Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00086419/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00095650/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00098141/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00375450/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00123716/01 - Wynik z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ŚWIAD.USŁ.INŻ.KONTR.W
RAM.REAL.PR.PN.:PODN.EF. I DOS.E US. W ZOZ W D-CY–WS.ZE ŚR.UE Z EFS W RAM.RPO WOJ.PODK.2014-2020,DZ.2.1 POD.EF. I DOST.E-US.–
TYP 7:PROJ.Z ZAKR.WYTW/MOD/ROZW.E-USŁ.DOS.W RAM.PSIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Krakowska 91
1.4.2.) Miejscowość: Dębica
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bogumila.wilczynska@zoz-debica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-debica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106198
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00086419/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00040010/05/P
Po zmianie:
2022/BZP 00040010/06/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
DOŚWIADCZENIE KIEROWNIKA PROJEKTU
Po zmianie:
DODATKOWE DOŚWIADCZENIE KIEROWNIKA PROJEKTU
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
CERTYFIKATY KIEROWNIKA PROJEKTU
Po zmianie:
DODATKOWE CERTYFIKATY I UPRAWNIENIA KIEROWNIKA PROJEKTU
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 4) Przed zmianą:
CERTYFIKAT ZARZĄDZANIA SPECJALISTY D.S ZARZĄDZANIA FINANSOWEGO
Po zmianie:
POSIADANIE PRZEZ SPECJALISTĘ D.S ZARZĄDZANIA FINANSOWEGO DODATKOWYCH UPRAWNIEŃ W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-10-31
Po zmianie:
2023-06-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ, tj.:
A. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
• co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług Inżyniera Kontraktu lub Projektu przy realizacji projektu informatycznego lub teleinformatycznego, w tym: 1 usługę, która dotyczy projektu obejmującego wdrożenie e-usług o wartości co najmniej 2 mln PLN
• co najmniej 2 usługi polegające na kompleksowym przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Pzp przy realizacji projektu informatycznego lub teleinformatycznego, w tym 1 usługa dotycząca przygotowania postępowania zgodnie z nową ustawą Pzp (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), której przedmiot zamówienia był związany z projektem wdrożeniem e-usług , o wartości zamówienia co najmniej 2 mln PLN
B. Wykonawca wykaże, że osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego będą:
• Kierownik projektu posiadający wiedzę i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie kierowania projektami informatycznymi lub teleinformatycznymi poparte przez posiadanie:
a) ważnego certyfikatu na poziomie profesjonalnym w jednej z klasycznych metod zarządzania projektem (Prince 2 Practitioner lub PMI PMP lub IPMA Level B),
b) doświadczenia w kierowaniu projektami informatycznymi, m.in. zarządzała jako kierownik projektu (lun inżynier projektu/kontraktu), w minimum dwóch projektach, w tym jeden dotyczył projektu informatycznego w podmiocie opieki zdrowotnej o wartości co najmniej 2 mln PLN , oraz jeden z nich był projektem informatycznym w zakresie budowy infrastruktury teleinformatycznej łącznie z wdrożeniem oprogramowania o wartości projektu minimum 2 mln PLN,
c) doświadczenia w realizowaniu minimum dwóch projektów informatycznych, w których prowadzono modelowanie biznesowe oprogramowania w notacji BPMN na dowolnym stanowisku lub posiadanie uprawnień wynikających z posiadania certyfikatu w zakresie BPMN – ISO/IEC 19510.
• Architekt infrastruktury i bezpieczeństwa systemu, który posiada wiedzę i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie architektury w projektach informatycznych poparte przez posiadanie:
a) certyfikatu w zakresie projektowania infrastruktury IT i systemów teleinformatycznych, potwierdzone certyfikatem Togaf 9 Certified wydanym przez akredytowany przez „The Open Group” podmiot do wydawania takich certyfikatów, lub potwierdzone certyfikatem w dziedzinie Architekt Systemów IT na poziomie Expert EUCIP wydanym przez Polskie Towarzystwo Informatyczne lub kwalifikacje potwierdzone zakończonymi studiami wyższymi lub podyplomowymi z zakresu architektury IT lub zarządzania zasobami IT,
b) doświadczenie w realizowaniu minimum dwóch projektów informatycznych, w których prowadzono audyt systemów bezpieczeństwa, gdzie osoba ta pełniła funkcję kierowniczą lub audytorską oraz posiadanie uprawnień audytora systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji PN-ISO/IEC 27001, lub certyfikat audytorski CISA,
c) posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa IT minimum CISSP lub CEH.
d) doświadczenie w projektowaniu systemów informatycznych klasy HIS i ERP, które zostały wdrożone w co najmniej dwóch projektach o wartości nie mniejszej niż 3 mln PLN każdy
e) ważny certyfikat na poziomie minimum podstawowym w jednej z klasycznych metod zarządzania projektem (Prince 2 Foundation lub PMI PMP lub IPMA Level B)
• Specjalista ds. rozliczeń finansowych, który spełnia następujące minimalne wymagania:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia rozliczeń finansowych projektów
c) w okresie ostatnich 3 lat wykonał należycie rozliczenia finansowe co najmniej 2 projektów, w tym co najmniej 1 projektu o wartości co najmniej 2 mln PLN.
• Specjalista ds. zamówień publicznych, który spełnia następujące minimalne wymagania:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
c) w okresie ostatnich 5 lat przeprowadził należycie co najmniej 5 postępowań zgodnie z Pzp, w tym co najmniej 2 postępowania które dotyczyły realizacji projektu informatycznego lub teleinformatycznego o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 2 mln PLN każdy
Po zmianie:
1) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ, tj.:
A. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
• co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług Inżyniera Kontraktu lub Projektu przy realizacji projektu informatycznego lub teleinformatycznego, w tym: 1 usługę, która dotyczy projektu obejmującego wdrożenie e-usług o wartości co najmniej 2 mln PLN
• co najmniej 2 usługi polegające na kompleksowym przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Pzp przy realizacji projektu informatycznego lub teleinformatycznego, w tym 1 usługa dotycząca przygotowania postępowania zgodnie z nową ustawą Pzp (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), której przedmiot zamówienia był związany z projektem wdrożeniem e-usług , o wartości zamówienia co najmniej 2 mln PLN
B. Wykonawca wykaże, że osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego będą:
• Kierownik projektu posiadający wiedzę i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie kierowania projektami informatycznymi lub teleinformatycznymi poparte przez posiadanie:
a) ważnego certyfikatu na poziomie profesjonalnym w jednej z klasycznych metod zarządzania projektem (Prince 2 Practitioner lub PMI PMP lub IPMA Level B),
b) doświadczenia w kierowaniu projektami informatycznymi, m.in. zarządzała jako kierownik projektu (lun inżynier projektu/kontraktu), w minimum dwóch projektach, w tym jeden dotyczył projektu informatycznego w podmiocie opieki zdrowotnej o wartości co najmniej 2 mln PLN , oraz jeden z nich był projektem informatycznym w zakresie budowy infrastruktury teleinformatycznej łącznie z wdrożeniem oprogramowania o wartości projektu minimum 2 mln PLN,
c) doświadczenia w realizowaniu minimum dwóch projektów informatycznych, w których prowadzono modelowanie biznesowe oprogramowania w notacji BPMN na dowolnym stanowisku lub posiadanie uprawnień wynikających z posiadania certyfikatu w zakresie BPMN – ISO/IEC 19510.
• Architekt infrastruktury i bezpieczeństwa systemu, który posiada wiedzę i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie architektury w projektach informatycznych poparte przez posiadanie:
a) certyfikatu w zakresie projektowania infrastruktury IT i systemów teleinformatycznych, potwierdzone certyfikatem Togaf 9 Certified wydanym przez akredytowany przez „The Open Group” podmiot do wydawania takich certyfikatów, lub potwierdzone certyfikatem w dziedzinie Architekt Systemów IT na poziomie Expert EUCIP wydanym przez Polskie Towarzystwo Informatyczne lub kwalifikacje potwierdzone zakończonymi studiami wyższymi lub podyplomowymi z zakresu architektury IT lub zarządzania zasobami IT,
b) doświadczenie w realizowaniu minimum dwóch projektów informatycznych, w których prowadzono audyt systemów bezpieczeństwa, gdzie osoba ta pełniła funkcję kierowniczą lub audytorską oraz posiadanie uprawnień audytora systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji PN-ISO/IEC 27001, lub certyfikat audytorski CISA,
c) posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa IT minimum CISSP lub CEH, Zamawiający dopuści inne certyfikaty bezpieczeństwa IT wystawione przez podmiot do tego akredytowany przez organizację zarządzającą prawami do certyfikatu lub przez Polskie Centrum Akredytacji lub przez odpowiednik PCA w krajach UE lub uzyskane na podstawie studiów podyplomowych.
d) doświadczenie w projektowaniu systemów informatycznych klasy HIS i ERP, które zostały wdrożone w co najmniej dwóch projektach o wartości nie mniejszej niż 3 mln PLN każdy
e) ważny certyfikat na poziomie minimum podstawowym w jednej z klasycznych metod zarządzania projektem (Prince 2 Foundation lub PMI PMP lub IPMA Level B)
• Specjalista ds. rozliczeń finansowych, który spełnia następujące minimalne wymagania:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia rozliczeń finansowych projektów
c) w okresie ostatnich 3 lat wykonał należycie rozliczenia finansowe co najmniej 2 projektów, w tym co najmniej 1 projektu o wartości co najmniej 2 mln PLN.
• Specjalista ds. zamówień publicznych, który spełnia następujące minimalne wymagania:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
c) w okresie ostatnich 5 lat przeprowadził należycie co najmniej 5 postępowań zgodnie z Pzp, w tym co najmniej 2 postępowania które dotyczyły realizacji projektu informatycznego lub teleinformatycznego o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 2 mln PLN każdy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
A. W przypadku: OCENY DOŚWIADCZENIA KIEROWNIKA PROJEKTU:
1) Dokument, z którego jednoznacznie będzie wynikać pełnienie funkcji wymienionych w Tabeli,
2) Kopia w/w dokumentu będzie poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy,
3) Pisemne poświadczenie Wykonawcy (wg Wzoru w SWZ) w zakresie autentyczności załączonych dokumentów.
B. W przypadku: OCENY CERTYFIKATÓW KIEROWNIKA PROJEKTU:
1) „Certyfikat” i „uprawnienia”, tj. kopie tych dokumentów poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy.
2) Pisemne poświadczenie Wykonawcy (wg Wzoru w SWZ) w zakresie autentyczności załączonych dokumentów.
C. W przypadku: OCENA CERTYFIKATU ZARZĄDZANIA SPECJALISTY D.S ZARZĄDZANIA FINANSOWEGO:
1) Kopia Certyfikatu - poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy.
2) Pisemne poświadczenie Wykonawcy (wg Wzoru w SWZ) w zakresie autentyczności załączonego dokumentu.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
A. W przypadku: OCENY DOŚWIADCZENIA KIEROWNIKA PROJEKTU:
1) Dokument, z którego jednoznacznie będzie wynikać pełnienie funkcji wymienionych w Tabeli,
2) Kopia w/w dokumentu będzie poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy,
3) Pisemne poświadczenie Wykonawcy (wg Wzoru w SWZ) w zakresie autentyczności załączonych dokumentów.
B. W przypadku: OCENY CERTYFIKATÓW KIEROWNIKA PROJEKTU:
1) „Certyfikat” i „uprawnienia”, tj. kopie tych dokumentów poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy.
2) Pisemne poświadczenie Wykonawcy (wg Wzoru w SWZ) w zakresie autentyczności załączonych dokumentów.
C. W przypadku: OCENA CERTYFIKATU ZARZĄDZANIA SPECJALISTY D.S ZARZĄDZANIA FINANSOWEGO:
1) Kopia Certyfikatu - poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy.
2) Pisemne poświadczenie Wykonawcy (wg Wzoru w SWZ) w zakresie autentyczności załączonego dokumentu.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
A. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą.
Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik winien być upoważniony do zobowiązywania i odbierania poleceń dla i w imieniu każdego i wszystkich Wykonawców.
B. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
C. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
D. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilno-prawnej. Przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, Wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu umowę w oryginale, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą szczegółowo sposób współdziałania w wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy muszą zawrzeć umowę na czas trwania zamówienia oraz na okres gwarancji jakości.
Po zmianie:
1. A. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą.
Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik winien być upoważniony do zobowiązywania i odbierania poleceń dla i w imieniu każdego i wszystkich Wykonawców.
B. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
C. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
D. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilno-prawnej. Przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, Wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu umowę w oryginale, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą szczegółowo sposób współdziałania w wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy muszą zawrzeć umowę na czas trwania zamówienia oraz na okres gwarancji jakości.
2. 1) W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji i doświadczenia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2) W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy: WZÓR – ZAŁ. NR 5 do SWZ.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 445 ust. 1 uPzp)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-01 10:00
Po zmianie:
2022-04-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-01 11:00
Po zmianie:
2022-04-08 11:00
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kontroli rocznej i pięcioletniej stanu technicznego budynków A, B i C Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
- Kompleksowe świadczenie usługi utrzymania (facility management) w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanym przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu - Centrum Usług Publicznych
- Usług aktualizacji, modyfikacji oraz bieżącej opieki serwisowej dla eksploatowanego w PANS w Chełmie systemu ERP TETA
- Kontrole elementów i urządzeń górniczych wyciągów szybowych oraz urządzeń ciśnieniowych zainstalowanych w zakładzie górniczym Kopalnia Soli Bochnia do wykonania w 2024 r.
- Kompleksowa usługa utrzymania, administracji i rozwoju infrastruktury oraz systemów teleinformatycznych Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
- Pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





