Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00365642/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00380466/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO (...) DLA POTRZEB ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH I DIABETOLOGII ORAZ REMONTU CZĘŚCI PIWNICY, DYŻURKI LEKARZY I PRO MORTE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Im. Prof. Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271566088
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 3 - go Maja 13-15
1.4.2.) Miejscowość: Zabrze
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubli@szpital.zabrze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zabrze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00378171
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00365642
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Cena:
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Ilość wizyt na budowie:
Liczba punktów:
1 razy w tygodniu – 0 pkt
2 wizyty w tygodniu – 1 pkt
3 wizyt w tygodniu – 2 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Wo/W max) x 100 x waga
Gdzie:
Wo – ilość punktów oferty badanej
W max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga min. 1 wizyty w tygodniu na budowie. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda ilości wizyt, Zamawiający przyjmie do obliczeń minimalną ilość wizyt na budowie tj. 1 x w tygodniu.
Po zmianie:
Cena:
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Ilość wizyt na budowie:
Liczba punktów:
3 razy w tygodniu – 0 pkt
4 wizyty w tygodniu – 1 pkt
5 wizyt w tygodniu – 2 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Wo/W max) x 100 x waga
Gdzie:
Wo – ilość punktów oferty badanej
W max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga min. 3 wizyt w tygodniu na budowie. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda ilości wizyt, Zamawiający przyjmie do obliczeń minimalną ilość wizyt na budowie tj. 3 x w tygodniu.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- ZABRZAŃSKI BUDŻET OBYWATELSKI: Cz1 Wykonanie prac budowlanych w Parku im. Jana Pawła II w Zabrzu Cz2 Wykonanie prac budowlanych w Zabrzu w rejonie zbiegu ulic Cieszyńskiej i Jarosława Dąbrowskiego..
- Remont dachu budynku "D" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., nr sprawy DZP/22 TP/2025
- DOSTAWA LABORATORYJNEGO SYSTEMU DO FIZYCZNEGO OSADZANIA Z FAZY GAZOWEJ (PVD) DLA CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 34
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Przygotowanie, przeprowadzenie i monitorowanie kampanii promującej ideę rodzicielstwa zastępczego w związku z realizacją projektu "Wsparcie systemu pieczy zastępczej w Zabrzu"
- 23/TP/I/25 DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH PRZEDMIOTAMI ORTOPEDYCZNYMI
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie stadionu wraz z budową budynku klubowego
- REMONT TARASU BUDYNKU BIUROWEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. KOLSKIEJ 12 W WARSZAWIE
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej.
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego , usług prawnych oraz rozliczeń finansowych Projektu :"Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy Pod Kruki oraz remont infrastruktury technicznej siedziby MCK
- Prowadzenie nadzorów inwestorskich (4 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.