Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00281697/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
- 2025/BZP 00294543/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA (...).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276303005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lechicka 24
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-609
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marciniak@zdw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA (...).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80906cad-4e63-4c1a-bd42-04fe1af9a273
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029147/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie przeglądów obiektów inżynierskich na sieci dróg wojewódzkich województwa śląskiego z podziałem na trzy zadania: obiekty mostowe, przepusty, konstrukcje oporowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM/TP/250603/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 496895,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1: OBIEKTY MOSTOWE:a) podstawowych 275 obiektów mostowych,
b) rozszerzonych 67 obiektów mostowych.
Przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia jest przegląd podstawowych, rozszerzonych obiektów mostowych, przepustów, konstrukcji oporowych.
Szczegóły zadania opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia i dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71335000-5 - Badania inżynieryjne
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71631450-9 - Usługi kontroli mostów
71631480-8 - Usługi kontroli dróg
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 247000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2: PRZEPUSTY:a) podstawowych 266 przepustów o przekroju ≥150cm,
b) rozszerzonych 14 przepustów o przekroju ≥150cm,
c) podstawowych 152 przepustów o przekroju pomiędzy 0,85m2 a 1,5m.
Przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia jest przegląd podstawowych, rozszerzonych obiektów mostowych, przepustów, konstrukcji oporowych.
Szczegóły zadania opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia i dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71335000-5 - Badania inżynieryjne
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71631450-9 - Usługi kontroli mostów
71631480-8 - Usługi kontroli dróg
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 177280,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 3: KONSTRUKCJE OPOROWE:a) podstawowych 107 konstrukcji oporowych.
b) rozszerzonych 4 konstrukcji oporowych.
Przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia jest przegląd podstawowych, rozszerzonych obiektów mostowych, przepustów, konstrukcji oporowych.
Szczegóły zadania opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia i dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71335000-5 - Badania inżynieryjne
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71631450-9 - Usługi kontroli mostów
71631480-8 - Usługi kontroli dróg
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 72615,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188436,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277117,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188436,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA INŻYNIERSKA GF-MOSTY GRZEGORZ FREJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240174300
7.3.3) Ulica: UL. J. DĄBROWSKIEGO 40
7.3.4) Miejscowość: PIEKARY ŚLĄSKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERSKA GF-MOSTY GRZEGORZ FREJ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERSKA GF-MOSTY GRZEGORZ FREJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188436,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148510,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235458,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185976,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA INŻYNIERSKA GF-MOSTY GRZEGORZ FREJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240174300
7.3.3) Ulica: UL. J. DĄBROWSKIEGO 40
7.3.4) Miejscowość: PIEKARY ŚLĄSKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERSKA GF-MOSTY GRZEGORZ FREJ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERSKA GF-MOSTY GRZEGORZ FREJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185976,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39378,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47512,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DDMP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380204828
7.3.3) Ulica: OS. ZACHÓD B1/B15
7.3.4) Miejscowość: STARGARD
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47512,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie i dostawa układów powielaczy Cockcroft-Walton i układów kontrolnych dla powielaczy napięcia
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników OHP i młodzieży spoza OHP (2)
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych w województwie śląskim
- Zorganizowane i przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, zgodnie z klasyfikacją ESCO dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
- Przegląd okresowy wraz z wymianą części eksploatacyjnych stanowisk wysokociśnieniowych
- Dostawa wraz z montażem kurtyny powietrznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podwyższenie ogrodzenia na drodze celnej łączącej DPG w Kukurykach z TS wraz z montażem elektronicznej bariery nadzoru - opracowanie dokumentacji projektowej" - DPG Kukuryki
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
- Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i remontu wybranych pomieszczeń budynku Centralnego Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu przy ulicy Ostrowskiej 388 - ZP-DA-89/25
- Zaprojektowanie i budowa stacji wodociągowej bazującej na ujęciu S4 w miejscowości Sułoszowa, Gmina Sułoszowa
- Roboty budowlane dla zadania pn. "Poprawa dostępności do świadczeń opieki długoterminowej poprzez rozbudowę i poszerzenie działalności zakładu opiekuńczo-leczniczego w SPZOZ w Świdniku"
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWYCH BUDOWY/PRZEBUDOWY DRÓG NA TERENIE GMINY JABŁONNA WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO- ETAP 3
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.