Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00086419/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00095650/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00098141/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00106198/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-01
- 2022/BZP 00123716/01 - Wynik z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ŚWIAD.USŁ.INŻ.KONTR.W
RAM.REAL.PR.PN.:PODN.EF. I DOS.E US. W ZOZ W D-CY–WS.ZE ŚR.UE Z EFS W RAM.RPO WOJ.PODK.2014-2020,DZ.2.1 POD.EF. I DOST.E-US.–
TYP 7:PROJ.Z ZAKR.WYTW/MOD/ROZW.E-USŁ.DOS.W RAM.PSIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Krakowska 91
1.4.2.) Miejscowość: Dębica
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bogumila.wilczynska@zoz-debica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-debica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375450
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00123716/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00040010/07/P
Po zmianie:
2022/BZP 00040010/19/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
art. 255 pkt 6 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA na podstawie art. 255 pkt 6 uPzp, gdyż postępowanie to jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wada powyższa polega na tym, że Zamawiający nie wypełnił ustawowego nakazu wynikającego z art. 85 ust 1 uPzp.
I tak:
1) Jeden z Wykonawców był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia – polegające na opracowaniu Wniosku o Dofinansowanie ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Podkarpackiego 2014-2020, Działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług – Typ 7: Projekty z zakresu wytworzenia / modernizacji / rozwoju e-usług w ramach Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej (PSIM),
2) Zamawiający nie podjął odpowiednich środków w celu zagwarantowania, że udział tego Wykonawcy w postępowaniu nie zakłóci konkurencji, a w szczególności nie przekazał pozostałym Wykonawcom istotnych informacji, które przekazał lub uzyskał w związku z zaangażowaniem tego Wykonawcy w w/w przygotowanie postępowania.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
99800,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Członek RED CODE S.K.A.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Lider: RED OCEAN Sp.k.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Ksiedza Piotra Skargi 61
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Warszawa
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
03-516
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy Przed zmianą:
Po zmianie:
Mikro przedsiębiorca
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
364860752
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-09-21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
99800,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-12-31
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kontroli rocznej i pięcioletniej stanu technicznego budynków A, B i C Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
- Kompleksowe świadczenie usługi utrzymania (facility management) w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanym przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu - Centrum Usług Publicznych
- Usług aktualizacji, modyfikacji oraz bieżącej opieki serwisowej dla eksploatowanego w PANS w Chełmie systemu ERP TETA
- Kontrole elementów i urządzeń górniczych wyciągów szybowych oraz urządzeń ciśnieniowych zainstalowanych w zakładzie górniczym Kopalnia Soli Bochnia do wykonania w 2024 r.
- Kompleksowa usługa utrzymania, administracji i rozwoju infrastruktury oraz systemów teleinformatycznych Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
- Pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





