Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00086419/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00095650/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00098141/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00106198/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-01
- 2022/BZP 00375450/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIAD.USŁ.INŻ.KONTR.W
RAM.REAL.PR.PN.:PODN.EF. I DOS.E US. W ZOZ W D-CY–WS.ZE ŚR.UE Z EFS W RAM.RPO WOJ.PODK.2014-2020,DZ.2.1 POD.EF. I DOST.E-US.–
TYP 7:PROJ.Z ZAKR.WYTW/MOD/ROZW.E-USŁ.DOS.W RAM.PSIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 91
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bogumila.wilczynska@zoz-debica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-debica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz-debica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIAD.USŁ.INŻ.KONTR.WRAM.REAL.PR.PN.:PODN.EF. I DOS.E US. W ZOZ W D-CY–WS.ZE ŚR.UE Z EFS W RAM.RPO WOJ.PODK.2014-2020,DZ.2.1 POD.EF. I DOST.E-US.–
TYP 7:PROJ.Z ZAKR.WYTW/MOD/ROZW.E-USŁ.DOS.W RAM.PSIM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60f9d4f8-a44f-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040010/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 ŚWIAD.USŁ.INŻ.KONTR.W RAM.REAL.PR.PN.:PODN.EF. I DOS.E-US. W ZOZ W D-CY–WS.ZE ŚR.UE Z EFS W RAM.RPO WOJ.PODK.2014-2020,DZ.2.1 POD.EF. I DOST.E-US.–TYP 7:PROJ.Z ZAKR.WYTW/MOD/ROZW.E-USŁ. DOS.W RAM.PSIM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego 2014-2020, Działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług – Typ 7: Projekty z zakresu wytworzenia / modernizacji / rozwoju e-usług w ramach Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej (PSIM)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086419/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP-10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚWIADCZENIE USŁUG INŻYNIERA KONTRAKTU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: „PODNIESIENIE EFEKTYWNOŚCI I DOSTĘPNOŚCI E-USŁUG W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020, Działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług – Typ 7: Projekty z zakresu wytworzenia / modernizacji / rozwoju e-usług w ramach Podkarpackiego Systemu Informacji medyczne (PSIM)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego
72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA na podstawie art. 255 pkt 6 uPzp, gdyż postępowanie to jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wada powyższa polega na tym, że Zamawiający nie wypełnił ustawowego nakazu wynikającego z art. 85 ust 1 uPzp.
I tak:
1) Jeden z Wykonawców był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia – polegające na opracowaniu Wniosku o Dofinansowanie ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Podkarpackiego 2014-2020, Działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług – Typ 7: Projekty z zakresu wytworzenia / modernizacji / rozwoju e-usług w ramach Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej (PSIM),
2) Zamawiający nie podjął odpowiednich środków w celu zagwarantowania, że udział tego Wykonawcy w postępowaniu nie zakłóci konkurencji, a w szczególności nie przekazał pozostałym Wykonawcom istotnych informacji, które przekazał lub uzyskał w związku z zaangażowaniem tego Wykonawcy w w/w przygotowanie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kontroli rocznej i pięcioletniej stanu technicznego budynków A, B i C Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
- Kompleksowe świadczenie usługi utrzymania (facility management) w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanym przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu - Centrum Usług Publicznych
- Usług aktualizacji, modyfikacji oraz bieżącej opieki serwisowej dla eksploatowanego w PANS w Chełmie systemu ERP TETA
- Kontrole elementów i urządzeń górniczych wyciągów szybowych oraz urządzeń ciśnieniowych zainstalowanych w zakładzie górniczym Kopalnia Soli Bochnia do wykonania w 2024 r.
- Kompleksowa usługa utrzymania, administracji i rozwoju infrastruktury oraz systemów teleinformatycznych Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
- Pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





