eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głowaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 35

1.5.2.) Miejscowość: Głowaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-903

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486231075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@glowaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

glowaczow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-572f78c2-2470-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021492/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Głowaczów w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309404

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 251750,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I : dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Przedszkola w Głowaczowie.

Charakterystyka tras przewozowych
PRZYWOZY
Trasa I – wykonawca rozpoczyna trasę z miejscowości Głowaczów do miejscowości Studzianki Pancerne – Dąbrówki Grabnowolskie – Grabnowola Kolonia – Grabnowola –Moniochy (łącznie 49 uczniów) dowozi do PSP Głowaczów, następnie wykonuje dalszą część trasy do miejscowości Ignacówka Grabnowolska – Mariampol – Michałów – Emilów – PSP Głowaczów (łącznie 47 uczniów). Łączna długość trasy wynosi 38 km.
Trasa II - wykonawca rozpoczyna trasę z miejscowości Głowaczów do miejscowości Łukawa – Łukawska Wola – Bobrowniki Przyluśnia - Bobrowniki Rogatki (łącznie 30 uczniów) dowozi do PSP Głowaczów, następnie wykonuje dalszą część trasy do miejscowości Studnie – Bobrowniki Czarnecki – Bobrowniki Kalinka - Podmieście – PSP Głowaczów (łącznie 26 uczniów). Łączna długość trasy wynosi 30 km.

ODWOZY
Codziennie w dni nauki szkolnej będzie wykonywany odwóz uczniów:
Trasa I: PSP Głowaczów – Moniochy – Grabnowola – Grabnowola Kolonia – Dąbrówki Grabnowolskie – Studzianki Pancerne – PSP Głowaczów – Emilów – Michałów - Mariampol – Ignacówka Grabnowolska – dwa odwozy w godzinach uzgodnionych z Dyrektorem Szkoły..
Trasa II – PSP Głowaczów – Bobrowniki Rogatki – Bobrowniki Przyluśnia Łukawska Wola - Łukawa – PSP Głowaczów – Podmieści – Bobrowniki Kalinka – Bobrowniki Czarnecki – Studnie – PSP Głowaczów – dwa odwozy w godzinach ustalonych z Dyrektorem Szkoły.

Łączna dzienna trasa dowożenia i odwożenia uczniów wyniesie ok. 205 km.
Łączna ilość uczniów objęta dowozem i odwozem wynosi – 152 uczniów.
Wykonawca w całym okresie wykonywania umowy wyda Zamawiającemu ok. 1520 biletów miesięcznych szkolnych. W trakcie roku szkolnego liczba uczniów może ulec zmianie (zmniejszenie lub zwiększenie).
Wszystkie drogi, którymi wykonywany jest dowóz i odwóz są drogami utwardzonym.
Zamawiający zapewnia opiekuna dowożonym uczniom do sprawowania opieki w czasie wsiadania przewozu i wysiadania oraz doprowadzenia na teren budynku szkoły oraz do autobusu – po jednej osobie na autobus.
Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić do wykonania usługi ilość taboru niezbędną do realizacji zamówienia z ilością miejsc siedzących dla wszystkich dowożonych uczniów na danej trasie. Pojazdy powinny być w pełni sprawne, dostosowane do przewozu osób i posiadać stosowne przeglądy i dopuszczenia do użytkowania.
W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu,
w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć spowodowana działalnością Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 129200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej i Publicznego Przedszkola w Brzózie oraz do Szkoły Podstawowej w Ursynowie.

1. Charakterystyka tras przewozowych.
PRZYWOZY
Trasa I – dowóz uczniów obejmuje miejscowości: Maciejowice – Sewerynów – PSP Brzóza – Marianów – Przejazd – Cecylówka Brzózka – Ursynów - PSP Brzóza. Wykonawca rozpoczyna trasę z miejscowości Maciejowice przez Sewerynów (łącznie 39 uczniów) dowozi do PSP Brzóza, następnie wykonuje dalszą część tarasy do Marianowa zabiera wszystkich uczniów (Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzózie – 9 i PSP w Ursynowie - 9), dojeżdża do m. Przejazd skąd zabiera uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Brzózie 8 i 11 uczniów PSP w Ursynowie w drodze powrotnej, zabiera uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Brzózie i PSP w Ursynowie z m. Cecylówka Brzózka -13 uczniów (łączna ilość uczniów PSP w Brzózie i PSP w Ursynowie z m. Marianów, Przejazd, Cecylówka Brzózka - 50) i dowozi do szkoły w Ursynowie 24 uczniów i z Ursynowa zabiera 1 ucznia i 3 uczniów z przystanku Starej Brzózy do PSP w Brzóza . Razem do PSP Brzóza dowozi 30 uczniów.
Trasa II – dowóz uczniów na trasie Wólka Brzózka – Brzóza Piaski – PSP Brzóza 12 uczniów.
Trasa III – dowóz uczniów na trasie Działki Brzózkie – Stanisławów – PSP Ursynów 20 uczniów.
ODWOZY
Codziennie w dni nauki szkolnej będzie wykonywany odwóz uczniów:
Trasa I: PSP Brzóza – Sewerynów - Maciejowice PSP Brzóza – Stara Brzóza -Ursynów – Marianów - Cecylówka Brzózka – Przejazd – dwa odwozy w godzinach ustalonych z Dyrektorem Szkoły.
Trasa II – PSP Brzóza – Brzóza Piaski - Wólka Brzózka – dwa odwozy w godzinach ustalonych z Dyrektorem Szkoły.
Trasa III – Ursynów – Stanisławów – Działki Brzózkie – dwa odwozy w godzinach ustalonych z Dyrektorem Szkoły.
Łączna dzienna trasa dowożenia i odwożenia uczniów wyniesie ok. 250 km.
Łączna ilość uczniów objęta dowozem i odwozem wynosi – 129 uczniów.
Wykonawca w całym okresie wykonywania umowy wyda Zamawiającemu ok. 1290 biletów miesięcznych szkolnych. W trakcie roku szkolnego liczba uczniów może ulec zmianie (zmniejszenie lub zwiększenie).
Wszystkie drogi, którymi wykonywany jest dowóz i odwóz są drogami utwardzonym.
Obowiązkiem przewoźnika jest opieka nad przewożonymi dziećmi, z zagwarantowaniem im bezpieczeństwa podczas wsiadania, przewozu i wysiadania. W ramach opieki wykonujący dowóz zobowiązuje się do zatrudnienia opiekunów (po jednej osobie na każdy przejazd wykonujący dowóz i odwóz uczniów – funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca autobusu). Wykonawca zapewni doprowadzenie dzieci przez opiekuna z samochodu na teren budynku szkoły i ze szkoły do samochodu.
Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić do wykonania usługi ilość taboru niezbędną do realizacji zamówienia z ilością miejsc siedzących dla wszystkich dowożonych uczniów na danej trasie. Pojazdy powinny być w pełni sprawne, dostosowane do przewozu osób i posiadać stosowne przeglądy i dopuszczenia do użytkowania.
W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu,
w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć spowodowana działalnością Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdu realizujących zamówieniem, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 122550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055

7.3.3) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 31 lok. 135

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-938

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73188,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055

7.3.3) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 31 lok. 135

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-938

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89655,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.