Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00186295/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
- 2025/BZP 00186318/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Beskidzka 54
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-612
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lodz_1@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dfec60d2-d367-4a0d-aea7-399fb3e7b0d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfec60d2-d367-4a0d-aea7-399fb3e7b0d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041838/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.07.2025.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, hydraulicznych, metalowych, oraz stolarskich przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w odpowiednim zestawieniu tabelarycznych stanowiącym załączniki numer 1 -5 do specyfikacji warunków zamówienia – formularze cenowe. Sukcesywne dostawy będą realizowane na potrzeby:1. Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź
2. Oddziału Zewnętrznego w Łodzi, ul. Kraszewskiego 1/5, 93-161 Łódź
Część nr 1 – artykuły ogólnobudowlane,
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
44192000-2 - Inne różne materiały budowlane
44420000-0 - Wyroby stosowane w budownictwie
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 151667 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, hydraulicznych, metalowych, oraz stolarskich przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w odpowiednim zestawieniu tabelarycznych stanowiącym załączniki numer 1 -5 do specyfikacji warunków zamówienia – formularze cenowe. Sukcesywne dostawy będą realizowane na potrzeby:1. Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź
2. Oddziału Zewnętrznego w Łodzi, ul. Kraszewskiego 1/5, 93-161 Łódź
Część nr 2 – artykuły elektryczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682000-0 - Wyroby elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 75079 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, hydraulicznych, metalowych, oraz stolarskich przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w odpowiednim zestawieniu tabelarycznych stanowiącym załączniki numer 1 -5 do specyfikacji warunków zamówienia – formularze cenowe. Sukcesywne dostawy będą realizowane na potrzeby:1. Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź
2. Oddziału Zewnętrznego w Łodzi, ul. Kraszewskiego 1/5, 93-161 Łódź
Część nr 3 – artykuły hydrauliczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39715300-0 - Sprzęt hydrauliczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
44115200-1 - Tworzywa hydrauliczne i grzewcze
4.5.5.) Wartość części: 86820 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, hydraulicznych, metalowych, oraz stolarskich przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w odpowiednim zestawieniu tabelarycznych stanowiącym załączniki numer 1 -5 do specyfikacji warunków zamówienia – formularze cenowe. Sukcesywne dostawy będą realizowane na potrzeby:1. Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź
2. Oddziału Zewnętrznego w Łodzi, ul. Kraszewskiego 1/5, 93-161 Łódź
Część nr 4 – artykuły metalowe,
4.5.3.) Główny kod CPV: 44316400-2 - Drobne artykuły metalowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44531700-8 - Wyroby gwintowane z żelaza lub stali
4.5.5.) Wartość części: 54391 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, hydraulicznych, metalowych, oraz stolarskich przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w odpowiednim zestawieniu tabelarycznych stanowiącym załączniki numer 1 -5 do specyfikacji warunków zamówienia – formularze cenowe. Sukcesywne dostawy będą realizowane na potrzeby:1. Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź
2. Oddziału Zewnętrznego w Łodzi, ul. Kraszewskiego 1/5, 93-161 Łódź
Część nr 5 – artykuły stolarskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44191300-8 - Płyta wiórowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44523100-3 - Zawiasy
44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
39141200-4 - Blaty
44523000-2 - Zawiasy, mocowania i osprzęt
4.5.5.) Wartość części: 54391 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109265,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148364,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109265,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109265,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42011,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44504,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42011,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hempis sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712602615
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34155,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38915,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38915,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38915,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREW-SAD S.C. Damian Sadowski, Kamil Sadowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322206113
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38915,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa sprzętu komputerowego" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu"
- DOSTAWA OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO
- Zakup zestawu do terapii polem magnetycznym dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Łodzi
- Zakup aparatu RTG stomatologicznego cyfrowego punktowego z czujnikiem wewnątrzustnym RVG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Łodzi
- Dostawa poduszek, prześcieradeł z gumką, koców, ciśnieniomierzy, termometrów oraz pojemników do transportu próbek dla USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup niezbędnego sprzętu w ramach zabezpieczenia logistycznego
- Dostawa Ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie spalinowym dla KP PSP w Opolu Lubelskim
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych i sprzętu pomiarowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
więcej: Różne produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





