacja projektowa należy wykonać tylko:
- odcinek kanalizacji sanitarnej od przepompowni PS1 do studni S3
- odcinek rurociągu tłocznego z rur PE 90, o długości 14m, od przepompowni PS1 do włączenia w istniejącą ciśnieniową sieć
- sieć wodociągową od W1 do W3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277671,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436026,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277671,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ STACHOWIAK FU STAGER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961809680

7.3.3) Ulica: Sarbinowo 26 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Poniec

7.3.5) Kod pocztowy: 64-125

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277671,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.