eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Wołów do szkół i placówek w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Wołów do szkół i placówek w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 34

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 319 13 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Wołów do szkół i placówek w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5533c963-1170-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037320/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przewóz uczniów niepełnosprawnych do jednostek oświatowych wraz z zapewniona opieką

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297026/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300469,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części I: Dowóz:
• Ucznia niepełnosprawnego z terenu Gminy Wołów do Dolnośląskiego Specjalistycznego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu.
• Ucznia niepełnosprawnego z terenu Gminy Wołów do Przedszkola Terapeutycznego „Łatwo Powiedzieć” we Wrocławiu wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu.
• Ucznia niepełnosprawnego z terenu Gminy Wołów do Publicznego Przedszkola Specjalnego „Wesołe Żabki” we Wrocławiu wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu.:
1) Liczba dowożonych uczniów – 3 ( w tym 1 na wózku inwalidzkim),
2) dowóz od 01.09.2022 r. do 31.08.2023 r.
3) szczegółowy zakres rzeczowy:
• dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dniu uczęszczania uczniów do placówek:
Dolnośląski Specjalistyczny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego nr 13 dla Niewidomych i Słabowidzących we Wrocławiu
ul. Kamiennogórska 16
54-034 Wrocław
Przedszkole Terapeutyczne „Łatwo Powiedzieć” ul. Truskawkowa 56, 53-007 Wrocław
Publiczne Przedszkole Specjalne „Wesołe Żabki” ul. Zagaje 16, 51-180 Wrocław
Razem:3 uczniów
• Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą;
• pojazd przewożący uczniów winien mieć miejsc siedzących nie mniej niż liczba dowożonych uczniów, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa.
• pojazd musi być dostosowany do przewozu osób na wózku inwalidzki

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 231687,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części II: Dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu Gminy Wołów do Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu:
1) ilość dowożonych uczniów – 1 (w tym 1 na wózku inwalidzkim),
2) dowóz od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r.
3) szczegółowy zakres rzeczowy:
• dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz); od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dniu uczęszczania ucznia do placówki:
Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym
ul.1 Maja 1A
56-120 Brzeg Dolny
Razem: 1 uczniów
• Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą;
• pojazd przewożący ucznia winien posiadać miejsc siedzących nie mniej niż liczba dowożonych uczniów, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa oraz
• pojazd musi być dostosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 68782,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177268,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304668,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177268 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekspress-Bus Przewozy Osobowo-Towarowe Wacław Stasiulewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911096173

7.3.3) Ulica: Wołuszewo 3

7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-720

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177268,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97886,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142324,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97886,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sadowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 732-000-81-94

7.3.3) Ulica: ul. Strykowska 113

7.3.4) Miejscowość: Szczawin Duży

7.3.5) Kod pocztowy: 95-002

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97886,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.