Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00348253/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-824d7be6-33fa-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 usługi geodezyjne i pomiarowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348253/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 266595,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia obejmuje:
2.1. świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych, obejmujących w szczególności, jednak nie wyłącznie, wykonywanie podziałów geodezyjnych nieruchomości, ustalanie linii brzegu wody płynącej i stojącej oraz okazywanie granic, które to prace nie zostały wykonane w ramach umów, zawartych przez Zamawiającego z wykonawcami wyłonionymi w organizowanych przez Zamawiającego postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, bądź to z uwagi na stopień ich skomplikowania bądź to wskutek przeszkód, których pojawienia się nie można było przewidzieć w dniu powierzenia usług do wykonania, natomiast Zamawiający rozwiązał umowę z dotychczasowym wykonawcą lub odstąpił od takiej umowy,
2.2. wykonywanie usług geodezyjnych, wobec których nie jest możliwe jednoznaczne ustalenie terminu realizacji usługi i/lub zakresu niezbędnych do wykonania w jej ramach prac, z uwagi na nieuregulowany stan formalnoprawny nieruchomości lub/i na konieczność uprzedniego rozwiązania kwestii, dotyczących sposobu wykonywania tych prac,
2.3. wykonywanie usług geodezyjnych polegających w szczególności na:
2.3.1. czynnościach okazywania granic, wznawiania punktów granicznych, ustalania granic nieruchomości oraz tym podobnych pracach, prowadzonych w celu ustalenia przebiegu granicy i określenia powierzchni ewidencyjnej nieruchomości,
2.3.2. dokonywaniu geodezyjnych zmian sposobu użytkowania działki,
2.3.3. aktualizacji operatów ewidencji gruntów,
2.3.4. aktualizacji mapy zasadniczej,
2.3.5. pomiarach w terenie, w tym między innymi pomiarach zasiewów, zabudowy, granic, elementów zagospodarowania terenu, lokalizacji drzew, występowanie barszczu Sosnowskiego, miejsc posadowienia reklam, powierzchni znajdującej się w bezumownym użytkowaniu, itp., wykonywaniu odpowiednich obliczeń i analiz oraz na przedstawianiu Zamawiającemu opinii z wykonywanych pomiarów i obliczeń,
2.3.6. analizie i wykonywaniu obliczeń powierzchni terenów wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w decyzji o warunkach zabudowy, objętych ochroną konserwatorską, projektowanych do wydzielenia działek i innych tego typu obliczeń, w tym graficznych,
2.3.7. inwentaryzacji nakładów poniesionych przez dzierżawcę na nieruchomość i sporządzaniu map obiektów niezbędnych do prawidłowej wyceny nieruchomości,
2.3.8. pomiarach kubaturowych mas ziemnych, odpadów, gruzu i innych mas tego typu oraz wykonaniu obliczeń i przedstawieniu Zamawiającemu opinii z wykonanych pomiarów i obliczeń,
2.3.9. graficzne pomiary odległości i powierzchni,
2.3.10. wykonywanie tzw. podziałów umownych nieruchomości Zasobu przeznaczonych do dzierżawy (mapy sposobu korzystania z nieruchomości) oraz okazywania tych podziałów w terenie,
2.3.11. opracowywanie koncepcji podziałów nieruchomości, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa (w tym wstępnych projektów podziałów),
2.3.12. opracowywanie koncepcji przebiegu służebności przez grunty, wchodzące w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,
2.3.13. uczestnictwo w okazywaniu granic nieruchomości, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w imieniu Zamawiającego, wykonywanych przez podmioty zewnętrzne
2.3.14. opiniowanie przedstawionych przez geodetów wstępnych projektów podziałów gruntów wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,
2.3.15. współdziałanie w imieniu Zamawiającego z właściwymi organami administracji publicznej w zakresie związanym z tematyką geodezyjną,
2.3.16. przygotowywanie korespondencji z osobami fizycznymi, prawnymi i właściwymi organami administracji publicznej i instytucjami w zakresie związanym z tematyką geodezyjną,
2.3.17. wywiad terenowy w celu stwierdzenia zasadności prowadzenia prac geodezyjnych, ustalenia rodzaju niezbędnej do wykonania pracy geodezyjnej,
2.3.18. weryfikacja stabilizacji granic po wykonanych podziałach nieruchomości,
2.3.19. weryfikacja wniosków dzierżawców i innych podmiotów o zmianę klasyfikacji gruntów,
2.3.20 weryfikacja opinii biegłych sądowych, wydawanych w sprawach toczących się z udziałem Zamawiającego,
2.3.21. weryfikacja granic nieruchomości, użytków i powierzchni działek na terenach objętych modernizacją ewidencji gruntów i budynków, w trakcie jej trwania oraz po jej zakończeniu,
2.3.22. współpraca z pracownikami Zamawiającego w zakresie związanym z tematyką geodezyjną,
2.3.23. współpraca z wykonawcami prac geodezyjnych na gruntach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, prowadzonych na zamówienie podmiotów trzecich,
2.3.24. współudział po stronie Zamawiającego w odbiorach prac geodezyjnych, wykonywanych przez wykonawców wyłonionych w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
2.4. Wykonywane usługi dotyczyć będą nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, położonych na obszarze właściwości Zamawiającego – Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego we Wrocławiu, w tym nieruchomości rozdysponowanych, jak i nieruchomości z obszaru województwa dolnośląskiego, które mają zostać przyjęte do tego Zasobu na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub do których KOWR posiada roszczenia.
2.5. Świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60
2.6 wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze
160 godzin miesięcznie.
2.7 przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.
2.8 zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną siedzibie KOWR OT we Wrocławiu, w tym:
- wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,
- wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą,
- kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.
- odbiornika GPS, tachimetru,
2.9 pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.
2.10 Wykonawca będzie używał do świadczenia usługi własnego środka transportu.
W okresie ostatnich 24 miesięcy wykonawcy świadczący podobne usługi wykonali ok. 40 tys. km co średnio miesięcznie wynosi 1667 km
W okresie ostatnich 24 miesięcy zostało wykonanych m.in.:
• Podziałów geodezyjnych w ilości 5 działek
• wznowień punktów granicznych (zgłoszonych w PODGIK) w ilości 4 działek
• Wskazanie granic działek na gruncie na podst. współrzędnych pkt. granicznych- 120 działek
• Zmiany sposobu użytkowania w ilości 6 działek
• Pomiar sposobu zagospodarowania terenu w ilości 21 działek
• Opracowanie map do ustanowienia służebności gruntowych w ilości 10 sztuk
• Wykonywaniu obliczeń powierzchni terenów wchodzących w skład Zasobu o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w decyzji o warunkach zabudowy, objętych ochroną konserwatorską, projektowanych działek i innych tego typu obliczeń graficznych w ilości 8 działek
• Opiniowanie wstępnych projektów podziałów i innych dokumentów przedstawionych przez geodetów w ilości 25 szt.
• Przygotowanie korespondencji z osobami fizycznymi, prawnymi i instytucjami w zakresie tematyki geodezyjnej w ilości około 120 szt.
• Weryfikacja opinii biegłych sądowych 8 szt.
• Opracowanie wniosków o zmianę klasyfikacji gruntów oraz analiza protokołów klasyfikacji gruntów – 30 działki
• Opracowanie mapy sposobu korzystania z nieruchomości – 95 szt.
3. Usługa świadczona będzie przez co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia zawodowe określone w ustawie 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2020 r poz. 276)w zakresie:
- geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwestycyjnych
- rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych
- legitymującą się świadectwem ukończenia kursu w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
4. W oparciu o art. 121 Ustawy PZP, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego są usługi wymienione w ust 2.1, 2.2, 2.3.1, 2.3.2, 2.3.3, 2.3.4, 2.3.13, Ponadto wykonawca zobowiązany do kontrolowania, podpisywania lub parafowania wszystkich dokumentów przeznaczonych dla zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71311000-1 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne Henryk Mydłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931550352
7.3.3) Ulica: Ul. Grota Roweckiego 125A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-214
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace terenowe związane z pomiarami sposobu zagospodarowania terenu, ustanowieniem służebności drogowej, sposobu korzystania z nieruchomości (członek zespołu pomiarowego), prace kameralne związane z opracowaniem wyników pomiarów, obliczenie powierzchni, opracowanie graficzne map (mapy służebności drogowej, sposobu korzystania z nieruchomości.
Podwykonawca - Usługi Geodezyjne Piotr Mydłowski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI GEODEZYJNE Henryk Mydłowski
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI GEODEZYJNE Henryk Mydłowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 23 im. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego we Wrocławiu
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)
- Remont drogi S8 odc. węzeł Oleśnica Zachód - węzeł Oleśnica Północ od km 51+685 do km 52+550
- Dostawa Analizatora toksykologicznego wraz z pakietem testów dla Kliniki Medycyny Ratunkowej
- REMONT NAWIERZCHNI DOJŚĆ I DOJAZDÓW DO KLATEK PRZY UL. WIDNEJ 1, 3, 5 WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIAŁEK NR 5/51, 5/22 AR_1 OBRĘB GAJ
- Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim".
- Opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych dla zadania pn.:" Zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta Cieszyn".
- Rozbudowa skrzyżowania w m.Ładna w ciągu DK94 z dr. gminną skład. się z dz.639/2, 638/2 z niezbędnym wyposaż. tech. i el. dr. wraz z bud. ośw. ulicznego na odc. DK94 w km 83+373-83+454
- Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Racławiczki - postępowanie II
- Inżynier Kontraktu.
- inżynier kontraktu dla oczyszczalni ścieków w Cięcinie i Zwardoniu.
więcej: Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.