Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – z podziałem na zadanie nr 1 i 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 40 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – z podziałem na zadanie nr 1 i 2.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80cdeca9-62fd-4033-9b83-6a8630b94c8d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego – z podziałem na zadania nr 1 i 2.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie nr 1 jest realizowane w ramach POROZUMIENIA FINANSOWEGO NR FBWP.03.01-IZ.00-0002/24 dotyczącego projektu nr FBWP.03.01-IZ.00-0002/24 pn. „CyberShield – wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości”. Program: FBW 2021-2027 – Fundusz Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radomprzesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: malgorzata.wojcik@ra.policja.gov.pl.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.
11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
12. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (…) z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje w powyższym zakresie znajdują się na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): DANE OSOBOWE PRZETWARZANE W TRYBIE RODO W KWP Z SIEDZIBĄ
W RADOMIU POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO)
Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 59/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Specjalistyczne stanowisko komputerowe z monitorem - zgodne z OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Dla zadania nr: 1.
a. Cena brutto oferty „C” - 60 %
b. Okres udzielonej gwarancji „G” - 40 %
Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującymi wzorami:
a) dla kryterium – Cena brutto oferty „C”:
C N
C = -------- x 60 pkt.
Co
gdzie:
C – wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Cena”,
CN - najniższa cena ofertowa (brutto) badanego zadania spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Co - cena oferty ocenianej (brutto).
Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „Cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca
po przecinku.
b) dla kryterium – Okres udzielonej gwarancji „G” (wyrażony w pełnych miesiącach - liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 36 miesięcy).
W kryterium - „Okres udzielonej gwarancji” oceniany będzie zadeklarowany (tzn. wpisany w treści Formularza ofertowego) przez Wykonawcę czas obowiązywania gwarancji na dostarczony sprzęt.
Minimalny wymagany „Okres udzielonej gwarancji” wynosi 36 miesięcy, maksymalny punktowany 60 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” dłuższy niż 60 miesięcy, ocenie będzie podlegał okres 60 miesięcy.
Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” krótszy niż 36 miesięcy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
Punktacja Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio według poniższych wytycznych:
• oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 36≤ 47 miesięcy – 0 punktów;
• oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale
≥ 48 ≤ 59 miesięcy – 20 punktów;
• oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale
≥ 60 miesięcy – 40 punktów.
Zakres udzielonej gwarancji przez cały oferowany okres musi być tożsamy z zakresem wymaganej
36 miesięcznej gwarancji.
d) łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja):
W = C + G
gdzie:
W – łączna wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w ocenie końcowej
C – wartość punktowa za Cenę brutto oferty „C”
G – wartość punktowa za Okres udzielonej gwarancji „G”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Komputer przenośny typu Laptop o podwyższonych parametrach z pakietem aplikacji biurowych zgodny z OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie możliwość skorzystania z Prawa Opcji poprzez zwiększenie zakresu podstawowego ujętego w zadaniu nr 2 poprzez złożenie oświadczenia do Wykonawcy najpóźniej w terminie 15 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy. Zamawiający uzależnia możliwość wykonania zakresu objętego Prawem Opcji pod warunkiem uzyskania środków finansowych na ten cel. Rozliczenie przedmiotu zamówienia objętego zakresem opcjonalnym nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. Termin realizacji zamówienia opcjonalnego pokrywa się z realizacją zamówienia podstawowego. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstaw do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji zamówienia opcjonalnego jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla zadania nr: 2.
a. Cena brutto oferty „C" - 60 %
b. Okres udzielonej gwarancji „G” -20 %
c. Termin realizacji „T” - 20 %.
Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującymi wzorami:
a) dla kryterium – Cena brutto oferty „C”:
C N
C = -------- x 60 pkt.
Co
gdzie:
C – wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Cena”,
CN - najniższa cena ofertowa (brutto) badanego zadania spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Co - cena oferty ocenianej (brutto).
Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „Cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
b) dla kryterium – Okres udzielonej gwarancji „G” (wyrażony w pełnych miesiącach - liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 36 miesięcy).
W kryterium - „Okres udzielonej gwarancji” oceniany będzie zadeklarowany (tzn. wpisany w treści Formularza ofertowego) przez Wykonawcę czas obowiązywania gwarancji na dostarczony sprzęt.
Minimalny wymagany „Okres udzielonej gwarancji” wynosi 36 miesięcy, maksymalny punktowany 60 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” dłuższy niż 60 miesięcy, ocenie będzie podlegał okres 60 miesięcy.
Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” krótszy niż 36 miesięcy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
Punktacja Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio według poniższych wytycznych:
• oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 36≤ 47 miesięcy – 0 punktów;
• oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale
≥ 48 ≤ 59 miesięcy – 10 punktów;
• oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale
≥ 60 miesięcy – 20 punktów.
Zakres udzielonej gwarancji przez cały oferowany okres musi być tożsamy z zakresem wymaganej 36 miesięcznej gwarancji.
c) dla kryterium – Termin realizacji „T” (wyrażony w pełnych dniach kalendarzowych – liczbie całkowitej).
Kryterium - „Termin realizacji” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego przez
Wykonawcę w treści Formularza ofertowego „Terminu realizacji”.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy - odpowiednio wpisać do rubryki Formularza ofertowego <Termin realizacji> liczbę dni kalendarzowych, jednak nie dłużej niż 30 dni, w jakim Wykonawca
zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy.
Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty w których zostanie zaproponowany termin realizacji nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.
Proponowane przyznawanie i przeliczanie punktów w ramach tego kryterium wyboru ofert:
oferta zawierająca w przedziale 1 ÷ 20 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu realizacji” – 20 punktów;
oferta zawierająca w przedziale 21 ÷ 23 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu realizacji” – 15 punktów;
oferta zawierająca w przedziale 24 ÷ 26 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu realizacji” – 10 punktów;
oferta zawierająca w przedziale 27 ÷ 29 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu realizacji” – 5 punktów;
oferta zawierająca 30 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu realizacji” – 0 punktów.
Maksymalny Termin realizacji wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.
W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Termin realizacji” dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
d) łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja):
W = C + G + T
gdzie:
W – łączna wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w ocenie końcowej
C – wartość punktowa za Cenę brutto oferty „C”
G – wartość punktowa za Okres udzielonej gwarancji „G”
T – wartość punktowa za Termin realizacji „T”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia należy ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:1.) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci Oświadczenia Wykonawcy, że oferowane produkty są zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w SWZ –wymagane dla zadania nr 1 i 2.
2.) Oświadczenie, że w razie awarii uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego –wymagane dla zadania nr 1 i 2.
3.) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta – wymagane dla zadania nr 1 i 2.
4.) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanego oprogramowania, że jest podmiotem uprawnionym do udzielenia licencji i dostawy oferowanego oprogramowania, a dostarczone oprogramowanie jest nowe, nieużywane i nigdy nieaktywowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz że jest zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi na terenie RP –dla zadania nr 2.
5.) Aktualny wydruk ze strony:
https://www.cpubenchmark.net potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Procesora) lub wydruk
z przeprowadzonych testów wykonanych na zaproponowanym przez Wykonawcę sprzęcie potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Procesora) (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2.
6.) Aktualny wydruk ze strony https://www.videocardbenchmark.net potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Wydajności graficznej) lub wydruk z przeprowadzonych testów wykonanych na zaproponowanym przez Wykonawcę komputerze potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Wydajności graficznej) (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2.
7.) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2.
8.) Deklaracja zgodności CE dla zaoferowanego sprzętu (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagana dla zadania nr 1 i 2.Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta sprzętu (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2.
9.) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta zaoferowanego monitora (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1
10.) Deklaracja zgodności CE dla producenta zaoferowanego monitora (dopuszcza się wydruk
w języku angielskim) – wymagana dla zadania nr 1
11.) Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2
UWAGA!
Zamawiający na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp wyraża zgodę na złożenie dokumentów wymienionych w ppkt. 5); 6); 7); 8), 9), 10), 11) w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia należy ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:1.) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci Oświadczenia Wykonawcy, że oferowane produkty są zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w SWZ –wymagane dla zadania nr 1 i 2.
2.) Oświadczenie, że w razie awarii uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego –wymagane dla zadania nr 1 i 2.
3.) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta – wymagane dla zadania nr 1 i 2.
4.) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanego oprogramowania, że jest podmiotem uprawnionym do udzielenia licencji i dostawy oferowanego oprogramowania, a dostarczone oprogramowanie jest nowe, nieużywane i nigdy nieaktywowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz że jest zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi na terenie RP –dla zadania nr 2.
5.) Aktualny wydruk ze strony:
https://www.cpubenchmark.net potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Procesora) lub wydruk
z przeprowadzonych testów wykonanych na zaproponowanym przez Wykonawcę sprzęcie potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Procesora) (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2.
6.) Aktualny wydruk ze strony https://www.videocardbenchmark.net potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Wydajności graficznej) lub wydruk z przeprowadzonych testów wykonanych na zaproponowanym przez Wykonawcę komputerze potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Wydajności graficznej) (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2.
7.) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2.
8.) Deklaracja zgodności CE dla zaoferowanego sprzętu (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagana dla zadania nr 1 i 2.Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta sprzętu (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2.
9.) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta zaoferowanego monitora (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1
10.) Deklaracja zgodności CE dla producenta zaoferowanego monitora (dopuszcza się wydruk
w języku angielskim) – wymagana dla zadania nr 1
11.) Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2
UWAGA!
Zamawiający na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp wyraża zgodę na złożenie dokumentów wymienionych w ppkt. 5); 6); 7); 8), 9), 10), 11) w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty należy dołączyć:1) Formularz ofertowy
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Następujące przedmiotowe środki dowodowe:
4) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w SWZ –wymagane dla zadania nr 1 i 2.
5) Oświadczenie, że w razie awarii uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego –wymagane dla zadania nr 1 i 2.
6) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta – wymagane dla zadania nr 1 i 2.
7) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanego oprogramowania, że jest podmiotem uprawnionym do udzielenia licencji i dostawy oferowanego oprogramowania, a dostarczone oprogramowanie jest nowe, nieużywane i nigdy nieaktywowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz że jest zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi na terenie RP –wymagane dla zadania nr 2.
8) Aktualny wydruk ze strony: https://www.cpubenchmark.net potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Procesora) lub wydruk z przeprowadzonych testów wykonanych na zaproponowanym przez Wykonawcę sprzęcie potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Procesora) (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2.
9) Aktualny wydruk ze strony https://www.videocardbenchmark.net potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Wydajności graficznej) lub wydruk z przeprowadzonych testów wykonanych na zaproponowanym przez Wykonawcę komputerze potwierdzający wymagania z SWZ (dot. Wydajności graficznej) (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2.
10) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2.
11) Deklaracja zgodności CE dla zaoferowanego sprzętu (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagana dla zadania nr 1 i 2.
12) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta sprzętu (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2.
13) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta zaoferowanego monitora (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1.
14) Deklaracja zgodności CE dla producenta zaoferowanego monitora (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagana dla zadania nr 1.
15) Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych (dopuszcza się wydruk w języku angielskim) – wymagany dla zadania nr 1 i 2.
UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp wyraża zgodę na złożenie dokumentów wymienionych w ppkt. 8), 9), 10), 11), 12), 13), 14), 15) w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski.
16) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
Oferta i oświadczenie o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania muszą być złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości :Zadanie Nr 1 - kwota wadium 2.400,00 zł.;
Zadanie Nr 2 - kwota wadium 1.400,00 zł.;
1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2023r. poz. 462 ).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze:
49 1010 1010 0022 1913 9120 0000
z dopiskiem wadium – nr postępowania 59/25 zadanie nr …….
Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium na jednym dokumencie dla wszystkich zadań , przy czym na dokumencie należy wymienić zadania i odpowiadające im kwoty wadium.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 2 - 4) musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą
(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: …….......................................................................
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią ( tj. zobowiązanych z tytułu
poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum ).
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
6. Zgłoszenie roszczeń jest dopuszczalne w zakreślonym terminie po upływie terminu jego ważności, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.
(…) z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje w powyższym zakresie znajdują się na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.
Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku do SWZ w ramach zadania nr 1 i 2.1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji gdy:
a) wystąpiła konieczność dostarczenia innego sprzętu (bez podwyższenia ceny), niż dostępny w momencie składania przez Wykonawcę oferty, spowodowanej zakończeniem produkcji sprzętu lub jego wycofaniem
z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającego parametry identyczne lub lepsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie. Do wniosku o zmianę umowy na podstawie w/w przesłanki Wykonawca załącza dokumentację dla zamiennego sprzętu (w szczególności wydruki testów, certyfikatów itp.
o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia), z której ma jednoznacznie wynikać, że zamienny sprzęt posiada parametry identyczne lub lepsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
b) dokonano zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy – dopuszcza się zmianę cen jednostkowych oraz wartości umowy o różnicę wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT;
c) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy.
2. Każda zmiana o której mowa w pkt. 1 pod rygorem nieważności nastąpi w formie pisemnego aneksu do Umowy po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku przez jedną ze stron. Wniosek winien zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość na warunkach o których mowa w Prawie Opcji zwiększenia ilości dostarczanego sprzętu poza zakres zamówienia podstawowego maksymalnie dla:
Zadanie nr 2 - Komputer przenośny typu Laptop o podwyższonych parametrach z pakietem aplikacji biurowych – max. o 5 kpl.
a) Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po cenach jednostkowych zaoferowanych w złożonej ofercie.
b) Zamawiający poinformuje o wykorzystaniu prawa opcji w terminie 15 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-27 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie prowadzone za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-27 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).2) Termin wykonania zamówienia
dla zadania 1 – max 60 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.
UWAGA: Skrócenie terminu realizacji poniżej maksymalnie wymaganego tj. 60 dni kalendarzowych nie będzie podlegało ocenie punktowej.
dla zadania 2 – max 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.
UWAGA: Skrócenie terminu realizacji poniżej maksymalnie wymaganego tj. 30 dni kalendarzowych będzie podlegało ocenie punktowej.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawa serwerów, macierzy dyskowych oraz elementów wyposażenia serwerowni dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu.
- "Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - z podziałem na zadanie nr 1 i 2.
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego mającego na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonej przy ul. Wierzbickiej w Radomiu.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie częściowego remontu w budynkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Radomiu, Szydłowcu, Grójcu, Zwoleniu i Kozienicach.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego - zakup komputerów AIO oraz laptopów dla pracowników DWOMP
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego - zakup komputerów AIO oraz laptopów dla pracowników DWOMP
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla SP 15 w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
- Zakup i dostawa 14 szt. komputerów przenośnych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- "Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - z podziałem na zadanie nr 1 i 2.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.