eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilcza › "DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO NA SEZON 2022/2023 DLA ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W WILCZY"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO NA SEZON 2022/2023
DLA ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W WILCZY”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wilczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278138390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 27

1.5.2.) Miejscowość: Wilcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-189

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspwilcza@pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zspwilcza.pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zspwilcza.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zespół Szkolno-Przedszkolny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO NA SEZON 2022/2023
DLA ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W WILCZY”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c773b15-2205-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00252264/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego na sezon 2022/2023 dla ZSP Wilcza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314056/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.W.310.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb dostawy paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w normy PN-C-96024:2011 lub równoważnej w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 w ilości:
1) w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) 40 000 litrów;
2) w ramach prawa opcji 8 000 litrów;
w sezonie grzewczym 2022/2023 na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wilczy, ul. Karola Miarki 27, 44-189 Wilcza.
Olej opałowy musi spełniać wymagania określone w Polskiej Normie „PN-C-96024:2011 przetwory naftowe - Oleje opałowe” i posiadać parametry fizyko-chemiczne nie gorsze niż:
a) gęstość w temperaturze 15° C (kg/m³) - max. 860
b) wartość opałowa (MJ/kg) - min. 42,6
c) temperatura zapłonu (°C) - min. 56
d) lepkość kinematyczna w temp. 20°C (mm²/s) - max. 6,00
e) skład frakcyjny:
f) do temp. 250°C destyluje (% (v/v)) - max. 65
g) do temp. 350°C destyluje (% (v/v)) - min. 85
h) temperatura płynięcia (°C) - max. – 20
i) pozostałość przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej (%(m/m)) - max. 0,3
j) zawartość siarki (%(m/m)) - max. 0,1
k) zawartość wody (mg/kg) - max. 200
l) zawartość zanieczyszczeń stałych (mg/kg) - max. 24
m) pozostałość po spopieleniu (mg/litr) - max. 0,01
n) barwa - czerwona
o) barwnik typu Solvent Red 164 (mg/litr)* - min. 6,6*
p) barwnik typu Solvent Red 19 (mg/litr)* - min. 6,3*
*Parametry znacznika oraz barwnika czerwonego muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 września 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. 2019 r., poz. 1822).

2. Zamawiana łączna ilość oleju opałowego stanowi przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie i może ulec zmianie w przeciągu roku. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w latach 2022/2023. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 60% zakresu zamówienia. Dostawy paliwa następować będą w dni robocze w godzinach od 700 do 1500 w terminie do 48 godzin (2 dni roboczych) od momentu złożenia telefonicznego zapotrzebowania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostaw w/w paliw transportem Wykonawcy – autocysternami wyposażonymi w legalizowany przepływomierz z drukarką, pompą ssąco-tłoczącą oraz wąż o długości minimum 30 metrów. Załadunek, rozładunek oraz transport zostanie ujęty w cenie jednostkowej oleju.
3. Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji – w czasie obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu do momentu wyłonienia Wykonawcy w postępowaniu i skutecznego zawarcia umowy;
2) zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego;
3) skorzystanie z prawa opcji będzie uzależnione od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego oraz w przypadkach określonych w SWZ oraz w umowie;
4) Zamawiający, w zależności od potrzeb i możliwości finansowych, może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień;
5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy – zamówieniem;
6) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ, wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ i załącznikach do umowy;
7) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
4. Zamawiający informuje, że rozładunek będzie wykonywany do pięciu zbiorników na olej opałowy o pojemności 2 000 litrów każdy.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Każda partia dostarczonego oleju powinna posiadać certyfikat, świadectwo jakości lub inny równoważny dokument, wystawiony przez producenta, określający jakość produktu (właściwości i parametry dostarczanego paliwa). Zamawiający zastrzega sobie prawo do losowej kontroli jakości oleju grzewczego dostarczonego przez Wykonawcę.
6. W przypadku niezgodności jakości oleju z wymogami opisanymi w SWZ Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzonego badania i w terminie 14 dni od jego daty przekaże kwotę odpowiadającą kosztom badania na rachunek wskazany przez Zamawiającego. W przypadku niezgodności jakości oleju z wymogami opisanymi w SWZ Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt w miejsce wadliwego, dostarczyć olej o prawidłowej jakości w terminie 3 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o wynikach badań.
7. Wykonawca obowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
8. Oferty z rozwiązaniami równoważnymi
Zgodnie z treścią art. 99 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne, dopuszcza się odpowiednio: rozwiązania, elementy, materiały, urządzenia równoważne.
Za równoważne uznaje się: rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia, o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych ale nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt, który nie jest identyczny, tj. tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada istotne dla Zamawiającego zbliżone i nie gorsze do produktu referencyjnego: standardy, cechy i parametry. Za istotne dla Zamawiającego standardy, cechy i parametry należy rozumieć takie, które pozwolą uzyskać parametry i cechy funkcjonalne i jakościowe nie gorsze od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej sygn. akt KIO/UZP 1400/08 „Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry”.
Parametry i wymagania wskazane w SWZ określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia.
Jeżeli w SWZ bądź w załącznikach do SWZ zostały wskazane jakiekolwiek nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, normy czy pochodzenie (materiałów lub urządzeń), należy przyjąć, że Zamawiający zawsze dopuszcza rozwiązanie równoważne. Celem niniejszego postępowania jest osiągnięcie określonej w SWZ jakości i funkcjonalności.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327081,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363686,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327081,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa IRMAK Ireneusz Klimaszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311805571

7.3.3) Ulica: Ku Dołom 6

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272568,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-26 do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.