Og³oszenie z dnia 2025-08-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00392750/01 - Wynik z dnia 2025-08-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup u¿ywanego samochodu specjalistycznego do czyszczenia kanalizacji typu WUKO
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MA£OGOSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009811
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jaszowskiego 3A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³ogoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3855135
1.5.8.) Numer faksu: 41 3855318
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@malogoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malogoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup u¿ywanego samochodu specjalistycznego do czyszczenia kanalizacji typu WUKO
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-862d0f49-f8ef-4422-a3f3-b5965bc82e98
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00375832
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00068166/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Zakup specjalistycznego pojazdu typu WUKO
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11593933.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp art.65 ust.1 ustawy Pzp )odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku ( Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ) o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, tj. przez Platformê dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1159393
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe i pe³nomocnictwo, nale¿y sporz±dziæ w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podst. art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U z 2021 r. poz. 2070 z po¼n. zm.), przy czym Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzanie ich w formacie danych: „.pdf, „.doc", lub „.docx", ze szczególnym wskazaniem na format „.pdf”.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” wynosi 500 MB
1) Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz
2) W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3) Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5) Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020r. poz. 2452 ), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
a) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10 0., w³±czona obs³uga JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
b) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
c) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej zwanego RODO informujê, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych jest Urz±d Miasta i Gminy Ma³ogoszcz reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy (adres: ul. Jaszowskiego 3 A, 28-366 Ma³ogoszcz, adres e-mail: sekretariat@malogoszcz.pl, nr tel. 41) 38 55 135 ).
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych za po¶rednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, tj. gdy¿ jest to niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwanej dalej PZP.
4) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5) W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych nie podlegaj± Pañstwo decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 RODO.
6) Pañstwa dane osobowe nie bêd± przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmuj±cy Uniê Europejsk±, Norwegiê, Liechtenstein i Islandiê).
7) Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
8) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osoby, której dane dotycz± jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
10)Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IPSIP.271.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostaw± samochodu specjalistycznego ss±co-p³ucz±cego z wysiêgnikiem hydraulicznym typu WUKO.
1)Pojazd nie starszy ni¿ z 2000 roku
2) Przebieg nie wiêkszy ni¿ 250 tys. km.
3) Samochód 3 osiowy z tyln± osi± skrêtn± lub podwieszan±, z co najmniej jedn± osi± napêdow±, wyposa¿ony w blokadê mechanizmu ró¿nicowego
4) Skrzynia biegów manualna lub automatyczna
5) Kabina co najmniej 2 miejscowa
6) Pojemno¶æ zbiornika na osad co najmniej 9 m3
7) Pojemno¶æ komory/komór na wodê co najmniej 4 m3
8) Wydajno¶æ pompy ss±cej min. 1600 m3/h.
9) Wydajno¶æ pompy wodnej, ci¶nieniowej od 300 l/min.
10) W±¿ ss±cy min. DN 125 o d³ugo¶ci co najmniej 15 mb.
11) W±¿ ci¶nieniowy min. DN 25 – o d³ugo¶ci co najmniej 80 mb, wyposa¿ony w co najmniej dwie, wymienne dysze
12) Tylna klapa otwierana hydraulicznie lub elektrycznie
13) Opró¿nienie zbiornika przez gród¼ lub podnoszenie za pomoc± si³ownika hydraulicznego
14) Pojazd w pe³ni wyposa¿ony i gotowy do eksploatacji, zaopatrzony w opony jezdne nie starsze ni¿ 3 lata od daty produkcji i zu¿yciu bie¿nika nie wiêkszym jak 80% jego nominalnej wysoko¶ci
15) Dokumentacja serwisowa potwierdzona fakturami co najmniej z ostatnich 3 lat
16) Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu na pojazd i zabudowê gwarancji i rêkojmi wynosz±cej 12 miesiêcy. Okres gwarancji i rêkojmi rozpoczyna bieg od daty podpisania protoko³u zdawczoodbiorczego bez zastrze¿eñ.
17) W okresie gwarancji i rêkojmi Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczno¶ci dokonania naprawy poza siedzib± Zamawiaj±cego, odebra³ i dostarczy³ po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiaj±cego w³asnym transportem i na w³asny koszt.
18) Czas reakcji serwisu na zg³oszenie awarii/uszkodzenia nie d³u¿ej ni¿ 48 godzin od momentu zg³oszenia przez zamawiaj±cego w sposób okre¶lony w umowie.
19) Pojazd musi byæ zarejestrowany w Polsce i posiadaæ wa¿ne ubezpieczenie OC i przegl±d techniczny lub przygotowany (op³acony) do rejestracji w Polsce i posiadaæ komplet dokumentów w celu rejestracji pojazdu w Polsce, w tym ubezpieczenie OC.
20) Pojazd nale¿y dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego tj. ul. Jaszowskiego 3A, 28-366 Ma³ogoszcz na w³asny koszt i ryzyko, gdzie nast±pi odbiór koñcowy.
21) Przedmiot zamówienia musi byæ w³asno¶ci± Wykonawcy, wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich i nie mo¿e stanowiæ przedmiotu zabezpieczenia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla siê od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, Zamawiaj±cy mo¿e zbadaæ, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy, spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawca, który z³o¿y³ ofertê najwy¿ej ocenion± spo¶ród pozosta³ych ofert.
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydajno¶c pompy ss±cej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydajno¶æ pompy wodnej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przebieg pojazdu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W celu wstêpnego potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³uw postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia:
a) o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wed³ug wzoru – Za³±cznik nr 3 do SWZ;
b) o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia wed³ug wzoru - Za³±cznik
nr 4 do SWZ;
c) zobowi±zania wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ lub innego dokumentu potwierdzaj±cego dysponowanie niezbêdnymi zasobami innych podmiotów (je¿eli dotyczy).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia okre¶lonych w Rozdzia³ VI SWZ,
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy nastêpuj±cych dokumentów:
a) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼
informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do
zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu; wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed jej z³o¿eniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP;
c) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu
z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –
dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego
porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 11 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy nastêpuj±cych dokumentów:
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
4. Zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
• wykaz dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy potwierdzaj±cy realizacjê co najmniej 1 zamówienia obejmuj±cego ³±cznie: Dostawê u¿ywanego samochodu specjalistycznego do czyszczenia kanalizacji o warto¶ci minimum 400 000,00 z³ brutto wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe.1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê zgodno¶ci cech u¿ytkowych oferowanego pojazdu z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) Szczegó³owy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu pozwalaj±cy na jednoznaczne potwierdzenie zgodno¶ci oferowanego pojazdu z minimalnymi wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego – za³±cznik nr 2 do SWZ.
b) Dokumentacja zdjêciowa prezentuj±ca oferowany pojazd:
- wykonana z czterech stron ( po jednym z ka¿dej strony),
- zdjêcie wnêtrza kabiny, zdjêcie pompy ss±cej ( najlepiej z tabliczk± znamionow±),
zdjêcie pompy ci¶nieniowej ( najlepiej z tabliczk± znamionow± ), obustronne zdjêcie
dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu z podstawowymi danymi pojazdu.
2) Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ichw postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu zaistnienia podstaw,
o których mowa w Rozdziale VI SWZ.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 1 Rozdzia³u VII SWZ oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zmiany terminu przewidzianego na zakoñczenie dostawy w przypadku:a) wstrzymania dostawy przez Zamawiaj±cego;
b) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne, lub lokalne, epidemie
oraz inne uwarunkowania niezale¿ne od producenta materia³ów dostarczaj±cego
g³ówne materia³y lub sprzêt czynniki, które wstrzyma³y produkcjê), maj±cej
bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania dostawy;
2) Zmiana zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach to¿samych lub
lepszych od przyjêtych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzêtu.
3) Zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa podatkowego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Adres strony prowadzonego postêpowania Ten link bêdzie prowadzi³ na stronê opublikowanego postêpowania.: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1159393
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-25 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-23
INNE PRZETARGI MA£OGOSZCZ
- II. Zakup sprzêtu w ramach realizacji zadañ z zakresu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- "Us³uga cateringu - przygotowanie i dowóz posi³ków do ¯³obka w Ma³ogoszczu w roku 2026"
wiêcej: przetargi MA£OGOSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SPRZÊTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNO¦CI I OBRONY CYWILNEJ
- Dostawa wyposa¿enia w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej
- Zakup koparko-³adowarki samobie¿nej na podwoziu ko³owym z osprzêtem i pakietem serwisowym
- Zakup pojazdu UTV z przyczep± za³adunkow± i transportow±
- "Zakup specjalistycznego, lekkiego pojazdu terenowego UTV wraz z przyczep± i osprzêtem dla KP PSP w Grodzisku Wlkp."
- Dostawa dwóch pojazdów typu UTV
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





