eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUdzielanie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Centrum Psychiatrii w Katowicach - z zespołem specjalistycznym (lekarzem).



Ogłoszenie z dnia 2025-11-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielanie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Centrum Psychiatrii w Katowicach – z zespołem specjalistycznym (lekarzem).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PSYCHIATRII W KATOWICACH IM. DR. KRZYSZTOFA CZUMY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276206986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. dr Janusza Korczaka 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrumpsychiatrii.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpsychiatrii.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielanie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Centrum Psychiatrii w Katowicach – z zespołem specjalistycznym (lekarzem).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7d4f2ff-7270-45bc-aae2-8f0282e6a04c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055645/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 2025.11 Udzielanie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Centrum Psychiatrii w Katowicach - z zespołem specjalistycznym (lekarzem)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z platformy jest bezpośrednie i bezpłatne. "Instrukcja dla Wykonawców" znajduje się na stronie internetowej:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Istnieje wymóg kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. W dniu publikacji ogłoszenia na stronie internetowej : www.centrumpsychiatrii.eu w zakładce zamówienia podany zostanie bezpośredni link do postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; Centrum Psychiatrii w Katowicach im. dr. Krzysztofa Czumy, ul. Korczaka 27, 40 – 340 Katowice. Tel.32/603 84 00 ( centrala ), e-mail sekretariat@centrumpsychiatrii.eu
- inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ Centrum Psychiatrii w Katowicach im. dr. Krzysztofa Czumy jest Pani/Pan /imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ *; Wojciech Krówczyński, e-mail iod@centrumpsychiatrii.eu Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane identyfikujące
postępowanie): „Udzielanie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Centrum Psychiatrii w Katowicach z zespołem specjalistycznym (lekarzem) ” Oznaczenie sprawy: 02/TS/11/2025- prowadzone w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt.2 ustawy Pzp;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 02/TS/11/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest usługa transportu sanitarnego pacjentów dla Centrum Psychiatrii w Katowicach, zwana dalej usługą, zgodnie z rodzajem i ilościami określonymi w niniejszej SWZ.
Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów dla Zamawiającego obejmuje w szczególności :
- przewóz pacjentów hospitalizowanych do innych jednostek leczniczych i ośrodków diagnostycznych celem kontynuacji leczenia,
- przewóz pacjentów „tam i z powrotem” na konsultacje medyczne do innych jednostek leczniczych i ośrodków diagnostycznych oraz opieka nad pacjentem Zamawiającego przez cały czas transportu i w trakcie konsultacji medycznych,
- opieka nad pacjentami w trakcie przewozu, przekazania pacjenta lub w trakcie konsultacji medycznych,
- reprezentowanie Zamawiającego we wszystkich sprawach dotyczących pacjenta w innych jednostkach leczniczych i ośrodkach diagnostycznych,
- w ramach usługi transportu pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do odbioru pacjentów z siedziby Zamawiającego oraz doprowadzeniu lub wniesienia przy użyciu noszy lub krzesełka do pojazdu i dowiezienia oraz doprowadzenia lub wniesienia do miejsca docelowego zgodnie ze zleceniem,
Transport sanitarny obejmuje także transport pacjentów z zakażeniem COVID-19 lub z innymi chorobami zakaźnymi.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać transport zgodnie z obowiązującymi procedurami sanitarno-epidemiologicznymi, w szczególności zapewnić osobom realizującym zamówienie środki ochrony indywidualnej i używanie ich zgodnie z zaleceniami krajowego konsultanta w dziedzinie chorób zakaźnych oraz Ministerstwa Zdrowia, a także zapewnić dezynfekcję pojazdów wraz z wyposażeniem.

1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia – czynności w zakresie prowadzenia pojazdu (kierowca) – w uzasadnionych okolicznościach dopuszcza się zatrudnienie na umowę cywilnoprawną.
2. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący powyższe czynności będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2023 poz. 1465, tj. ze zm.) – dotyczy jak pkt.1 z warunkowym zatrudnieniem na umowę cywilnoprawną.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie w dniu zawarcia umowy, do dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu przez niego lub wskazanego przez niego Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie prowadzenia pojazdów, na podstawie umowy o pracę, z podaniem imienia i nazwiska tych osób, i okresu zatrudnienia każdej z tych osób.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia do wglądu dokumentów zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę na zasadach określonych w projekcie umowy.
5. W zakresie spółki osobowej, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych powyżej przez Zamawiającego, Zamawiający nie stawia wymogu zatrudniania na umowę o pracę.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie:
a) do zapewnienia dostępu do dokumentacji medycznej pacjentów dla celów kontroli dokonywanej przez NFZ oraz Zamawiającego,
b) poddać się kontroli na każde żądanie Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia jak również Zamawiającego,
c) do zarejestrowania umowy o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu w narzędziu NFZ "Portal Świadczeniodawcy" (kod świadczeniodawcy: 121/100561).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ pkt. XIX.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
a) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1 Pzp.,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w niniejszej SWZ.
c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz.507 z późn. zm.), a w szczególności w odniesieniu do art.2 przedmiotowej ustawy, nie figurują na liście podmiotów ministra właściwego do spraw wewnętrznych, których wykluczenie z postępowania dotyczy na podstawie art.7 ust.1 przywołanej ustawy.
Warunki udziału dotyczą :
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej (gospodarczej), o ile wynika to z odrębnych przepisów,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający spełni warunki udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że :
ad.a – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada : zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych, którymi będzie posługiwał się w ramach realizacji zamówienia jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego (tj. używanie sygnałów dźwiękowych i świetlnych dla pojazdów
uprzywilejowanych);
ad.b – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum 50 000,00 zł.
ad.c – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum dwoma pojazdami w odniesieniu do realizacji zamówienia oraz przypisanymi do nich zespołami specjalistycznymi, spełniającymi warunki określone w SWZ, sprawnymi technicznie, które posiadają ważne badania techniczne, wyposażone są w środki łączności
bezprzewodowej i niezbędny kompletny zestaw leków, sprzęt i aparaturę medyczną, w sygnalizację świetlno-dźwiękową dla pojazdów uprzywilejowanych. Pojazdy winny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
– oraz dysponuje osobą/osobami kierowców posiadającymi odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje wymagane stosownymi przepisami oraz odpowiednim personelem medycznym (lekarz/lekarze).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda niżej wymienionych dokumentów :
a) Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych ujętych w Wykazie deklarowanych pojazdów, jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego (tj. używanie sygnałów dźwiękowych i świetlnych dla pojazdów uprzywilejowanych);
b) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego (polisa lub inny dokument ubezpieczenia);
c) Wykaz deklarowanych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia z ich opisem.
d) Wykaz osób wykonujących czynności w zakresie prowadzenia pojazdów (kierowców) na podstawie umowy o pracę i potwierdzenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim do zamówienia personelem lekarskim ( Uwaga : wymóg w dniu zawarcia umowy).
Uwaga: Wykaz pojazdów i Wykaz kierowców (treść) oraz potwierdzenie dotyczące personelu lekarskiego,na zasadzie Oświadczeń, Wykonawca sporządza samodzielnie (bez wzoru dokumentu wg swojego uznania).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz.1320, z późn. zm.) oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ.
Uwaga: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty oraz Oświadczenie, z którego wynika które dostawy/usługi/roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.
2)Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. - zgodnie z art.125 ust.5 ustawy Pzp. – Załącznik nr 2a do SWZ. Zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Uszczegółowienie:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdza brak wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.Dopuszcza się aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art.98 ust.6 ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w § 8 projektu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-26 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.