Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00323777/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariacka 25
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4886353
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.tomaszewska@zbilk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5d7552c-276b-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007370/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oprogramowania biurowego, komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323777/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.AT.171-51-TP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188583,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komputery stacjonarne typu All-In-One – 34 sztuki4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 166948,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komputery przenośne – 5 szt. (w tym typ A – 2 sztuki, typ B – 3 sztuki).4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 21634,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199481,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313711,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208681,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kiełbatrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841020831
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 8
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-371
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOS SYSTEMY KOMPUTEROWE JACEK KIEŁBRATOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
INFOS SYSTEMY KOMPUTEROWE JACEK KIEŁBRATOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208681,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24969,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24969,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24969,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT PREMIUM B.Bęski, P. Szałkiewicz Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513164024
7.3.3) Ulica: Krzywoustego 62/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-253
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IT PREMIUM BARTOSZ BĘSKI, PIOTR SZAŁKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IT PREMIUM BARTOSZ BĘSKI, PIOTR SZAŁKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24969,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa lokalu usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów SOCIAL SILVER ...
- ZP-261-25/2025 Konserwacja instalacji niskonapięciowych w obiektach USK-1
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Rzemieślniczych w Szczecinie w podziale na części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia komputerowego i audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Dostawa wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - postępowanie prowadzone pod nr DPS.ZP.221.14.2025
- Ochrona osób i mienia obiektu Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - postępowanie prowadzone pod nr DPS.ZP.221.15.2025
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego - zakup komputerów AIO oraz laptopów dla pracowników DWOMP
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego - zakup komputerów AIO oraz laptopów dla pracowników DWOMP
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla SP 15 w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
- Zakup i dostawa 14 szt. komputerów przenośnych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- "Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - z podziałem na zadanie nr 1 i 2.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.