eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ów › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. "P³atnik" dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych, w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szko³y II

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-10-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „P³atnik” dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „P³atnik” dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1d16a291-430a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00374924

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00016167/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Przeprowadzenie szkoleñ i kursow dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu Efektywne Funkcjonalne Szkoly II

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Efektywne Funkcjonalne Szko³y II - Program Rozwoju Szkó³ Zawodowych i Technicznych Powiatu Miko³owskiego” wspó³finansowanym ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014 – 2020.”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-zp.mikolowski.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.mikolowski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu do elektronicznej obs³ugi
zamówieñ Powiatu Miko³owskiego (zwanej dalej: „Systemem”) dostêpnej pod adresem: https://e-zp.mikolowski.pl
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie
e-ZP.
3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne.
4) U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej Systemu. Jest to równoznaczne
z tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu.
5) Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Miko³owskiego.
6) W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz
filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja,
zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera
synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
8) Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu
przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
b) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
9) Z³o¿enie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu
elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 13) Pliki mo¿na podpisaæ przed do³±czeniem do systemy za pomoc±
zewnêtrznych narzêdzi do podpisu lub po do³±czeniu do Systemu e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
14) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalno¶ci sk³adania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis
elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) mo¿liwe jest pod warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta
Wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów:
• wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web
Start (JavaWS) lub
• wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
15) Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania przez Wykonawcê z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania
podpisu elektronicznego,
a) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozosta³e formaty);
b) podpis zaufany;
c) podpis osobisty;
16) Maksymalnyrozmiar przesy³anych plików z³o¿enia, wycofania: oferty oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB;
17. W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES,
XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, otaczaj±cy) Wykonawca do³±cza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy).Pozosta³e zapisy w sekcji XI
og³oszenia

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Miko³owski z siedzib± : ul. ¯wirki i Wigury 4a, 43-190 Miko³ów , tel. (32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr MNZ.272.32.2022 BM, na:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „P³atnik” dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y II - Program Rozwoju Szkó³ Zawodowych i Technicznych Powiatu Miko³owskiego” wspó³finansowanym ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014 – 2020”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Pzp ( tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz. U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
10) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
11) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MNZ.272.32.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „P³atnik” dla 8 uczniów/ uczennic oraz kursudoskonal±cego pod t± sam± nazw± dla 2 nauczycieli kszta³cenia zawodowego/instruktorów praktycznej nauki zawodu Zespo³u Szkó³ Technicznych w Miko³owie, Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych w Ornontowicach oraz Zespo³u Szkó³Energetycznych i Us³ugowych w £aziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y II - Program Rozwoju Szkó³ Zawodowych i Technicznych Powiatu Miko³owskiego” wspó³finansowanym ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014 – 2020.
1.2 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „P³atnik” dla 8 uczniów / uczennic oraz 2 nauczycieli kszta³cenia zawodowego, ³±cznie dla 10 osób.Kurs musi zostaæ przeprowadzony zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Powinien zostaæ przeprowadzony w formie stacjonarnej. W przypadku gdy sytuacja epidemiologiczna w momencie realizacji nie pozwoli na przeprowadzenie kursu w trybie stacjonarnym, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przeprowadzenia kursu online, w zakresie na jaki forma kursu na to pozwala. Kurs powinien w szczególno¶ci obejmowaæ przygotowanie teoretyczne i praktyczne oraz egzamin wewnêtrzny z zakresu funkcji programu P³atnik, po którym uczestnicy otrzymaj± stosowne certyfikaty/za¶wiadczenia. Celem kursu jest nabycie praktycznych umiejêtno¶ci w zakresie obs³ugi programu P³atnik, który umo¿liwia pracodawcom obs³ugê rozliczeñ z tytu³u zatrudniania pracowników, jak równie¿ zainspirowanie uczestników do rozwoju i wzbogacenie o nowe kwalifikacje po¿±dane na wspó³czesnym rynku pracy. Kurs przyczyni siê do wzrostu kompetencji i umiejêtno¶ci zawodowych bior±cych w nim udzia³ uczniów i nauczycieli.Liczba uczestników ogó³em – 10
Liczba grup ogó³em – 1Liczba osób w grupie – 10Liczba godzin/grupê – 20
Liczba godzin ogó³em – 20 godzina = godzina zegarowa
Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 16 czerwca 2023 r.
Kurs przewidziany jest dla 10 uczestników, czyli dla 1 grupy zajêciowej.£±czna ilo¶æ uczestników i ilo¶æ grup siê nie ulegnie zmianie.
1.3 Zamawiaj±cy wymaga, aby program zajêæ by³ realizowany zgodnie z poni¿szymi wymaganiami:1. Zajêcia powinny siê odbywaæ:• od poniedzia³ku do soboty,• dla uczniów szkó³ technicznych i zawodowych, dla których organem prowadz±cym jest Powiat Miko³owski tj:- Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych w Ornontowicach- Zespo³u Szkó³ Technicznych w Miko³owie - Zespo³u Szkó³ Energetycznych i Us³ugowych w £aziskach Górnych• w siedzibie Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 - szko³a zapewnia nieodp³atnie salê wyk³adow± oraz komputery z aktualnym oprogramowaniem P³atnik (dla ka¿dego uczestnika przewidziane jest jedno stanowisko). 2. Zakres kursu powinien w szczególny sposób koncentrowaæ siê na czê¶ci praktycznej, czyli warsztatach komputerowych, w czasie których uczestnicy wykonywaæ bêd± æwiczenia, dziêki czemu uzyskaj± kompleksow± wiedzê z zakresu tworzenia dokumentów ubezpieczeniowych i przygotowanie do obs³ugi programu P³atnik. Kurs powinien obj±æ minima-nie poni¿szy zakres tematyczny:Regulacje prawne ubezpieczeñ spo³ecznych (rodzaje dokumentów zg³oszeniowych i rozliczeniowych, dokumentacja p³atnika, zasady zg³aszania, korekty dokumentów zg³oszeniowych i rozliczeniowych, obowi±zuj±ce terminy, certyfikaty), Obs³uga interfejsu u¿ytkownika umo¿liwiaj±ca prawid³owe przygotowanie dokumentów do ZUS, ustawianie parametrów programu niezbêdnych do prawid³owego przygotowania dokumentów do ZUS, aktualizacja programu i parametrów, Import/eksport danych z programów kadrowo-p³acowych, Æwiczenia praktyczne. 3. Zajêcia przeprowadzone bêd± z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy, uwzglêdniaj±c indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz mo¿liwo¶ci psychofizyczne uczestników.4. Wykonawca zobowi±zuje siê do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegó³owego programu i harmonogramu zajêæ dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczêciem zajêæ, natomiast ewentualnych korekt terminów zajêæ nie pó¼niej ni¿ na 5 dni przed terminem zajêæ danej grupy po uzyskaniu wcze¶niejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajêæ powinien byæ dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajêæ dodatkowych w projekcie.5. Wykonawca powinien zapewniæ uczestnikom kursu odpowiednie wyposa¿enie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadaj±ce indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. 6. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci szkoleniowej i zapewni wykwalifikowan± kadrê instruktorsk± do przeprowadzenia kursu.
7. Wykonawca zapewni materia³y szkoleniowe w postaci podrêcznika lub e-podrêcznika z zakresu tematyki szkolenia (po zakoñczeniu kursu materia³y przechodz± na w³asno¶æ uczniów). Komplet materia³ów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu oraz Zamawiaj±cemu najpó¼niej w dniu rozpoczêcia kursu.8.Wykonawca zobowi±zuje siê do ponoszenia odpowiedzialno¶ci za wszelkie szkody powsta³e w zwi±zku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrz±dzone osobom trzecim, za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków powsta³e w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug oraz niezw³ocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiaj±cego o wypadku podczas kursu, oraz sporz±dzenia karty wypadku ustalaj±cej okoliczno¶ci i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiaj±cemu i poszkodowanemu. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykupienia ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumê 15 000,00 z³ oraz prze-kazania dokumentu potwierdzaj±cego wykupienie ubezpieczenia Zamawiaj±cemu do 5 dni od daty pierwszych zajêæ dla poszczególnych grup.10. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom zajêæ dokumentacji (za¶wiadczenie o ukoñczeniu kursu i certyfikaty), która jest potwierdzeniem uzyskania przez uczestników kwalifikacji na podstawie przepisów rozporz±dzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kszta³cenia ustawicznego w for-mach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 652).11.Wykonawca zobowi±zuje siê zapewniæ odpowiednie dzia³ania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotycz±cymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego w zwi±zku z wspó³finansowaniem z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego m.in.: stosownego oznaczania materia³ów szkoleniowych, dokumentów. 12.Wykonawca zobowi±zuje siê do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze stan-dardami dostêpno¶ci dla polityki spójno¶ci 2014-2020 (Za³±cznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równo¶ci szans i niedyskryminacji, w tym dostêpno¶ci dla osób z niepe³nosprawno¶ciami oraz zasady równo¶ci szans kobiet i mê¿czyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 dostêpnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2). Wszystkie dzia³ania musz± byæ realizowane w sposób niewykluczaj±cy udzia³u w kursie osób z niepe³nosprawno¶ciami.
13. Wykonawca zobowi±zujê siê nie pobieraæ od uczestników kursu ¿adnych op³at.14. Wykonawca po zakoñczeniu kursu przedstawi Zamawiaj±cemu nastêpuj±ce dokumenty: a) listê obecno¶ci z w³asnorêcznymi podpisami uczestników kursu w ka¿dym dniu szkolenia,b)program kursu oraz dziennik zajêæ,c)potwierdzenia odbioru materia³ów szkoleniowych ,d)kopie wydanych za¶wiadczeñ i certyfikatów oraz listê potwierdzaj±c± ich odbiór przez uczestników,e)dokumentacjê fotograficzn± z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjêæ o dobrej jako¶ci, przedstawiaj±cych realizacjê tematyki kursu i uczestników).15. Wykonawca zobowi±zuje siê przechowywaæ wszystkie dokumenty zwi±zane z realizacj± kursu co najmniej do dnia 31.12.2027 r.1.4 Obowi±zki Wykonawcy w przypadku prowadzenia kursu online - tylko w przypadku je¿eli sytuacja epidemiologiczna nie pozwoli na przeprowadzenie kursu w trybie stacjonarnym (w zakresie na jaki forma kursu to umo¿liwia): 1.Przygotowanie i przes³anie drog± elektroniczn± do akceptacji Zamawiaj±cego projektu prezentacji, która bêdzie wykorzystywana podczas zajêæ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wprowadzenia modyfikacji przes³anych materia³ów, przed ostateczn± akceptacj±. 2. Przekaz (jêzyk) musi byæ prosty, komunikatywny, zrozumia³y dla osób uczestnicz±cych w kursie.
3. Prowadzenie kursu w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem po³±czeñ on-line; trener jest zobowi±zany prowadziæ szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umo¿liwiaj±cej przekazanie i utrwalenie tre¶ci okre¶lonych w programie kursu; uczestnicy kursu bêd± mieæ mo¿liwo¶æ interaktywnego udzia³u we wszystkich przewidzianych elementach zajêæ.4. Wykonawca zobowi±zuje siê:a)zrealizowaæ w pe³ni zak³adany program kursu – czê¶æ teoretyczna;b) prowadziæ szkolenie za po¶rednictwem platformy MS Teams, c) prowadziæ szkolenie dla uczestników kursu, którzy posiadaj± komputery o nastêpuj±cych minimalnych parametrach:Komputer i procesor: co najmniej 1,6 GHz (lub nowszy) (32-bitowy lub 64-bitowy)Pamiêæ RAM: minimum 2,0 GB,Dysk twardy: minimum 3,0 GB dostêpnego miejsca na dysku,Wy¶wietlacz: o rozdzielczo¶ci ekranu 1024 x 768,Sprzêt graficzny:Minimum 128 MB pamiêci graficznej,System operacyjny: Windows Server 2012 R2 +, Windows 10 lub Windows 8.1 w wersji 32 bit i 64-bit. Wersja.NET: Wymaga ¶rodowiska.NET 4.5 CLR lub nowszegoKamera: wideo USB 2.0Standardowa kamera laptopa, mikrofon i g³o¶nikiDostêp do sieci internetowej , Zapewniæ uczestnikom dostêp do zalogowania do MS Teams przez stronê internetow± poprzez utworzenie imiennych indywidualnych kont do logowania.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80530000-8 - Us³ugi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-16

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem :
Kc - cena – waga 60 %
Kdo – do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia - waga 40 %
3. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów przewidzianych w danym kryterium. £±cznie Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt. Pozosta³ym wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
4. Sposób przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:
4.1 Sposób oceny oferty w kryterium cena (Kc) .
Do oceny w przypadku kryterium „cena” bêdzie brana pod uwagê cena brutto czyli obejmuj±ca podatek VAT. Ka¿dej z ofert przyznane zostan± punkty wyliczone wg wzoru:
Kcn – liczba punktów przyznana ofercie n w kryterium Kc
Kcn = (najni¿sza cena spo¶ród wszystkich przedstawionych cen przez wykonawców, których oferty nie podlega³y odrzuceniu / cena oferty badanej ) x 60.
4.2 Sposób oceny oferty w kryterium „do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” (Kdo).
Ad. 2) do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia ( Kdo)
2.1. W przypadku kryterium „do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia" do oceny bêdzie brane pod uwagê do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia powy¿ej minimum, wymaganego przez Zamawiaj±cego na potwierdzenie spe³nienia warunku, o którym mowa w Rozdziale III pkt 4 ppkt 4.1 SWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym powinien wskazaæ do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia ponad wymagane minimum.

2.2. Zamawiaj±cy przyzna punkty w nastêpuj±cy sposób:
- W przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada do¶wiadczenie w przeprowadzeniu jednego kursu komputerowego z obs³ugi programu P³atnik, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ponad wymagane minimum otrzyma 10 punktów;

- W przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada do¶wiadczenie w przeprowadzeniu dwóch kursów komputerowych z obs³ugi programu P³atnik , w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ponad wymagane minimum otrzyma 20 punktów;

– W przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada do¶wiadczenie w przeprowadzeniu trzech kursów komputerowych z obs³ugi programu P³atnik, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ponad wymagane minimum otrzyma 30 punktów;

- W przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada do¶wiadczenie w przeprowadzeniu czterech i wiêcej kursów komputerowych z obs³ugi programu P³atnik , w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ponad wymagane minimum otrzyma 40 punktów; W przypadku wykazania wiêkszej liczby kursów ni¿ cztery Wykonawca nie otrzyma wiêkszej liczby punktów ni¿ 40.

2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wyka¿e ¿adnego do¶wiadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia ponad wymagane minimum otrzyma 0 punktów.
2.4. W przypadku wskazania w formularzu ofertowym wiêkszej liczby osób ni¿ jedna do oceny w tym kryterium, Zamawiaj±cy przyjmie do¶wiadczenie pierwszej osoby wskazanej w tabeli, w formularzu ofertowym.
2.5 Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia ponad wymagane minimum w pkt 8 formularza ofertowego, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ w sposób precyzyjny. Wykonawca winien dok³adnie wyspecyfikowaæ ka¿dy jednostkowy kurs.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp i art. i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej; Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:

4.1. skieruje do realizacji zamówienia:
- minimum jedn± osobê, która w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert przeprowadzi³a co najmniej jeden kurs komputerowy z obs³ugi programu „ P³atnik” .

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania , aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ .

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ .
1.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ .
1.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 sk³adaj± odrêbnie:
a) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy
1.4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
a) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
b) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
c) zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniaj±cego zasób Wykonawcy;
d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,
2. o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.3 SWZ (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym);
1.5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
1.6. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.7. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
4.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Dotyczy to tak¿e wspólników spó³ki cywilnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, gdy zmiana postanowieñ umownych jest korzystna dla Zamawiaj±cego.
2) W przypadku gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych lub zaleceñ Instytucji, która przyzna³a ¶rodki na wspó³finansowanie zamówienia na us³ugê.
3) W przypadku wyst±pienia „si³y wy¿szej”. „Si³a wy¿sza” oznacza wydarzenie zewnêtrzne, nieprzewidywalne i poza kontrol± stron niniejszej umowy, którego skutkom nie mo¿na zapobiec, wystêpuj±ce po podpisaniu umowy, a powoduj±ce niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu. Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, stan pandemii, epidemii zmiany zwi±zane ze stanami pandemii, epidemii, w tym ich przebiegiem. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, która bêdzie uniemo¿liwiaæ terminowe wykonanie obowi±zków umownych, Strony uzgodni± na pi¶mie zakres dzia³añ, jakie bêd± podjête w okresie dzia³ania zjawiska si³y wy¿szej, a po jej ust±pieniu, okre¶l± na pi¶mie nowe terminy realizacji Umowy.
4) W przypadku zmiany stanu prawnego, który bêdzie wnosi³ nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu us³ug.
5) Zmiany w kolejno¶ci i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeñ losowych lub innych okoliczno¶ci.
6) Zmiana osób prowadz±cych kurs zawodowy, a w szczególno¶ci dodanie nowych osób lub zamiana na inne osoby pod warunkiem spe³nienia przes³anek okre¶lonych w § 4 ust. 3 i 4 niniejszej umowy,
7) Zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu umowy na skutek zdarzeñ losowych lub innych okoliczno¶ci.
8) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji przedmiotu umowy z zastrze¿eniem § 10 ust. 2 i 3.
9) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
10) W przypadkach okre¶lonych w przepisie art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022r. poz. 1710).
2. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust.1 termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty. Okres ten winien uwzglêdniaæ w szczególno¶ci czas trwania przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, a¿ do czasu ich faktycznego usuniêcia.
3. Na wniosek Wykonawcy i po spe³nieniu warunków okre¶lonych w umowie dotycz±cych podwykonawstwa, Wykonawca mo¿e modyfikowaæ w trakcie wykonywania przedmiotu umowy z³o¿one w ofercie deklaracje odno¶nie podwykonawstwa poprzez:
1)wskazanie innych podwykonawców;
2)rezygnacjê z podwykonawców.
4. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku w formie pisemnej przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wyp³ywu zmiany na termin wykonania umowy.
5.W przypadku, gdy o zmianê w umowie wnioskuje wykonawca, zg³asza on wniosek Zamawiaj±cemu wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi konieczno¶æ ich wprowadzenia Wniosek powinien zostaæ z³o¿ony u Zamawiaj±cego z chwil± zaistnienia okoliczno¶ci, jednak nie pó¼niej ni¿ w terminie do 10 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub móg³ dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach.
6. Strona, która otrzyma propozycjê zawarcia aneksu winna ustosunkowaæ siê na pi¶mie, w terminie 14 dni od daty otrzymania, wzglêdnie przyst±piæ do negocjacji warunków aneksu albo podpisaæ aneks, je¿eli akceptuje jego tre¶æ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-ZP w terminie do dnia 18.10.2022 r. do godz. 10:00 . Oferta musi byæ z³o¿ona przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas wygenerowania Urzêdowego Po¶wiadczenia Przed³o¿enia (UPP) w Systemie E-ZP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-18 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Czê¶æ dalsza sekcji III punkt.3.61.Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawyPzp nale¿y z³o¿yæ pod
rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. 2. Oferty, o¶wiadczenia, o którychmowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których
mowa w art. 94 ust.2 ustawy Pzp, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych wprzepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacjidzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych
zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695,1517 i 2320). 3.Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿
okre¶lone w ust. 2,przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych
okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisanybezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej.W zwi±zku
zograniczon± ilo¶ci± znaków w sekcji II pkt. 2.3) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej -Zamawiaj±cy podaje poni¿ej
pe³n± nazwê zamówieniaZorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „P³atnik” dla ZST w Miko³owie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w £aziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szko³y II - Program Rozwoju Szkó³ Zawodowych i Technicznych Powiatu Miko³owskiego” wspó³finansowanym ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014 – 2020”

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.