eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówRozbiórka budynku restauracji "Grota Smaków" i budowa nowego budynku socjalno-magazynowego na terenie Parku Śląskiego im. Gen. Jerzego Ziętka S.A.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku restauracji „Grota Smaków” i budowa nowego budynku socjalno-magazynowego na terenie Parku Śląskiego im. Gen. Jerzego Ziętka S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK ŚLĄSKI IM. GEN. JERZEGO ZIĘTKA SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150194

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Różana 2

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-501

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@parkslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://parkslaski.logintrade.net/zapytania_email,199252,bdfb3373b4558da2ac17d3ad1baf2f78.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka budynku restauracji „Grota Smaków” i budowa nowego budynku socjalno-magazynowego na terenie Parku Śląskiego im. Gen. Jerzego Ziętka S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e85e221d-0ca8-4e8e-857c-7ff168c51645

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241631

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 37/TP/RB/2025/MF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2680000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie koncepcji Zamawiającego a następnie na jej podstawie wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Rozbiórka budynku restauracji „Grota Smaków” i budowa nowego budynku socjalno-magazynowego na terenie Parku Śląskiego im. Gen. Jerzego Ziętka S.A.”.
2. Zamówienie, o którym mowa w ustępie poprzedzającym obejmuje wykonanie w następujących etapach:
1) Etap I:
a) wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej PZT, PAB, ZL na podstawie koncepcji Zamawiającego wraz z uzyskaniem, w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia i zrealizowania robót budowlanych,
b) opracowanie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego,
c) wykonanie dokumentacji wykonawczej PT – projekt wykonawczy w tym rysunki warsztatowe, zgodne z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami projektowania i wiedzą techniczną,
2) Etap II – właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlanych (na podstawie opracowanej dokumentacji).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w PFU z załącznikami (Załącznik nr 3 do SWZ).
4. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3136500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3328387,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3136500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLAUT-KOP Joachim Blaut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220886343

7.3.3) Ulica: PCK 291

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-409

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3136500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.